Dorota
Duda
Academy of Service
Excellence
Temat: Ostatnie spotkanie z cyklu MJK przed wakacjami
Myśl jak klient – studium przypadkuPrzed nami ostatnie przed wakacjami spotkanie z cyklu „Myśl jak Klient”. Tym razem będzie praktycznie i warsztatowo. Uczestnicy wcielą się w rolę Dyrektorów Obsługi Klienta banku i opracują nową strategię obsługi klienta dla firmy na najbliższy rok.
Spotkanie odbędzie się 24 czerwca (środa) w Warszawie przy ulicy Jagiellońskiej 57/ 59 w godzinach od 18.00 do 20.00.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba uczestników jest ograniczona ze względu na warsztatowy charakter spotkania. Aby otrzymać formularz zgłoszeniowy, osoby zainteresowane udziałem proszone są o kontakt z Dorotą Zdrojewską (dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl).
Podczas spotkania będziemy:
1. Obliczać koszty pozyskania jednego nowego pracownika.
2. Obliczać koszty utraty jednego pracownika.
3. Opracowywać systemy motywacyjne pasujące do danej organizacji oraz jej pracowników.
4. Uczyć się zbierać informacje.
5. Eliminować negatywne doświadczenie klientów.
6. Odzyskiwać utracone zaufanie klientów.
Dodatkowe informacje dotyczące sytuacji w jakiej znalazł się bank uczestnicy otrzymają e-mailem.
pozdrawiam,
Dorota Duda