Nikodem Krajewski

Nikodem Krajewski Strategy Director

Temat: Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens?

Zapraszam do dyskusji nt. promocji brandów w sklepach
internetowych.

Wątek oprę o przykład stworzonej przez PromoRing.pl sieć reklamy
w sklepach internetowych ePOS (jestem zaangażowany w projekt i
służę szczegółowymi informacjami).

Co to jest ePOS?
ePOS to usługa służącą:
- wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych (po uruchomieniu
kampanii odnotowano wzrost sprzedaży promowanego produktu w jednym
ze sklepów biorących udział w akcji aż o 1500%)
- promocji - stałej ekspozycji kreacji reklamowych w miejscach,
gdzie przebywają internauci zainteresowani zakupem produktu.

Producent/dystrybutor/reklamodawca zyskuje:
- promocję produktu w miejscu sprzedaży
- wzrost sprzedaży w kanale internetowym
- wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (efekt ROPO, badania TNS
OBOP
http://www.biznesnet.pl/2010/01/13/internet-wspiera-sp...
- poszerzenie sieci sprzedaży - PromoRing pozyskuje dla producenta
nowe miejsca sprzedaży
- działania niestandardowe - np. możliwość wysłania próbek
produktów dołączonych do paczek klientów, który np. kupili
produkt konkurencyjny

Więcej o korzyściach:
http://promoring.pl/ePOS_-_informacje_dla_reklamodawco...

Do czego można wykorzystać ePOS?
Generalnie promować można każdy produkt i usługę, którą jest
do nabycia w sklepie internetowym: od elektroniki, po przez
materiały budowlane a skończywszy na usługach finansowych
(kredyty, ubezpieczenia).

Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów
internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln
użytkowników w skali miesiąca.

Zainteresowanych zapraszam do dyskusji - z chęcią odpowiem na
wszystkie pytania dotyczące tej formy promocji w sklepach,
efektywności kampanii, modeli emisji oraz zakupu reklamy.

Zachęcam również do kontaktu z nami,
Nikodem Krajewski
http://promoring.pl/dla-reklamodawcow
m. nkrajewski@promoring.pl
tel. 508 208 100