Katarzyna Marchel

Katarzyna Marchel Marketing, eventy,
sprzedaż

Temat: Golden Arrow 2010 - przyjmowanie zgloszen rozpoczete!

Ruszyła kolejna, V edycja konkursu marketingu bezpośredniego „Golden Arrow 2010”. Organizatorami konkursu są VFP Communications (wydawca m. in. miesięcznika „Media & Marketing Polska”) oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

W tegorocznej edycji prace można zgłaszać w nowej kategorii - Program Incentive Travel. Pozostałe kategorie konkursowe to: wysyłka bezpośrednia (BtoC i BtoB), program lojalnościowy (BtoC i BtoB), promocja sprzedaży (BtoC i BtoB), experiental marketing (event marketing, field marketing, pozostałe formy), marketing internetowy (serwis internetowy, kampania internetowa, SEM, e-mail marketing, marketing wirusowy), marketing mobilny, telemarketing, direct response advertising, kampania zintegrowana (BtoC i BtoB), non-profit, design, open, salon odrzuconych.

Konkurs przeprowadzany jest w celu promocji efektywności w działaniach marketingowych, a jego zadaniem jest uhonorowanie najlepszych projektów i przedsięwzięć z zakresu marketingu zintegrowanego. Zgłoszone do konkursu prace zostaną ocenione przez ekspertów z dziedziny marketingu - zarówno przedstawicieli agencji, jak i marketerów.

Uczestnikami Konkursu mogą być przedsiębiorcy (agencje, firmy, kontrahenci oraz inne podmioty gospodarcze), którzy od 01.06.2009 do 21.05.2010 r. na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej opracowali lub przeprowadzili kampanię marketingu bezpośredniego lub wykonały inne prace z takimi kampaniami związane.

Szczegóły dotyczące konkursu znajdują się na stronie: http://goldenarrow.eu.