Dorota Duda

Dorota Duda Academy of Service
Excellence

Temat: Podsumowanie sondy" Szukamy Liderów Obsługi"

Witam wszystkich członków grupy LIDERZY OBSŁUGI w Nowym Roku i życzę wspaniałych sukcesów zawodowych a także wiele szczęścia w życiu prywatnym.

Zapraszam do zapoznania się z wynikami sondy "Szukamy Liderów Obsługi" Artykuł na ten temat ukazał się w najnowszym Manager Magazin str.26-35. pt. "Polowanie na Lidera".

pozdrawiam,
Dorota Duda
Partner
Academy of Service Excellence

konto usunięte

Temat: Podsumowanie sondy" Szukamy Liderów Obsługi"

Moim zdaniem, rażącym antyliderem jest TP, Netia, Cyfrowy Polsat oraz niestety, Orlen.
Winni nie są pracownicy obsługi, tylko organizacja firmy oraz system zorientowany na krótkoterminowe zyski.

Pozdrawiam
RR



Wyślij zaproszenie do