konto usunięte

Temat: innowacyjne szkolenie ORIENTACJA NA KLIENTA w e-learningu

Czy uważacie, że obsługi klienta można nauczyć w e-learningu?

Czy zapisalibyście się na skzolenie e-learningowe zobsługi klienta?

Właśnie opracowuję takie szkolenie i ciekawa jestem wszystkich opinii i wątpliwości związanych z taką formą kształcenia.
Dorota Zdrojewska

Dorota Zdrojewska specjalista ds.
public relations,
Academy of Service
Exce...

Temat: innowacyjne szkolenie ORIENTACJA NA KLIENTA w e-learningu

Szkolenia e-learningowe są uzupełnieniem, rozszerzeniem szkoleń tradycyjnych i przede wszystkim pomagają zdobyć wiedzę teoretyczną, a w obsłudze klienta najważniejszy jest warsztat, wejście w interakcję z drugą osobą (potencjalnym klientem) – trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.
Ale oczywiście nie zniechęcam, może są osoby, które wolą taki sposób nauki -).Dorota Zdrojewska edytował(a) ten post dnia 13.05.09 o godzinie 15:48

Następna dyskusja:

Budowanie relacji z kliente...




Wyślij zaproszenie do