Karolina
Kowalska
Marketing, PR,
wsparcie sprzedaży -
B2B
Temat: Program lojalnościowy pewnej sieci drogerii
Witajcie,czy temat nadaje się dla tej grupy, to dopiero ma się okazać ;)
Jestem po rejestracji w programie lojalnościowym SuperPharm i już mam mieszane odczucia.
Czego ode mnie wymagali:
- wszystkich danych kontaktowych - zazwyczaj przy zapisywaniu się na karty stałego klienta itd. mogę wybrać drogę kontaktu. Tu nie ma bata - telefon, adres pocztowy, adres mailowy, wszystko naraz.
- numeru PESEL lub paszportu (???)
- zgody na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych - zgoda była obowiązkowa.
Drugim etapem rejestracji była ankieta (dobrowolna) dot. mojego stanu cywilnego, posiadania dzieci i opieki medycznej. Sam pomysł zbierania danych o klientach w ten sposób wydaje mi się dobrym pomysłem i pozwala oszacować wartość takiego klienta/klientki w przyszłości.
Wygląda elitarnie, na co się wcale nie zapowiadało. Jakie macie zdanie na ten temat?