konto usunięte

Temat: problemy z LG

Witam,

Od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy za laptopa, którego serwis LG nie potrafił naprawić.

W serwisie twierdza, ze LG nie przekazała im pieniędzy i odsyłają mnie na infolinie LG, abym sam (!) interweniował.

Konsultanci infolinii LG obiecują, ze oddzwonią, jeśli tylko czegoś się dowiedzą i nie oddzwaniają.
Dział reklamacji przyjmuje zgłoszenie, i obiecuje, że „niebawem ktoś skontaktuje się z Panem” i nikt się nie kontaktuje.

Co robić? Jak się załatwia z LG takie sprawy? Od ponad dwóch miesięcy jestem bez laptopa. Help!
Piotr Wójcicki

Piotr Wójcicki Business Development
Manager

Temat: problemy z LG

sytuacja nie wygląda za różowo :-(
wydaje mi się, że to całe zamieszanie spowodowane jest tym, że ktoś nie dopatrzył swoich obowiązków i sprawa ugrzęzła. Po prostu ludzkie nie dopatrzenie. Jak coś się wyjaśni napisz proszę.

konto usunięte

Temat: problemy z LG

Piotr Wójcicki:
sytuacja nie wygląda za różowo :-(
wydaje mi się, że to całe zamieszanie spowodowane jest tym, że ktoś nie dopatrzył swoich obowiązków i sprawa ugrzęzła. Po prostu ludzkie nie dopatrzenie. Jak coś się wyjaśni napisz proszę.

Podobno kogoś kto sie tym zajmuje ("zwrot gotówki") nie było w pracy (!!!). Lepiej z wakacjami radza sobie panie u mnie w osiedlowym warzywniaku.
Ale podobno też coś się ruszyło (wiadomość z działu reklamacji) - dam znać jak otrzymam pieniądze.
Na razie:
- czas bez laptopa 2,5 mies.,
- czas oczekiwania na zwrot kasy 1,5 mies.
Piotr Wójcicki

Piotr Wójcicki Business Development
Manager

Temat: problemy z LG

sezon urlopowy dla jednych radość, a dla drugich zmora

konto usunięte

Temat: problemy z LG

Pieniadze na koncie. Uffff...
Piotr Wójcicki

Piotr Wójcicki Business Development
Manager

Temat: problemy z LG

Fajnie, że sytuacja zakończyła się sukcesem

Następna dyskusja:

GTC problemy ze sprzedażą??




Wyślij zaproszenie do