Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Stefanów

Michał Stefanów Hack The Planet

Temat: Marketing FAKSOWY

Spam taki że aż przykro.

konto usunięte

Temat: Marketing FAKSOWY

Kliknąłem. Obrażacie słowo marketing.
Wojtek Rogański

Wojtek Rogański Prezes Zarządu,
Grupa Marketingowa
TAI

Temat: Marketing FAKSOWY

Dla mnie faxmailingi to w dobie internetu przeszłość. Choć znam osobiście pewne grupy branżowe dla których komunikacja faksowa nadal jest na topie. Niemniej jednak pakowanie do kosza kolejnych rolek papieru ze "spamem" to marnotrastwo czasu i drzew...

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Marketing FAKSOWY

Witam. Oferta dotycząca tego szkolenia jest strasznie słaba ;) Nie poruszacie najważniejszych kwestii związanych z tą formą komunikacji. Z chęcią przeszkolę jeszcze raz, zupełnie za darmo Wszystkich uczestników tego szkolenia oraz udzielę rzetelnych wskazówek, jak skutecznie wykorzystać faxmailing i zintegrować go z innymi kanałami komunikacji. Mam 12 letnie doświadczenie, zatem możemy co nieco porozmawiać w tym temacie :)

Jako bonus oferuję uczestnikom szkolenia - 6 groszy za skutecznie wysłany fax.

Dodatkowo, specjalnie dla Pani i uczestników szkolenia udostępniam wersję demo naszego systemu http://www.isender.pl/demo/, z którego w prosty sposób można wysyłać spersonalizowane kampanie faksowe. System posiada bardzo dużą wydajność - 1000 faksów na minutę.
Proszę tylko nie wysyłać SPAMu i koniecznie zapoznać się z regulaminem :)

W razie pytań, proszę o kontakt z BOK.
tel.: 22 3314498
e-mail: bok@isender.plTomasz O. edytował(a) ten post dnia 15.02.11 o godzinie 18:02
Mikołaj Popławski

Mikołaj Popławski Head of External
Distribution
Channels & Business
Develop...

Temat: Marketing FAKSOWY

Witam,
ja tylko powiem, że jeżeli ktoś chce kogoś "uczyć marketingu" (niezależnie czy kanałem komunikacji ma być fax/e-mail czy cokolwiek innego) to najpierw niech sam zna ową tematykę chociaż w stopniu podstawowym.

Jeżeli taką stroną internetową "marketing-faksowy.pl" promujecie Państwo swoje usługi to delikatnie mówiąc poziom wiedzy marketingowej jest bardzo niewielki.

Nie wnikając już w zawartą treść, skupiając się jedynie na formie/układzie strony, zawartości kodu (stworzonego w pajączku) stwierdzić można brak jakichkolwiek podstaw.

Wbrew pozorom e-marketing z fax-mailingiem ma dużo wspólnego - w obu przypadkach nie wystarczy coś zamieścić na www/wysłać fax. Bardzo istotną, wręcz kluczowa jest forma przekazu - to czy pierwsze spojrzenie na reklamę przykuje uwagę potencjalnego Klienta. W przypadku Państwa strony niestety działa wręcz odpychająco ( a www jest wizytówką firmy), nie wspomnę już iż z takim kodem nie ma raczej mowy o wysokich wynikach w wyszukiwarce.

Przykro mi, ale radzę najpierw przeanalizować marketing wewnątrz własnej firmy, a dopiero później pomyśleć czy ma się podstawy by móc uczyć innych.

konto usunięte

Temat: Marketing FAKSOWY

Mikołaju, landing page marketing-faksowy.pl nie jest wcale źle zrobiony. To przykład klasycznego direct marketingowego sales lettera.

(Treści nie czytałem, mam na myśli formę).
Mikołaj Popławski

Mikołaj Popławski Head of External
Distribution
Channels & Business
Develop...

Temat: Marketing FAKSOWY

Rafale,

Napiszę w wielkim skrócie jedynie że standardy W3C lekko mówiąc "nie są mocną stroną tej www".

To że strona ma charakter typowego sales lettera zdążyłem dawno zauważyć. Z tym, że tego typu forma chyba już "się przejadła" - masa tekstu rozlanego na kilku stronach a4 wydrukowanego jak najmniejszym kosztem, bez ładu i składu - typowa reklamówka szkolenia jakie firmy z branży szkoleń wysyłają w dziesiątkach / setkach tysięcy miesięcznie.

Gdyby stronie poświęcić więcej uwagi:
- podzielić tekst chociaż na podstrony tematyczne
- u jednolicić kolorystykę
- zachować standard formantu/stylów czcionek
- napisać przystępnym kodem

byłaby sensowna i mogłaby śmiało reklamować usługę - oczywiście dalej nie odnoszę się do zawartości i używanych w stronie sformułowań / haseł.

Moje uwagi proszę potraktować jako jedynie dobre rady..

Następna dyskusja:

guerilla marketing czyli "z...




Wyślij zaproszenie do