Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Gap rezygnuje z nowego logo - siła klientów

Odzieżowy gigant posłuchał swoich fanów, rezygnuje ze zmiany logo.
marka Gap zrezygnowała z wprowadzenia nowego logo, po akcji protestacyjnej zorganizowanej przez fanów.

Nowe logo zostało zaprezentowane ledwie tydzień temu i miało być stopniowo wdrażane w akcjach marketingowych.

Fani Gapa domagali się jednak powrotu do starego logo, na stronie firmy
na Facebooku pojawiło się ponad 2 tys. krytycznych komentarzy. Na innych kanałach komunikacyjnych sytuacja wyglądała podobnie.

To się nazywa - mieć wpływ na przyszłość marki...
Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: Gap rezygnuje z nowego logo - siła klientów

Jarek W.:
To się nazywa - mieć wpływ na przyszłość marki...

Albo zostac skutecznie zmanipulowanym oryginalna kampania:]
Helena Ebert

Helena Ebert brand design

Temat: Gap rezygnuje z nowego logo - siła klientów

Adrian Spoz:
Albo zostac skutecznie zmanipulowanym oryginalna kampania:]

Czy jesli bylaby to oryginalna kampania wypusciliby subbrandy helvetika?

Następna dyskusja:

Logo Polski




Wyślij zaproszenie do