konto usunięte

Temat: Marketing bezpośredni

Podobno tego dotyczy ta grupa. Mówimy o tym czy tylko o "pobocznościach"?
Podzielcie się skutecznością narzędzi marketingu bezpośredniego. Jakie macie doświadczenia? Czy stosujecie jeszcze kartkę z życzeniami okolicznościowymi (szczerze? bleee... przy każdej okazji tona idzie do śmieci)? Kiedy o Was ostatnio dobrze zadbano (jak o Klienta) i w jaki sposób?

konto usunięte

Temat: Marketing bezpośredni

Nie wierzę, aby ktoś na forum sprzedał swoją skuteczność ;-) Mb to nie tylko "kartka z życzeniami", ale cała masa innych aktywności -internet, call centre, posy, ambient.

konto usunięte

Temat: Marketing bezpośredni

Bożena Nagórka:
Nie wierzę, aby ktoś na forum sprzedał swoją skuteczność ;-) Mb to nie tylko "kartka z życzeniami", ale cała masa innych aktywności -internet, call centre, posy, ambient.
Naprawdę? ojej:)
Myślisz, że tego nie wiem? :)
Chciałam, aby oprócz rzeczy mało istotnych pojawiło się coś ciekawego. I nie chodzi o sprzedawanie swoich sekretów - stąd moje pytanie: z czym ciekawym spotkałaś /łeś się jako klient?
Bo ja już dawno z niczym.
Tomasz B.

Tomasz B. Hays Talent
Solutions Director
at Hays Poland

Temat: Marketing bezpośredni

Jako klient dostalem kiedys paczke, w ktorej znajdowala sie...

rekawica bokserska!

Musze przyznac, ze bylem bardzo zaskoczony i zaintrygowany. Przeslanie szlo cos jak "we give you a helping hand to fight the competition". Niestety jak dla mnie pomysl fajny, ale chybiony, bo firma swiadczyla uslugi w zakresie marketingu internetowego(!). A do przekazu wiadomosci uzyla tradycyjnej poczty.
Marcin Góral

Marcin Góral Prezes Zarządu,
Direct Channel Sp. z
o.o.

Temat: Marketing bezpośredni

Komentarz do rękawicy bokserskiej.
To bardzo dobry pomysł na promocję, którego autorzy, wykorzystali znane techniki tradycyjnej, pocztowej korespondencji marketingowej. Bez względu na to, czy pomysł ostatecznie się Panu podobał, czy nie, to proszę zwrócic uwagę, że Pamięta Pan tą akcję i podejrzewam, że również pamięta Pan nazwę firmy. To, że nic Pan od nich nie kupił, to już zupełnie inna kwestia. Pomysłodawcy tej promocji wykorzystali podstawową zasadę direct mailingu, że pudełka adresaci otwierają w 100%, co znacząco podwyższa response. Gdyby wysłali podobne treści w kopercie, w formie ulotek, folderów listów, podejrzewam, ze o akcji nie pamiętałby Pan tak dobrze, a gdyby przesłali to mailem, to myślę, że nawet nie przeczytałby Pan oferty. Do korespondencji B2B wykorzystuje się raczej tradycyjną pocztę. Przynosi o wiele większe rezultaty.
Wojtek Rogański

Wojtek Rogański Prezes Zarządu,
Grupa Marketingowa
TAI

Temat: Marketing bezpośredni

Nie zapominajmy, że działania w ramch marketingu bezposredniego takie jak bazy danych, lead generation czy kanały tele oraz e-marketingowe to podstawowe narzędzia wsparcia sprzedazy, która jest najwazniejszym elementem każdego przedsięwzięcia biznesowego. Recepty na super kampanię nie ma - kazda musi byc zindywidualizowana pod katem wielu czynniku chcarkteryzujących produkt, markę czy firmę. Przedstawiajac konkretne przykałady możemy je wspólnie omówic i zaproponować ewentualne rozwiazania na podstawie wiedzy i eksperiencji uzytkowników tego forum/grupy. Zapraszam do niektórych juz archiwalnych watków, gdzie takie działania miały juz miejsce.
Marcin Nowak

Marcin Nowak Account Manager

Temat: Marketing bezpośredni

Anna Kossak:
Kiedy o Was
ostatnio dobrze zadbano (jak o Klienta) i w jaki sposób?

Electrolux - w odpowiedzi na ankietę gdzie wytknąłem im brak podstawowych dla mnie funkcjonalności w nowej pralce (które miała poprzednia-stara), otrzymałem podziękowania i rabat na zakupy w ich firmowym sklepie.
To się nazywa właściwa reakcja na krytykę :)
Karol Kamil Karpiński

Karol Kamil Karpiński Facebook - Global
Marketing Solutions
Central and
Eastern...

Temat: Marketing bezpośredni

Jako odpowiedź na to pytanie poradzę zalogowanie się i dokonanie zakupów na stronach firmy, która opiera swój model biznesowy na marketingu bezpośrednim - Amazon.com.

Po zalogowaniu się Amazon zaczyna uważnie badać które kategorie produktów były przez nas przeglądane i ile czasu spędziliśmy na przeglądaniu ich. Dzięki tej technice mailingi wysyłane przez Amazon są zaskakująco trafne. Wyglądają mniej więcej tak"

Drogi Karolu, zauważyliśmy, że interesujesz się informatyką. Pomyśleliśmy, że nasza promocja na poniższe produkty może Cię zainteresować (...)

No i rzeczywiście, zawsze otwieram mailing od Amazon, bo wiem że postarali się aby wysłać coś właśnie do mnie i dla mnie a nie do wszystkich.

Dodatkowo kiedyś miałem problem z dostarczeniem książki. Miała przyjść do mnie w max 2 tygodnie, ale że zwykle przychodzą dużo szybciej, wysłałem po 10 dniach maila, że jej nie mam. Napisano, że bardzo przepraszają, że jest im przykro i że jeśli po 14 dniach nie będę jej mieć to.....przyślą mi drugą taką samą GRATIS kurierem. Dodam, że wcześniejszą wysyłali pocztą więc okazali mi ogromne "zaufanie" ponieważ nie mają żadnej możliwości sprawdzić, czy przypadkiem nie odebrałem zamówienia i nie staram się ich naciągnąć.

Gdzie kupię książkę następnym razem ? :)

Z polskich przykładów zachwyciło mnie Frisco.pl - po skomponowaniu koszyka, w którym znajdowała się kawa i mleczko do kawy dostałem propozycje, że może przyda mi się przyprawa do kawy (tak, kupiłem ją:).

Po zakupie skontaktowano się ze mną z pytaniem czy wszystko w porządku i czy jestem zadowolony z obsługi. Abym nie miał wątpliwości gdzie robić zakupy następnym razem wysłano mi kod, dzięki któremu następne zakupy będą 20zł tańsze (proszę nie podawać argumentu, że i tak jest tam drożej - wiem o tym, ale nie o to chodzi:)

Jeśli zdecyduje się na zakup spożywki w Internecie, to na jaką stronę wejdę ? :)
Michał Kucaj

Michał Kucaj Przedstawiciel
Handlowy, SunMedia
S.A

Temat: Marketing bezpośredni

Anna Kossak:
Podobno tego dotyczy ta grupa. Mówimy o tym czy tylko o "pobocznościach"?
Podzielcie się skutecznością narzędzi marketingu bezpośredniego. Jakie macie doświadczenia? Czy stosujecie jeszcze kartkę z życzeniami okolicznościowymi (szczerze? bleee... przy każdej okazji tona idzie do śmieci)? Kiedy o Was ostatnio dobrze zadbano (jak o Klienta) i w jaki sposób?
Witam
W mojej firmie jest program taki nazywa się VirtualTrader firmy jsystem, ogólnie opcja super z nim, szukamy sobie adresów e-mail w konteście jakiejś tam frazy czyli hasła, on nam wyszukuję maile z tym powiązane robimy mailing i w tak o to prosty sposób trafiamy do klienta :) ogólnie go polecam :)
Arkadiusz Pontel

Arkadiusz Pontel specjalista ds.
pozyskiwania
klientów, Brof S.A

Temat: Marketing bezpośredni

Michał Kucaj:
Anna Kossak:
Podobno tego dotyczy ta grupa. Mówimy o tym czy tylko o "pobocznościach"?
Podzielcie się skutecznością narzędzi marketingu bezpośredniego. Jakie macie doświadczenia? Czy stosujecie jeszcze kartkę z życzeniami okolicznościowymi (szczerze? bleee... przy każdej okazji tona idzie do śmieci)? Kiedy o Was ostatnio dobrze zadbano (jak o Klienta) i w jaki sposób?
Witam
W mojej firmie jest program taki nazywa się VirtualTrader firmy jsystem, ogólnie opcja super z nim, szukamy sobie adresów e-mail w konteście jakiejś tam frazy czyli hasła, on nam wyszukuję maile z tym powiązane robimy mailing i w tak o to prosty sposób trafiamy do klienta :) ogólnie go polecam :)
Dzień dobry.
Potwierdzam działanie Virtuala, świetne narzędzie.
Polecam z całego serca.

konto usunięte

Temat: Marketing bezpośredni

A co z formą papierową direct communication?
Adam Grabowski

Adam Grabowski Specjalista SEO &
Google Ads

Temat: Marketing bezpośredni

Polecam poczytać co to marketing bezpośredni https://www.wildmoose.pl/co-to-marketing-bezposredni/

Następna dyskusja:

Konferencja marketing bezpo...




Wyślij zaproszenie do