Wiktor B.

Wiktor B. Właściciel firmy

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

Witam, proszę o pomoc i sugestie. Zastanawiam się czy firmy będą zainteresowane kartkami ręcznie robionymi które będą wysyłać do swoich klientów. Pomysł jest następujący:

- Kartki malowane są ręcznie w 100% i każda z nich jest niepowtarzalna.
- Życzenia mogą być napisane odręcznie.
- My możemy kartki wysyłać bezpośrednio do kontrahentów.
- Na kopertach może widnieć logo firmy.


Przewidywany koszt takiej kartki to 12-16 zł brutto. Oczywiście przy większych zamówieniach będą rabaty. Na życzenie klienta może być wystawiana faktura VAT.

A o to przykłady kartek:

Obrazek



Obrazek



Obrazek


Obrazek


Co o tym myślicie?
Anna Staniszewska

Anna Staniszewska Właściciel, ANTRADE

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

12 - 16 zł to dość spory wydatek jak na kartkę świąteczne...
pewnie są piękne, ale nie wyświetlają się obrazki;)

konto usunięte

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

Moim zdaniem kartki świąteczne wysyłane tradycyjnym sposobem to już przeżytek, raczej większość firm przesyła sobie życzenia drogą elektroniczną - ta metoda jest i tańsza, i szybsza, i prostsza. Osobiście nie zapłaciłabym nawet tej najniższej kwoty którą podałeś, bez urazy o czywiście.

Zaś z drugiej strony - zawsze to milej dostać taką kartkę inną niż wszystkie ;)

pozdrawiam
Wiktor B.

Wiktor B. Właściciel firmy

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

Troszeczkę nie ogarnąłem dodawanie zdjęć ale myślę że już będzie widać kartki. Niestety zdaje sobie sprawę że są drogie lecz czas potrzebny do wytworzenia w 100% kartki malowanej jest długi a co za tym idzie kosztowny. Oczywiście zgadzam się że wysłanie e-mail jest tańsze, szybsze i prostsze lecz czy mają one znaczenie w gąszczu e-maili jakie przychodzą na skrzynkę. Ja osobiście dla moich najlepszych kontrahentów staram się zrobić coś więcej. Zobaczymy jak rynek zweryfikuje. A dodatkowo myślę jeszcze nad zaproszeniami ślubnymi ;)


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Anna Staniszewska

Anna Staniszewska Właściciel, ANTRADE

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

Faktycznie ładne...myślę, że kwestia popracowania nad ceną.., i dystrybucją:)

Co do kartek elektronicznych i taniego wysyłania...:) Każdy oczywiście sam podejmuje decyzje, ale to i tak jak z tymi reklamami w telewizji - trochę zaśmiecają mi ekran i jedna na milion przykuje może moją uwagę a pozostałe wzbudzają irytację...;);) Zatem trzeba się zastanowić:) Nie skreślam zupełnie samej formy wysyłania kartki elektronicznej, ale porównywanie z wydrukowanym i podpisanym własnoręcznie karnetem nie przemawia do mnie...
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

Monika C.:
Moim zdaniem kartki świąteczne wysyłane tradycyjnym sposobem to już przeżytek, raczej większość firm przesyła sobie życzenia drogą elektroniczną - ta metoda jest i tańsza, i szybsza, i prostsza. Osobiście nie zapłaciłabym nawet tej najniższej kwoty którą podałeś, bez urazy o czywiście.

Zaś z drugiej strony - zawsze to milej dostać taką kartkę inną niż wszystkie ;)

pozdrawiam

Zależy od tego z jakimi klientami mamy do czynienia, jasne ze mail jest prostszy i szybszy, jednak jeśli chcesz się wyróżnić z tony spamu świątecznego to nie wysyłasz durnego maila z obrazkiem, a coś co da się postawić na biurku czy wrzucić do szuflady (i kiedyś przypadkiem odkopać we właściwym momencie).

Pomysł szanse ma, jednak rozeznaj się w rynku i konkurencji. Jest kilka firm które oferują podobne usługi, zobacz czy będzie Ci się to opłacało.

konto usunięte

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

Nie twierdze, że pomysł jest bez szans, jak najbardziej życzę powodzenia w realizacji, to była tylko taka moja osobista myśl...

Podoba mi się zielony aniołek ;)

konto usunięte

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

Szczerze mówiąc nie widzę większych szans na zainteresowanie tym produktem klientów. Jest jeden duży minus tego projektu. Kartki świąteczne trafiają do setek czasami tysiąca partnerów handlowych czy klientów i wszystkie powinny być takie same. Tylko takie działanie (np 500 identycznych kartek wysłanych do 500 klientów) ma sens.

konto usunięte

Temat: utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w okresie...

Może lepiej wykorzystać Twoje rysunki do drukowania reprodukcji. Wówczas kartki byłyby powtarzalne, na reprodukcjach możnaby drukować życzenia świąteczne oraz drukować je (kartki)z logo firmy i innymi dodatkami ciekawymi z marketingowego punktu widzenia.

Następna dyskusja:

Budowanie Relacji w Biznesi...




Wyślij zaproszenie do