Dorota Duda

Dorota Duda Academy of Service
Excellence

Temat: Ostatnie miejsca

MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE - start 6 maja.

Teraz jak nigdy dotąd, należy zadbać o doświadczenie klientów. Każdy to wie, ale nie każdy wie, jak to zrobić.

Dowiedz się co i jak robić, aby klienci chcieli stale kupować u/od Ciebie.

Poznaj moc budowania relacji z klientem i siłę rekomendacji. Dowiedz się jak zarządzać zespołem sprzedaży i obsługi Klienta, aby pracownicy czuli się zmotywowani do pracy. Dowiedz się czym jest coaching i jak wykorzystać metody coachingowe do osiągania celów, a także poznaj tajniki zarządzania doświadczeniem klienta i budowania lojalności klientów.

To wszystko za 2490 PLN.
Dla członków grupy LIDERZY OBSŁUGI - 10% rabat. Cena po rabacie 2241 PLN.


Program certyfikowany przez ASE jest skierowany do osób, które chcą zdobywać nową wiedzę i umiejętności, a jednocześnie trudno im znaleźć czas w godzinach pracy. Program trzydniowego szkolenia został rozłożony na 5 popołudniowych sesji, z których każda zawiera 3,5 godziny zajęć merytorycznych.

Dlaczego warto wziąć udział w programie?

 Certyfikat MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE.
 Program trzydniowego szkolenia rozłożony na 5 popołudniowych sesji, z których każda zawiera 3,5 godziny zajęć merytorycznych.
 Zajęcia organizowane raz w tygodniu, co daje uczestnikom więcej czasu na przemyślenia oraz sprawdzenie i praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.
 Najnowsza wiedza, wyniki badań, studia przypadków. Zajęcia o charakterze seminaryjno-warsztatowym, angażujące uczestników do aktywnego udziału.
 Uczestnicy dowiadują się nie tylko, co robić, ale jak to wdrażać w firmie - oprócz materiałów szkoleniowych otrzymują zestaw niezbędnych narzędzi do poprawy jakości obsługi Klienta.

Harmonogram zajęć programów MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE:

MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE - Program dla menadżerów
(6 maja – 10 czerwca 2009)

I sesja – 06 maja
Profesjonalna obsługa Klienta
II sesja – 13 maja
ABC badań marketingowych
III sesja – 20 maja
Zarządzanie zespołem sprzedaży i obsługi Klienta
IV sesja – 27 maja
Coaching jako skuteczna technika osiągania celu
V sesja – 3 czerwca
Zarządzanie doświadczeniem Klienta

W ramach certyfikacji uczestnicy opracują projekt „Poprawa doświadczeń Klientów w mojej firmie”.

10 czerwca 2009r. odbędzie się uroczyste rozdanie certyfikatów I edycji programu „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE”.

Osoby zainteresowane udziałem w programie „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE” proszone są o kontakt z Dorotą Zdrojewską: tel. (0-22) 889 57 38 lub 603 110 069, e-mail: dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl.

Liczba miejsc ograniczona.