Dorota Duda

Dorota Duda Academy of Service
Excellence

Temat: Ostatnie spotkanie z cyklu MJK przed wakacjami

Myśl jak klient – studium przypadku

Przed nami ostatnie przed wakacjami spotkanie z cyklu „Myśl jak Klient”. Tym razem będzie praktycznie i warsztatowo. Uczestnicy wcielą się w rolę Dyrektorów Obsługi Klienta banku i opracują nową strategię obsługi klienta dla firmy na najbliższy rok.
Spotkanie odbędzie się 24 czerwca (środa) w Warszawie przy ulicy Jagiellońskiej 57/ 59 w godzinach od 18.00 do 20.00.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba uczestników jest ograniczona ze względu na warsztatowy charakter spotkania. Aby otrzymać formularz zgłoszeniowy, osoby zainteresowane udziałem proszone są o kontakt z Dorotą Zdrojewską (dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl).

Podczas spotkania będziemy:
1. Obliczać koszty pozyskania jednego nowego pracownika.
2. Obliczać koszty utraty jednego pracownika.
3. Opracowywać systemy motywacyjne pasujące do danej organizacji oraz jej pracowników.
4. Uczyć się zbierać informacje.
5. Eliminować negatywne doświadczenie klientów.
6. Odzyskiwać utracone zaufanie klientów.
Dodatkowe informacje dotyczące sytuacji w jakiej znalazł się bank uczestnicy otrzymają e-mailem.

pozdrawiam,
Dorota Duda
Przemysław J.

Przemysław J. Netsprint.eu /
Makerspace.pl /
łączę kropki

Temat: Ostatnie spotkanie z cyklu MJK przed wakacjami

pozytywnie po.

tylko czasu zdecydowanie za mało:)
Dorota Zdrojewska

Dorota Zdrojewska specjalista ds.
public relations,
Academy of Service
Exce...

Temat: Ostatnie spotkanie z cyklu MJK przed wakacjami

Zgadza się -).
Do spotkań z cyklu "Myśl jak Klient" wrócimy po wakacjach. Mamy więc dwa miesiące, aby coś zmienić.
Przemku, rozumiem, że Ty proponujesz, aby spotkania wydłużyć. Pytanie o ile i czy pozostali "sympatycy MJK" zgadzają się z tym?
Czekam na Wasze opinie oraz propozycje tematów, które moglibyśmy na kolejnych spotkaniach poruszyć.

Pozdrawiam,
DorotaDorota Zdrojewska edytował(a) ten post dnia 29.06.09 o godzinie 13:48



Wyślij zaproszenie do