Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Konferencja: KANAŁ DIRECT w branży...

Uwaga Zmiana terminu konferencji!
Szanowni Państwo!

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w już III edycji Akademii Call Center i zarazem drugiej poświęconej zagadnieniom dotyczącym marketingu bezpośredniego, sprzedaży i obsługi klienta w branży finansowej.

KANAŁ DIRECT W BRANŻY BANKOWO - UBEZPIECZENOWEJ
-ROZWÓJ W CZASACH KRYZYSU, III Akademia Call Center

28 maja 2009 Warszawa, Hotel Jan III Sobieski

Jedyna w Polsce konferencja call/contact center poświęcona zagadnieniom optymalizacji i zwiększania efektywności sprzedaży oraz obsługi klienta w branży finansowej.

Patronat medialny: Gazeta Bankowa, BANK, Gazeta Ubezpieczeniowa
Partnerzy merytoryczni: FinanceDirect by Call Center Poland, COMARCH, Webtel, SpeechStorm, NORDEA TUnŻ, OMG Poland, DAMOVO

Więcej informacji i szczegółowy program: http://www.akademiacallcenter.pl
Zapraszam również do zadania pytania ekspertom na stronie spotkania na portalu GL:
strona spotkania GoldenLine

Serdecznie zapraszam do udziału w konferencji

Marzena Sawicka
Communication One Consulting Sp. z.o.o.
e-mail: m.sawicka@commone.pl
Tel: /22/ 444-04-35Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 27.04.09 o godzinie 17:01
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Konferencja: KANAŁ DIRECT w branży...

W programie m.in.:

 Optymalizacja kosztów i podnoszenie efektywności działalności call/contact center
 Perspektywy rozwoju nowych produktów i sprzedaż przez telefon.
Bancassurance w sprzedaży telefonicznej.
 Współpraca się opłaca produkty co-brandowe w sprzedaży direct
Marketing afiliacyjny nowym narzędziem sprzedaży w Internecie
 Najnowsze rozwiązania i case study z rynków europejskich.
Ubezpieczenia Direct – sprzedaż ubezpieczeń poprzez call center.
Biometryka głosu i rozpoznawanie mowy-automatyzacja procesów
Interactive Intelligence, Usprawnienia współpracy IT i profesjonalne doradztwo technologiczne w czasach ograniczonych budżetów projektowych.
e-Direct plus e-DatabaseMarketing
 Skargi konsumentów usług ubezpieczeniowych
Perspektywy zmian prawnych w kanale direct GOŚĆ SPECJALNY z Biura Rzecznika Ubezpieczonych

Dodatkowo – tylko u nas - dla każdego uczestnika

RAPORT ,,Reality Check; Consumer Attitudes to Voice Biometric”przygotowany pod kierownictwem Profesora Michael’a McTear, Head of Reaserch, Voive Authentication, University of Ulster oraz Genesys i SpeechStorm

Następna dyskusja:

Akademia Call Center - 24 k...




Wyślij zaproszenie do