Rafał S.

Rafał S. Jeśli mogę Ci pomóc,
pozwól mi zrobić to
teraz, gdyż może...

Temat: Barter Wielostronny jako narzędzie marketingu bezpośredniego

Witam, chciałem podzielić się informacją - mam nadzieję - korzystną dla wszystkich przedsiębiorców w Poznaniu. Pod koniec miesiąca przygotowuję spotkanie przedstawicieli wszystkich firm zainteresowanych narzędziem Barteru Wielostronnego. Pozwala ono na bezgotówkową wymianę usługowo-towarową. Co to daje? Zwiększenie i zachowanie płynności finansowej, likwidację lub ograniczenie zatorów płatniczych, stworzenie programu lojalnościowego w zakresie b2b, pozyskanie nowych Klientów i rynków (także międzynarodowych) - każda firma znajdzie z pewnością tu coś dla siebie.
Na Śląsku działa w ten sposób kilkaset firm - tylko w ubiegłym roku pozwoliło to uzyskac dodatkowy obrót rzedu 4 mln.
Więcej szczegółów na http://bci-barter.pl
Wszystkich zainteresowanych szczegółami technicznymi - prosze o kontakt. Przewidujemy na początek po jednej firmie z każdej branży.
rafal.szura@bci-barter.pl
Wojtek Rogański

Wojtek Rogański Prezes Zarządu,
Grupa Marketingowa
TAI

Temat: Barter Wielostronny jako narzędzie marketingu bezpośredniego

Temat ciekawy, tym bardziej, że umowy barterowe na co dzień funkcjonują w biznesie i często pozwalają na czerpanie wzajemnych korzyści. Niemniej jednak trzeba pamiętać, aby wzajemne świadczenia były mierzalne i zrównoważone - czyli aby obie strony czerpały zblizone, związane z realnym zapotrzebowaniem korzyści. Ja na pewno obejrzę tę propozycję.Wojtek Rogański edytował(a) ten post dnia 21.03.07 o godzinie 17:50
Rafał S.

Rafał S. Jeśli mogę Ci pomóc,
pozwól mi zrobić to
teraz, gdyż może...

Temat: Barter Wielostronny jako narzędzie marketingu bezpośredniego

Co do proporcjonalności wymiany towarowo-handlowej. Rozwiązanie jest proste. Wystarczy system rozliczeniowy na zasadzie kont i ekwiwalent wymiany 1:1 złotówki fizycznej na wirtualną.
Na Śląsku działa to fantastycznie. Kilkaset firm korzysta z tej możliwości - generując ruch i przychody. Dodatkowo - te środki finansowe posiadają ogromną szybkość obrotową oraz - co chyba najważniejsze - pozostają lokalnie na rynku - a nie są wysysane na zewnątrz.
28 marca - zamierzamy uruchomić to w Poznaniu - zapraszam więc do współpracy. W razie pytań - pozostaję do dyspozycji: rafal.szura@bci-barter.pl lub 516 650 226
Rafał S.

Rafał S. Jeśli mogę Ci pomóc,
pozwól mi zrobić to
teraz, gdyż może...

Temat: Barter Wielostronny jako narzędzie marketingu bezpośredniego

Chciałem ogłosić wszem i wobec, iż pierwsze spotkania firm zainteresowanych udziałem w Platformie Barteru Wielostronnego odbędą się 28 marca w Poznaniu, w obecności przedstawicieli dyrekcji Platformy.
Barter Wielostronny jako narzędzie bezgotówkowej wymiany towarów i usług - możliwy jest do zastosowań:
- jako element integrujący otoczenie B2B;
- jako program lojalnościowy;
- jako element stabilizujący finanse i minimalizujący zatory płatnicze;
w końcu jako element pozyskiwania nowych Klientów.

Spotkania odbędą się w godzinach 12.00 i 16.00
Prosimy o potwierdzanie obecności : mailem rafal.szura@bci-barter.pl lub pod telefonem komórkowym 516 650 226

Więcej informacji pod w/w kontaktami lub na http://bci-barter.pl

Firmy zainteresowane podpisaniem umowy - proszone są o przyniesienie kompletu dokumentów.
Zofia Kondziela

Zofia Kondziela Kierownik Biura
Targów

Temat: Barter Wielostronny jako narzędzie marketingu bezpośredniego

Z tej strony Opole,
chciałam dodać dla zainteresowanych( zupełnie bezinteresownie), iż moja firma jest członkiem właśnie takiej grupy barterowej i to naprawdę działa. Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do