Adam
Mikołajczyk
CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc
Temat: Jak budować wizerunek/markę urzędu publicznego, centralnego?
Na ten temat odbyła się dzisiaj pod patronatem BRIEF-u bardzo fajna dyskusja w Ministerstwie Skarbu Państwa, którego rzecznik prasowy Pan Paweł Kozyra zaprosił m.i. Pana Pawła Trochimiuka - Prezesa Agencji Partner of Promotion i Prezesa Zarządu Związku Firm Public Relations, Piotra Czarnowskiego - założyciela First Public Relations i wiceprezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Grzegorza Kiszluka - red.naczelnego Magazynu BRIEF, Grzegorza Esza - twórcę marki Heyah oraz rzeczników prasowych wojewody lubelskiego i Giełdy Papierów Wartościowych + Pana Tomasza Bartosiaka - wice dyrektora departamentu promocji Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.Dyskusja wraz z wnioskami ukaże się w lipcowym numerze BRIEF-u, w dodatku Brief for Poland.
A jak Państwo sądzą.. czy urząd może stosować narzędzia marketingowe do budowania wizerunku, po co ma to robić, dla kogo i jak? :)