Wojtek Rogański

Wojtek Rogański Prezes Zarządu,
Grupa Marketingowa
TAI

Temat: Lead generation i prospecting

Czy w pracy Waszego działu handlowego wykorzystujecie ten proces? Jeżeli tak, to jak ludzie zajmujący się generowaniem trade lead-ów radzą sobie z nawałem odmów? Czy to wyłącznie narzędzie do badania potencjału nabywczego czy też element analizy rynku służący do definiowania produktów i procesów sprzedaży?
Anna N.

Anna N. Doświadczenie i
otwartość

Temat: Lead generation i prospecting

Tak krótko napiszę, ale grzecznośc wymaga odpowiedzi: Nasz dział z tego nie korzystał.
Sylwia Ż.

Sylwia Ż. CEO w Akademia
Reklamy

Temat: Lead generation i prospecting

Specjalizuje się w marketingu szeptanym oraz lead generation czyli sztuką reklamy bez reklamy. Skuteczność takich działań jest zaskakująco duża.
Średnio 60% osób akceptuje zaproszenie a 30% jest zainteresowana ofertą.


Zapraszam do kontaktu i zapoznania się z ofertą na stronie.

http://akademia-reklamy.com.pl
marketing.reklamy@gmail.com
Wojtek Rogański

Wojtek Rogański Prezes Zarządu,
Grupa Marketingowa
TAI

Temat: Lead generation i prospecting

Średnia skuteczność o jakiej piszesz to wypadkowa wszystkich projektów czy też maks osiągany z klientami o odpowiedniej marce, właściwej segmentacji i top produkcie?

Następna dyskusja:

Pierwszy w Polsce wortal - ...




Wyślij zaproszenie do