Judyta
Gutowska
Psycholog, Coach,
Trener, Praktyk
rozwoju, Członek
Zarząd...
Temat: Budowanie relacji z klientem i profesjonalna obsługa...
Firma szkoleniowa NERAIDA - szkolenia z pasją zaprasza wszystkich, którym zależy na budowaniu pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami na szkolenieBUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM I PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
68% klientów, którzy zrezygnują z usług firmy, czyni tak z powodu obojętności, z jaką spotykają się ze strony jej pracowników. W oczach klienta potrzeba 12 pozytywnych przypadków obsługi, by zrównoważyć jeden przypadek negatywny. Źle potraktowany natychmiast opowie całą historię następnym 8 osobom, które jak obliczono, przekazują ją dalej średnio 3 osobom każda. Jak łatwo obliczyć - przez jednego nieuprzejmie potraktowanego klienta można stracić 24 potencjalnych lub dotychczasowych klientów. Wbrew pozorom nie tylko uprzejmość i wygląd pracowników jest ważny – na ogólne wrażenie wpływa też język, jakim się posługujemy, umiejętność badania potrzeb klienta, a nawet poziom zorganizowania swojej pracy – chaotyczność nie sprzyja profesjonalizmowi.
PROWADZĄCY: Marcin Krukar
GRUPA: 16 osób
TERMIN: 22 października 2010 (piątek), 9:00 - 17:00
MIEJSCE: ul. Filipa 23/6 (ARCHEION)
INWESTYCJA: 200 zł
Zniżki:
* dla studentów - 180 zł
* dla dotychczasowych klientów, uczestników mini szkoleń i grup zorganizowanych - 160 zł
W cenie:
* Bogate materiały szkoleniowe
* Zaświadczenie o uczestnictwie
* Obsługa poszkoleniowa uczestników
* Serwis kawowy
ZAPISY: Do 20 października mailowo (szkolenia@neraida.pl) lub telefonicznie (535 354 505).
ZAPRASZAMY!