Dorota
Duda
Academy of Service
Excellence
Temat: Myśl jak Klient - kolejne spotkanie 15 stycznia w Warszawie
Academy of Service Excellence oraz Klub Absolwenta MBA Akademii Leona Koźmińskiego zapraszająna spotkanie z cyklu „Myśl jak Klient” pt.
“Jak zyskać oddanie Klientów Entuzjastów, którzy pokochają Twój brand i przyniosą większe zyski?”
Wspólnie zastanowimy się nad następującymi zagadnieniami:
- Czynniki budujące markę firmy i lojalność klientów.
- Rola lidera, w budowaniu lojalności klientów.
- Wartość lojalnego klienta i jego rekomendacji.
Aby otrzymać zaproszenie na spotkanie skontaktuj się z Dorotą Zdrojewską: dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl
Spotkanie odbędzie się 15 stycznia w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 57/59 (Akademia im. Leona Koźmińskiego, sala nr d/303) w godz. od 18.00 do 20.00.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.