Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: budowanie wizerunku sieci handlowych

co myślicie o budowaniu wizerunku przez sieci handlowe w Polsce?
Która sieć Waszym zdaniem robi to dobrze i konsekwentnie?

konto usunięte

Temat: budowanie wizerunku sieci handlowych

napisz od razu "maspex" ,po co zakładać takie tematy

słabo płacicie więc twój PR na GL jesti tak do dupy

a nie wspomnę że nie ma co robić na tej wiosce no może poza leżeniem na torach kolejowych albo przchodzeniem non stop przez pasy tak aby wkurzyć 100000000 kierowców tirówPrzemysław S. edytował(a) ten post dnia 28.09.10 o godzinie 18:02
Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: budowanie wizerunku sieci handlowych

Przeczytaj prosze uwaznie pytanie zanim sie wypowiesz. Maspex to nie siec handlowa. sugeruje zapoznac sie z terminoolgia przed kolejnym tego rodzaju wpisem.

Przemysław S.:
napisz od razu "maspex" ,po co zakładać takie tematy

słabo płacicie więc twój PR na GL jesti tak do dupy

a nie wspomnę że nie ma co robić na tej wiosce no może poza leżeniem na torach kolejowych albo przchodzeniem non stop przez pasy tak aby wkurzyć 100000000 kierowców tirówPrzemysław S. edytował(a) ten post dnia 28.09.10 o godzinie 18:02

konto usunięte

Temat: budowanie wizerunku sieci handlowych

EWA JUSZCZAK:
Przeczytaj prosze uwaznie pytanie zanim sie wypowiesz. Maspex to nie siec handlowa. sugeruje zapoznac sie z terminoolgia przed kolejnym tego rodzaju wpisem.
>
a co to jest??

kurza ferma?

Temat: budowanie wizerunku sieci handlowych

EWA JUSZCZAK:
co myślicie o budowaniu wizerunku przez sieci handlowe w Polsce?
Która sieć Waszym zdaniem robi to dobrze i konsekwentnie?
polecam lekturę ogólnodostępnego raportu opracowanego przez OnBoard PR http://www.onboard.pl/data/file/raport_sieci_wizerunek...
w kategorii marka godna polecenia wygrała Biedronka.
Sporo publikacji ukazało się w tym czasie także w mediach branżowych (marketingowych), biznesowych, handlowych.

Przy okazji wizerunku sieci warto jeszcze zahaczyć o tematykę private labels poszczególnych sieci.

pzdr,
Ł.O.
Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: budowanie wizerunku sieci handlowych

Łukasz Olszewski:
EWA JUSZCZAK:
co myślicie o budowaniu wizerunku przez sieci handlowe w Polsce?
Która sieć Waszym zdaniem robi to dobrze i konsekwentnie?
polecam lekturę ogólnodostępnego raportu opracowanego przez OnBoard PR http://www.onboard.pl/data/file/raport_sieci_wizerunek...
w kategorii marka godna polecenia wygrała Biedronka.
Sporo publikacji ukazało się w tym czasie także w mediach branżowych (marketingowych), biznesowych, handlowych.

Przy okazji wizerunku sieci warto jeszcze zahaczyć o tematykę private labels poszczególnych sieci.

pzdr,
Ł.O.

dzieki

Następna dyskusja:

badania wizerunku marki w s...




Wyślij zaproszenie do