Anna P.

Anna P. Dyrektor
Operacyjny/Zarządzaj
ący

Temat: co ważniejsze obsługa Klienta czy dział sprzedaży?

Jak uważacie co w firmie usługowej jest ważniejsze,czy mocny dział sprzedaży,wyszukujący na rynku nowych strategicznych Klientow, do mowienia o firmie,promowania na rynku etc czy dział Obsługi Klienta, który obecnie często łączy się z tzw.business developmentem czyli sprzedawaniem dodatkowych usług Klientom juz istniejącym poprzez budowanie relacji itd itp.Dodam ze firma ma srednie wyniki finansowe,czyli moze być zawsze lepiej.
I od czego to zalezy, ktory dział jest wazniejszy?
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: co ważniejsze obsługa Klienta czy dział sprzedaży?

A ja zapytam przewrotnie, bo już w nocy dwunasta...
Żeby dobrze umyć zęby - co ważniejsze : szczotka czy pasta?

dobranoc:)

konto usunięte

Temat: co ważniejsze obsługa Klienta czy dział sprzedaży?

jak nie będzie działu sprzedaży, to dział obsługi klienta nie będzie miał kogo obsługiwać.
Jak nie będzie działu obsługi klienta, to handlowcy zamienią się w serwisantów (w uproszczeniu).
Sama napisałaś, że dział obsługi klienta może sprzedawać dodatkowe usługi istniejącym klientom. No tak, tylko skąd się wzięli ci istniejący klienci :).
A niezadowalające wyniki: przyczyn może być wiele. Słaby dział handlowy, słaby dział obsługi klienta, jedno i drugie. Trudno tak ogólnie sugerować.



Wyślij zaproszenie do