Joanna Wiejak
Michał Stefanów Hack The Planet
Temat: Marketing FAKSOWY
Spam taki że aż przykro.konto usunięte
Temat: Marketing FAKSOWY
Kliknąłem. Obrażacie słowo marketing.
Wojtek
Rogański
Prezes Zarządu,
Grupa Marketingowa
TAI
Temat: Marketing FAKSOWY
Dla mnie faxmailingi to w dobie internetu przeszłość. Choć znam osobiście pewne grupy branżowe dla których komunikacja faksowa nadal jest na topie. Niemniej jednak pakowanie do kosza kolejnych rolek papieru ze "spamem" to marnotrastwo czasu i drzew...Joanna Wiejak
konto usunięte
Temat: Marketing FAKSOWY
Witam. Oferta dotycząca tego szkolenia jest strasznie słaba ;) Nie poruszacie najważniejszych kwestii związanych z tą formą komunikacji. Z chęcią przeszkolę jeszcze raz, zupełnie za darmo Wszystkich uczestników tego szkolenia oraz udzielę rzetelnych wskazówek, jak skutecznie wykorzystać faxmailing i zintegrować go z innymi kanałami komunikacji. Mam 12 letnie doświadczenie, zatem możemy co nieco porozmawiać w tym temacie :)Jako bonus oferuję uczestnikom szkolenia - 6 groszy za skutecznie wysłany fax.
Dodatkowo, specjalnie dla Pani i uczestników szkolenia udostępniam wersję demo naszego systemu http://www.isender.pl/demo/, z którego w prosty sposób można wysyłać spersonalizowane kampanie faksowe. System posiada bardzo dużą wydajność - 1000 faksów na minutę.
Proszę tylko nie wysyłać SPAMu i koniecznie zapoznać się z regulaminem :)
W razie pytań, proszę o kontakt z BOK.
tel.: 22 3314498
e-mail: bok@isender.plTomasz O. edytował(a) ten post dnia 15.02.11 o godzinie 18:02
Mikołaj
Popławski
Head of External
Distribution
Channels & Business
Develop...
Temat: Marketing FAKSOWY
Witam,ja tylko powiem, że jeżeli ktoś chce kogoś "uczyć marketingu" (niezależnie czy kanałem komunikacji ma być fax/e-mail czy cokolwiek innego) to najpierw niech sam zna ową tematykę chociaż w stopniu podstawowym.
Jeżeli taką stroną internetową "marketing-faksowy.pl" promujecie Państwo swoje usługi to delikatnie mówiąc poziom wiedzy marketingowej jest bardzo niewielki.
Nie wnikając już w zawartą treść, skupiając się jedynie na formie/układzie strony, zawartości kodu (stworzonego w pajączku) stwierdzić można brak jakichkolwiek podstaw.
Wbrew pozorom e-marketing z fax-mailingiem ma dużo wspólnego - w obu przypadkach nie wystarczy coś zamieścić na www/wysłać fax. Bardzo istotną, wręcz kluczowa jest forma przekazu - to czy pierwsze spojrzenie na reklamę przykuje uwagę potencjalnego Klienta. W przypadku Państwa strony niestety działa wręcz odpychająco ( a www jest wizytówką firmy), nie wspomnę już iż z takim kodem nie ma raczej mowy o wysokich wynikach w wyszukiwarce.
Przykro mi, ale radzę najpierw przeanalizować marketing wewnątrz własnej firmy, a dopiero później pomyśleć czy ma się podstawy by móc uczyć innych.
konto usunięte
Temat: Marketing FAKSOWY
Mikołaju, landing page marketing-faksowy.pl nie jest wcale źle zrobiony. To przykład klasycznego direct marketingowego sales lettera.(Treści nie czytałem, mam na myśli formę).
Mikołaj
Popławski
Head of External
Distribution
Channels & Business
Develop...
Temat: Marketing FAKSOWY
Rafale,Napiszę w wielkim skrócie jedynie że standardy W3C lekko mówiąc "nie są mocną stroną tej www".
To że strona ma charakter typowego sales lettera zdążyłem dawno zauważyć. Z tym, że tego typu forma chyba już "się przejadła" - masa tekstu rozlanego na kilku stronach a4 wydrukowanego jak najmniejszym kosztem, bez ładu i składu - typowa reklamówka szkolenia jakie firmy z branży szkoleń wysyłają w dziesiątkach / setkach tysięcy miesięcznie.
Gdyby stronie poświęcić więcej uwagi:
- podzielić tekst chociaż na podstrony tematyczne
- u jednolicić kolorystykę
- zachować standard formantu/stylów czcionek
- napisać przystępnym kodem
byłaby sensowna i mogłaby śmiało reklamować usługę - oczywiście dalej nie odnoszę się do zawartości i używanych w stronie sformułowań / haseł.
Moje uwagi proszę potraktować jako jedynie dobre rady..
Podobne tematy
-
Marketing Bezpośredni » guerilla marketing czyli "zaskakująca partyzantka" -
-
Marketing Bezpośredni » Konferencja marketing bezpośredni - pytania -
-
Marketing Bezpośredni » Content marketing w B2B -
-
Marketing Bezpośredni » Inbound Marketing Forum 15-16 września W-wa -
-
Marketing Bezpośredni » Konferencja - e-marketing - Kraków -
-
Marketing Bezpośredni » "Marketing" w ramach Kluczowych Kompetencji w Biznesie -... -
-
Marketing Bezpośredni » Marketing Internetowy w Praktyce - zobacz to! -
-
Marketing Bezpośredni » Studia podyplomowe - marketing biznesowy [ Poznań ] -
-
Marketing Bezpośredni » E-marketing efektywościowy -
-
Marketing Bezpośredni » KONFERENCJA HR, MARKETING - WSPÓLNE DZIAŁANIA, WSPÓLNY... -
Następna dyskusja: