Anna Malinowska

Anna Malinowska Skuteczność silnia!
Udowodnić?

Temat: 31.07-01.08, POznań, seminarium Sprzedaż w XXI w.

BNI Polska, Extended DISC Polska i Instytut Sprzedaży Sandlera

zapraszają na cykl seminariów i warsztatów

„Sprzedaż w XXI w."

Spotkanie w Poznaniu odbędzie się:
31.07 w godzinach 18.30-20.40, a 01.08. 2008 w godzinach 9.00-13.30 w budynku Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, ul. F. Ratajczaka 5/7, sala nr 205.

Każdy, kto zajmuje się zawodowo sprzedawaniem lub zarządzaniem sprzedażą na pewno doświadczył wielokrotnie różnego rodzaju problemów takich jak np:
- Trudności w realizacji celów sprzedażowych, mimo wysiłków i zaangażowania
- Przeciągające się w nieskończoność rozmowy handlowe, z których niejednokrotnie sprzedający „wychodzą z pustymi rękami"
- Problemy z niezadowolonymi klientami, którzy otrzymali od sprzedających obietnice bez pokrycia
- Wymagający i często "roszczeniowi" klienci, którym udaje się uzyskiwać od sprzedających kosztowne ustępstwa
- Zatrudnianie sprzedawców, którzy wydają się gwiazdami, ale nie sprawdzają się w działaniu
- Częste zapytania klientów o rekomendacje i polecenia, unikanie odbierania „zimnych telefonów"
Problemy te są powszechne i występują praktycznie w każdej branży. Warto zastanowić się, jak sobie z nimi radzić. Zapraszamy na seminaria i warsztaty inspiracyjne, w czasie których chcemy pokazać Państwu kilka nowych sposobów myślenia o sprzedaży:
System Sprzedaży Sandlera® – proces uczenia efektywnych zachowań sprzedażowych
Networking BNI® – koncepcję sprzedaży poprzez rekomendacje
Extended DISC® – narzędzie do skutecznej rekrutacji handlowców
Seminaria będą rozpoczynały się o godz. 9.00 rano i trwały około 3,5-4 godzin, zaś spotkania i warsztaty społeczności Goldenline w danym mieście zaczną się o godz. 18.30 i będą trwały około 2 godzin.
Partnerzy społecznościowi oraz regionalni seminariów i warsztatów: GoldenLine, Junior Chamber International, Polish Open University, Wyższa Szkoła Bankowa, Ambikora.

Program seminariów „Jak sprzedawać więcej?":

9.00 – 9.30 – Rejestracja i networking uczestników
Część pierwsza
9.30 – 11.00 – „Sprzedający czy kupujący - kto prowadzi w tym tańcu?". Instytut Sprzedaży Sandlera
Sformułowanie mapy problemów związanych ze sprzedażą, z którymi zmagają się uczestnicy seminarium
Analiza skuteczności tradycyjnych metod sprzedaży w kontekście działań potencjalnych klientów
Sformułowanie alternatywnego podejścia do sprzedaży wg. metodologii Systemu Sprzedaży Sandlera®
11.00 – 11.15 – Przerwa

Część druga
11.15 – 12.00 – „Siła rekomendacji w sprzedaży". BNI Polska – Grzegorz Turniak
Koncepcja „najbardziej znanego sekretu w sprzedaży"
„Dobre i złe zyski ze sprzedaży", czyli jak destrukcyjnych klientów zmienić w swoich orędowników?
12.00 – 12.15 – Przerwa

Część trzecia
12.30 – 13.30 – „Skuteczna rekrutacja handlowców". Extended DISC Polska
Proces rekrutacji i selekcji handlowców – kluczowe pytania
Podstawowe założenia modelu Extended DISC®
Korzyści dla Szefów sprzedaży i ich zespołów

Program spotkań i warsztatów „GoldenLine":
18.30 – 19.00 – Rejestracja i networking uczestników
19.00 – 19.40 – „Trudne rozmowy handlowe". Instytut Sprzedaży Sandlera
Wyzwania przy przeprowadzaniu rozmów handlowych
Style zachowania a style negocjowania
19.40 – 20.40 – Networking

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o potwierdzenie obecności na stronie spotkań Goldenline lub e-mailem na adres: przemyslaw.broniszewski@weknowhow.pl, lub telefonicznie: 022-577-40-99, najpóźniej do dnia 25 lipca 2008r.
Opłata za uczestniczenie w seminariach i warsztatach będzie pobierana przed rozpoczęciem spotkań (płatność tylko gotówką).

Informacja o organizatorach:
Sandler Sales Institute® (SSI) to najbardziej dynamicznie rozwijająca się w Stanach Zjednoczonych organizacja, oferująca szkolenia i rozwiązania doradcze w obrębie sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Posiadając ponad 220 regionalnych oddziałów, SSI® jest największą na świecie specjalistyczną organizacją szkoleniową w obszarze rozwoju sił sprzedaży. W Europie Środkowo-wschodniej, partnerem strategicznym Sandler Sales Institute jest firma szkoleniowo-doradcza House of Skills, działająca jako licencjonowany franczyzodawca.
BNI jest największą światową organizacją biznesową, działającą na zasadzie wzajemnego rekomendowania i referencji. Posiada kluby w wielu krajach. Została założona w 1985 roku przez dr. Ivana Misnera, jednego z najlepszych światowych ekspertów w dziedzinie bezpośrednich rekomendacji. W zeszłym roku członkowie BNI przekazali sobie ponad 3,3 mln rekomendacji wartych 1,5 mld euro. Swój ogromny sukces BNI zawdzięcza aktywności ponad 82 tys. członków zgromadzonych w 4200 klubach na całym świecie.
Extended DISC Polska należy do międzynarodowej grupy działającej w ponad 40 krajach na świecie. Zajmuje się pomaganiem organizacjom jak najpełniej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi oraz zespołów, a także podejmowaniem trafniejszych decyzji menedżerskich. Główne obszary specjalizacji to: doskonalenie pracy zespołowej, trafność decyzji rekrutacyjnych, diagnoza talentów i ocena kompetencji, badanie zaangażowania i satysfakcji pracowników.

Partnerzy wydarzenia:
Partner społecznościowy: GoldenLine
Partnerzy regionalni: Junior Chamber International, Polish Open University, Wyższa Szkoła Bankowa w PoznaniuAnna Antczak edytował(a) ten post dnia 04.07.08 o godzinie 12:22