Piotr Golczyk

Piotr Golczyk Marketing Management
Expert, founder at
MKTOUT

Temat: Definicja "response" w marketingu bezpośrednim

Witam,

Mam wątpliwości co do definicji response w direct marketingu.

Załóżmy że mamy następującą sytuacje:
- wysyłamy pocztą tradycyjną przesyłkę
- % ludzi ją otwiera i loguje sie na stronie
- % ludzi loguje się i wprowadza swoje dane
- % ludzi loguje się, wprowadza dane i zapytuje o produkt
- % ludzi loguje się, wprowadza dane, zapytuje i kupuje

Co jest nazywane efektywnością marketingu bezpośredniego w tym wypadku?
Mikołaj  Więckowski-Milet ic

Mikołaj
Więckowski-Milet
ic
za szybki i zbyt
wściekły

Temat: Definicja "response" w marketingu bezpośrednim

Krótko - Pański cel :)
Klaudiusz Ś.

Klaudiusz Ś. Sales Manager
Animator sprzedaży i
rozwoju biznesu
(to...

Temat: Definicja "response" w marketingu bezpośrednim

dokładnie jak twierdzi przedmówca

zasadniczo odpowiedz

ale jesli chodzi o efektywność to UDANA TRANSAKCJA ZAKUPU
Wojtek Rogański

Wojtek Rogański Prezes Zarządu,
Grupa Marketingowa
TAI

Temat: Definicja "response" w marketingu bezpośrednim

Ciężko określić co będzie responsem, ale jako wskaźnik skuteczności najlepiej sprawdzi się ROI czyli wskaźnik zwrotu z poniesionych nakładów w postaci zwiększenia sprzedazy, budowy wizerunku etc.
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk Marketing Management
Expert, founder at
MKTOUT

Temat: Definicja "response" w marketingu bezpośrednim

Mikołaj Więckowski-Miletic:
Krótko - Pański cel :)

Mój cel?

Response wydaje mi się jest pierwszą reakcją na przesyłkę, który prowadzi do zakupu, a nie zakup sam w sobie który zależy często od innych czynników - np. obsługi w sklepie do którego przyszedł ktoś po otrzymaniu przesyłki marketingowej.

Jeżeli jest jak mówicie to ciężko byłoby porównywać skuteczność marketingu bezpośredniego, bo każdy miałby inny cel, a przecież takie rzeczy się porównuje: http://www.royalmail.com/portal/rm/content1?catId=2100...
Tomasz B.

Tomasz B. Hays Talent
Solutions Director
at Hays Poland

Temat: Definicja "response" w marketingu bezpośrednim

Drogi Piotrze,

W ostatnim poscie sam sobie odpowiedziales co jest twoim celem. Skoro nie interesuje cie wynik sprzedazy, tylko niejako "zainteresowanie" produktem, to opcja numer 3 wydaje sie najrozsadniejsza.
Grzegorz Emanowicz

Grzegorz Emanowicz MEDIASKOP Marketing
Zintegrowany,
Programy
lojalnościowe.

Temat: Definicja "response" w marketingu bezpośrednim

Stwierdzenie czy response był czy nie zależy od tego jak sformułowano call to action. Jeśli w przesyłce zachęcamy do wejścia na stronę www, to każde wejście należy uznać za sukces.

Następna dyskusja:

Oferta Pracy w Marketingu B...




Wyślij zaproszenie do