Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Szkolenie z SEM, SEO oraz Web Analytics i Performance...


Obrazek

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu

Szkolenie odbędzie się 9 marca 2010, w godzinach 9:00-16:45 w Warszawie przy Rondzie ONZ.

Dla każdego z uczestników szkolenia mamy darmowy kupon o wartości 300 zł netto do wykorzystania na reklamę w Google AdWords, w nowych kampaniach realizowanych z Marketing Online

Cena szkolenia dla 1 osoby: 690 zł netto
Promocja do 2010-02-28: 550 zł netto

O Firmie Marketing Online
http://www.marketingonline.pl/o-nas/

Prowadzący Szkolenie: Piotr Guziur
http://www.marketingonline.pl/o-nas/zarzad/

***
Zapraszamy marketingowców zainteresowanych reklamą w wyszukiwarkach i programach partnerskich!
Pokażemy dokładnie metody mierzenia efektywności reklamy i skuteczne sposoby optymalizacji sprzedaży w Internecie.

Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie Reklamy w Wyszukiwarkach, Kontekstowej oraz Programów Partnerskich jako najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów w Internecie.
Na szkoleniu pokażemy najlepsze sposoby realizacji działań SEM i Afiliacyjnych w przypadkach, kiedy takie działania zlecane są wyspecjalizowanym agencjom.
Pokażemy jak można przeprowadzić przetarg na SEO i SEM, a następnie jak w pełni monitorować skuteczność wszystkich zleconych kampanii za pomocą Google Analytics lub innych narzędzi Web Analytics.
Pokażemy także jak zoptymalizować całą aktywność reklamową w Internecie (internetowy Media-Mix), aby pozyskać jak największą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.

***
Program Szkolenia
9:30 - 11:00
1) SEM - Reklama typu Pull, a nie Push
a) Słowa kluczowe jako podstawa SEM (trendy, sezonowość i intensywność komunikacji)
b) SEM = SEO + PPC - charakterystyka metod promocji w wyszukiwarkach

2) Web Usability vs SEM Usability
a) "Content is The King" - Słowa Kluczowe, a Architektura Witryny
b) Strategia Witryny - planowanie treści, celów witryny oraz ścieżek konwersji

3) Reklama w wyszukiwarkach, czyli kampanie SEM/PPC
a) Cele i Strategia kampanii SEM
b) Google AdWords i Inne programy PPC
c) Trio: słowa kluczowe / teksty reklam / strony docelowe
d) Reklama Kontekstowa - szczegółowa charakterystyka
e) Wycena i optymalny budżet kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
f) Jak wybrać najlepszą ofertę SEM

11:15 - 12:45
4) Analityka Stron WWW
a) Web Analytics, czyli system statystyk odwiedzin strony www
b) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
c) Najważniejsze miary i raporty w Google Analytics

5) Optymalizacja Konwersji w Kampaniach Reklamowych w Internecie
a) Jak mierzyć realizację celu kampanii
b) Jakość wizyt z kampanii reklamowej, czyli krótki wykład o konwersji
c) Optymalny Media-Mix w Internecie - strategia zakupu kampanii reklamowych
d) Co wiemy z góry, czyli sprawdzone formaty reklamowe do każdego celu

13:45 - 15:15
6) Optymalizacja Kampanii SEM
a) Możliwości optymalizacji kampanii SEM
b) Indywidualna optymalizacja poszczególnych części kampanii reklamowej
c) Narzędzia SEM

7) Programy Partnerskie
a) Performance Marketing, czyli model rozliczeń za efekty reklamy
b) Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego
c) Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim
d) Sposoby mierzenia konwersji, a wartość lead'ów
e) Konwersja wielokanałowa oraz audyt Programów Partnerskich

15:30 - 17:00
8) SEO - moda, czy konieczność?
a) Strategie SEO - Intensywnie, Niszowo lub Długi Ogon
b) Etapy w Projekcie SEO
c) Mierzenie efektów SEO
d) Modele rozliczeń i wybór oferty SEO
e) SEO PR
f) SEO Multimediów
g) Jak wybrać najlepszą ofertę SEO

9) Nowe Media i Reklama Bahawioralna
a) targetowanie behawioralne
b) netPR
c) Social media marketing
d) konwergencja mediów i przyszłość reklamy online
e) nowe formaty reklamy kontekstowej (You Tube, inVideo Ads)

*Program merytoryczny może ulec niewielkim zmianom

***
Czas, Miejsce i Dojazd

Szkolenie odbędzie się 9 marca 2010, w godzinach 9:00-16:45 w Warszawie, w sali zlokalizowanej w budynku Rondo 1 przy Rondzie ONZ
Budynek, w którym odbędzie się szkolenie.

Obrazek


Sala szkoleniowa

Obrazek

W czasie szkolenia przewidziano 3 przerwy na kawę/herbatę, którą wraz z drobną przekąską zapewniamy.
Przewidziana została także przerwa na większy posiłek (we własnym zakresie) ok. 13:00. W okolicy dostępnych jest kilka punktów, w których można smacznie zjeść w rozsądnej cenie.


Mapa Dojazdu


***
Jak rezerwować miejsce?

Zachęcamy do zarezerwowania miejsca już teraz - dzięki temu uzyskają Państwo korzystne zniżki!
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie
http://www.marketingonline.pl/szkolenia-sem/
lub kontakt telefoniczny z naszym biurem (32) 257 8766

Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr GuziurPiotr Guziur edytował(a) ten post dnia 19.03.10 o godzinie 10:49
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Szkolenie z SEM, SEO oraz Web Analytics i Performance...

Cykl Szkoleń z Search Engine Marketingu dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!

Marketing Online zaprasza na cykl składający się z 4 spotkań, które zapewniają kompleksową wiedzę na temat reklamy internetowej. Pierwsze szkolenie już 20 sierpnia w Katowicach.

Wszyscy uczestnicy po każdym szkoleniu otrzymują Certyfikat Uczestnictwa oraz darmowe materiały drukowane i multimedialne. Natomiast po ukończeniu całego cyklu uzyskują Dyplom Specjalisty SEM.

Tematyka szkoleń:
1.Podstawy SEM - już 20 sierpnia w Katowicach.
2.Zaawansowane Web Analytics - we wrześniu w Warszawie.
3.Zaawansowane PPC - we wrześniu w Warszawie.
4.Zaawansowane SEO - w październiku w Warszawie.

Więcej informacji o poszczególnych szkoleniach znaleźć można na http://www.szkolenia.marketingonline.pl

Podstawowe Szkolenie SEM już 20 sierpnia w Katowicach!
Zapraszamy na całodniowe Szkolenie z Podstaw SEM, które odbędzie się 20 sierpnia 2010 w Katowicach w Qubus Hotel. Mamy jeszcze ostatnie wolne miejsca! Całkowity koszt szkolenia to 690zł netto.
Tylko do 15 sierpnia zniżki do 25%!

Zakres szkolenia:
•Search Engine Marketing
•Web Usability i SEM Usability
•Kampanie SEM/PPC, czyli reklama w wyszukiwarkach
•Analityka Stron WWW
•Optymalizacja Kampanii Reklamowych w Internecie
•Optymalizacja Kampanii SEM
•Programy Partnerskie
•SEO - moda, czy konieczność?
•Nowe Media i Reklama Behawioralna

Więcej o szkoleniu

Obrazek

ZAREZERWUJ MIEJSCE!Piotr Guziur edytował(a) ten post dnia 13.08.10 o godzinie 15:29
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Szkolenie z SEM, SEO oraz Web Analytics i Performance...

Zaawansowane Web Analytics, czyli analiza odwiedzin stron www oraz optymalizacja działań reklamowych i skuteczności witryny na podstawie tych danych.
24 września Warszawa i 1 października Katowice
Zakres szkolenia:
• Wprowadzenie do czego służą systemy analityki stron www
• Google Analytics - Najważniejsze Elementy Systemu, Narzędzia, Raporty, Dodatkowe Moduły.
• Wykorzystanie Google Analytics w celu optymalizacji kampanii reklamowych i promocji
• Web Usability
• Konwersja Wielokanałowa oraz Audyt Programów Partnerskich
• Monitorowanie i optymalizacja konwersji telefonicznej
• Monitorowanie efektywności reklamy do finalizacji transakcji

WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU

Zobacz inne nasze szkolenia:• 22.10.2010 Warszawa Kampanie Reklamowe w Wyszukiwarkach. Zaawansowane SEM/PPC.
• 19.11.2010 Katowice Kampanie Reklamowe w Wyszukiwarkach. Zaawansowane SEM/PPC.
• 26.11.2010 Warszawa Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.
• 10.12.2010 Katowice
Dla wszystkich uczestników naszych szkoleń:
• Certyfikat uczestnictwa
• Drukowane materiały szkoleniowe
• Dostęp do szkolenia w Centrum Szkoleniowym Marketing Online
Kupon na reklamę w AdWords o wartości 300zł


Obrazek


Szkolenia poprowadzi Piotr Guziur

ZAREZERWUJ MIEJSCE!
Beata M.

Beata M. Edukey |
TwojaEuropa.pl

Temat: Szkolenie z SEM, SEO oraz Web Analytics i Performance...

Edukey zaprasza na szkolenie

Reklama w Google AdWords - linki sponsorowane od podstaw

Promocja w wyszukiwarkach jest jedną z najbardziej skutecznych dzięki odwróceniu tradycyjnego procesu komunikacji. Teraz to klient sam szuka Twoich usług – pomóż mu je odnaleźć. Poznaj narzędzia dzięki którym zaistniejesz w wyszukiwarce Google oraz metody które sprawią, że Twoja kampania będzie efektywna kosztowo i szybko przełoży się na zyski. Zapraszamy na szkolenie.

Termin: 2011.05.21, Warszawa

Zapisy online: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=154

Adresaci szkolenia:
Specjaliści od marketingu/reklamy/PR, właściciele firm, handlowcy, osoby prowadzące sklep internetowy oraz wszyscy chcący wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (dotarcie do 15 milionów użytkowników).

Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do samodzielnego stworzenia i zarządzania kampanią Google AdWords. Poznanie struktury konta, sposobu działania reklam, metod ustalania stawek i optymalizacji kampanii, podstawowych zasad tworzenia tekstów oraz narzędzi do mierzenia efektywności działań.

Korzyści:
Zwiększysz efektywność kosztową prowadzonych działań marketingowych, nauczysz się jak mierzyć ich efekty, a dzięki kampanii w Google dotrzesz do tysięcy potencjalnych klientów.

Program szkolenia: (1 dzień, 8h x 45 minut)

- Czy warto? Trochę statystyk i trendów.
- Co wpływa na pozycje? Podstawy działania reklam w Google.
- Jak zacząć? Zakładanie konta i metody płatności.
- Co i gdzie? Struktura konta Google AdWords.
- Jak dobrać Słowa Kluczowe? Narzędzia i sposoby analizy.
- Jak przygotować dobry tekst? Podstawowe zasady copywriterskie.
- Gdzie kierować reklamy? Wybór i optymalizacja strony docelowej
- Rodzaje raportów i ich automatyzacja.
- Jak mierzyć efektywność? Śledzenie konwersji (np. sprzedaży).
- Co dalej? Optymalizacja działań w Google AdWords.
- Co to jest Quality Score? Optymalizacja współczynnika jakości.

Cena szkolenia

Promocja: Zapisz się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis.

Cena podstawowa: 700 PLN brutto (569,11 PLN netto)
Cena z rabatem 10 %: 630 PLN brutto (512,20 PLN netto)



Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.
Artur S.

Artur S. adiunkt, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Katowicach

Temat: Szkolenie z SEM, SEO oraz Web Analytics i Performance...

EdytowanoTen post został edytowany przez Autora dnia 27.12.14 o godzinie 00:04



Wyślij zaproszenie do