Kuba Nagórski

Kuba Nagórski business developer,
CEO agencji
kreatywnej,
specjalista ...

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Jeżeli chcecie z nami współpracować, jesteście właścicielami firm związanych z branżą eventową, managerami hoteli/pensjonatów, macie ciekawą ofertę szkoleniową - TUTAJ WŁAŚNIE ZBIERAMY INFORMACJE


Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

HealthEvent to agencja marketingu medycznego, której podstawowym celem jest kreowanie inicjatyw prozdrowotnych.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że specyfika branży medyczno-farmaceutycznej wymaga rozbudowy kryteriów w doborze środków przekazu. Wierzymy, że marketing medyczny to spokojne, acz efektowne i efektywne zabiegi biznesowe, zarządzane przez wykwalifikowanych specjalistów z branży.

Największym atutem HealthEvent jest posiadana wiedza biznesowa skonfrontowana z praktyką medyczną. Nasz zespół tworzą lekarze i marketingowcy, którzy doskonale znają realia polskiej służby zdrowia i potrafią korzystać ze skutecznych narzędzi marketingowych, w celu budowy komunikacji, strategii i każdego innego aspektu związanego z biznesową obsługą klienta.

Prowadzimy kompleksowe projekty prozdrowotne. Narzędzia PR łączymy w jedną spójną całość, tworząc komunikat ściśle ukierunkowany na odpowiednią grupę docelową i doskonale zaprojektowany merytorycznie.

Kontekstem naszych działań jest zdrowie, bo - jak wierzymy jest wartością, która dotyka każdej dziedziny naszego życia

1. Komunikacja w medycynie
2. ATL
3. BTL
4. HealthCare PR
5. Edukacja

Więcej

HealthEvent
Krzysztof Radzikowski

Krzysztof Radzikowski Na wojnie może się
zdarzyć ucieczka,
brak karności,
rozpr...

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Event z historią

Potrzebni rekonstruktorzy - film, teatr, rekonstrukcja a moze inny szalony pomysł ?

Rycerze, wikingowie, husaria czy tez wojska Napoleona Bonaparte.

Bron czarnoprochowa, bron I i II wojenna a takze bron biała.

Odtwórstwo historyczne jest aktywnie rozwijającą się trendem w Polsce.
Cieszy się ogromnym powodzeniem, o czym świadczy duża ilość imprez odbywająca się na terenie kraju. Imprezy takie poza rozrywką nastawione są na edukację zawierają, bowiem informacje historyczne poszerzone dodatkowo o kulturę i sztukę. I mają charakter bardzo widowiskowy.

Cele festynu/pokazu historycznego połączonego z turniejem:
• Świetny sposób na integracje ludzi z firmy.
• Alternatywny sposób spędzenia czasu dla całych rodzin.
• Edukacja – atrakcyjny sposób przekazu poprzez pokazy.
• Społeczne – przedstawienie dzieciom i młodzieży wzorców osobowych, jak i rozwoju zainteresowań.
• Reklama regionu.
• Reklamę gminy, instytucji samorządowych i firm.

Grupy z którym współpracujemy posiadają odpowiednio wyszkolony i przygotowany skład osobowy jak i odpowiedni sprzęt, aby zapewnić pokazy historyczne na najwyższym poziomie wizualnym i merytorycznym.
Przygotowujemy oferty indywidualne i kompleksowe pod zapytanie.
Zapewnienie wyżywienia, transportu przez zleceniodawcę będzie wzięte pod uwagę w kalkulacji oferty.

Wszelkie zapytania ofertowe proszę kierować na:
• adres mailowy: Krzysztof.radzikowski@gmail.com
• lub dopytać się telefonicznie: Tel. 512 459 735
Artur Szulc

Artur Szulc Dyrektor, Hevent
Centrum Atrakcji

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam,

Reprezentuję Grupę Eventową HEVENT, działamy od kilku lat na terenie całego kraju. Posiadamy w swoim katalogu ponad 40 autorskich wieczorów tematycznych, ponadto gry fabularne, zabawy integracyjne itp Współpracujemy z ponad 200 hotelami w całym kraju. Posiadamy dziesiątki referencji od hoteli, firm branżowych i klientów biznesowych.

Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na stronie http://hevent.pl


Obrazek


Przy produkcji naszych eventów nie korzystamy w usług podwykonawców, wszystko realizujemy sami, mamy swój własny zespół aktorów, animatorów, konferensjerów, dj-ów, wokalistek/ów, zespołów, posiadamy własny zespół taneczny Hevent Dance, oraz agencję hostess.

Zapraszam na http://hevent.pl
Marcin Lewandowski

Marcin Lewandowski Dyrektor Generalny
Businessman
Institute

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam,
Reprezentuję centrum konferencyjno-szkoleniowe & SPA Businessman Institute. Jest to zespół obiektów położony w lasku sosnowym na obszarze około 5 hektarów, znajdującym się zaledwie 15 minut od centrum Warszawy. Dzięki swojemu atrakcyjnemu otoczeniu jest to doskonałe miejsce do organizowania spotkań biznesowych, konferencji, szkoleń, bankietów, koncertów, pikników i wszelkiego rodzaju eventów. Do Państwa dyspozycji oprócz 9 nowoczesnych sal konferencyjnych i sali balowej są również: basen z hydromasażem, jacuzzi, sauna, oranżeria z plażą basenową, siłownia, całoroczne korty tenisowe i 6 gabinetów kosmetycznych SPA. Część piknikowa Businessman Institute to 4.5 ha zielonego terenu. W jego skład wchodzą: łąka piknikowa, las sosnowy, dwa korty tenisowe, kamienny grill, pergola kolumnowa zadaszona, zadaszenia ogrodowe i parasole, parking samochodowy na ponad 200 samochodów, ognisko, podest sceniczny 40 m². Zapewniamy również ochronę terenu i parkingu.

Wszystkie sale konferencyjno-szkoleniowe posiadają pełne wyposażenie techniczne i audiowizualne.

W Businessman Institute znajduje się również część hotelowa, oddzielona od części konferencyjnej. Daje to Państwu możliwość odpoczynku w pięknych apartamentach klasycznego pałacu po długim i wyczerpującym szkoleniu lub imprezie okolicznościowej. Każdy pokój jest wyposażony w łazienkę, TV plazmowy i Internet.

Obrazek

Jeżeli są Państwo zainteresowani podjęciem współpracy z nami lub chcieliby zapoznać się z pełną ofertą, zapraszam do kontaktu oraz odwiedzenia naszej strony internetowej http://businessmaninstitute.pl

Z poważaniem,
Marcin Lewandowski
Dyrektor Businessman Institute
Przemysław W.

Przemysław W. specjalista ds.
badań, serwis
e-ankiety.pl

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam serdecznie,
Moja propozycja powinna zainteresować wszystkich Państwa, którym zależy na poznaniu rzetelnej opinii uczestników eventu na temat imprezy, poprawie jakości oferowanych usług lub po prostu chcących mieć do dyspozycji usługę, która wyróżni ofertę.

Oferujemy badania satysfakcji uczestników wszelkiego rodzaju imprez, realizujemy też badania oczekiwań i preferencji jeszcze na etapie planowania wydarzenia. Dzięki naszym badaniom Państwa programy będą lepiej dopasowane do potrzeb uczestników a ich jakość będzie rosła z imprezy na imprezę.

Niektóre z naszych atutów:
- możemy zająć się całością badania sami lub ściśle współpracować z Państwem
- staramy się aby ankiety realizowane były przez internet co oszczędza czas, jest wygodne oraz pozwala zebrać bardziej wartościowe dane
- szatę graficzną wykorzystywanych narzędzi możemy przygotować zgodnie z identyfikacją wizualną Państwa firmy bądź klienta
- wystawiamy certyfikaty zaświadczające ogólny poziom zadowolenia klientów z realizowanych imprez (dodatkowy argument sprzedażowy)
- realizujemy pojedyncze zlecenia lub zawieramy umowy abonamentowe
- jesteśmy młodym, ale doświadczonym zespołem

Serdecznie zapraszam do współpracy.
Przemysław Wysocki
Serwis e-ankiety.pl
Szymon Delakowicz

Szymon Delakowicz Partner DELPOL

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam,

Z dniem dzisiejszym oferta powiększa się wynajem DEKORACJI I ZESTAWÓW ŚWIĄTECZNYCH, w ich skład wchodzą:

LUKROWANE CUKIERKI - kształt laski ; Wielkośc ok. 2,20 m ; konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - stół bufetowy lub scena

BOMBKI WISZĄCE NA STOJAKACH - Wielkośc bombki - ok. 1,00 m ze stojakiem ok 1,80 m ; konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - stół bufetowy lub scena

BOMBKI DO POWIESZENIA - Wielkośc bombki - ok. 1,00 m ; konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - stół bufetowy lub scena

PREZENTY - Różne wielkości ok. 1,00 - 1,20 m, konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - stół bufetowy lub scena

WIEŻA Z BOMBEK - Wielkośc konstrukcji ok. 1,80 m (ilośc bombek w konstrukcji 3szt.), konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - scena lub wejście główne

STOJĄCE ŚNIEŻYNKI - Wielkośc ok. 1,00 - 1,20 m ; konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - stół bufetowy lub scena

CIASTEK GIGANT (postac świateczna z filmu Shrek) - Wielkośc ok. 1,80 m ; konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - scena

KOMINEK ŚWIĄTECZNY GIGANT - Wielkośc ok. 2,50 m x 2,50 m, konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - scena bądź wejście główne

DOMKI Z PIERNIKA - Wielkośc ok. 2,10-2,30 m, zdobienia świateczne (np.: pierniki), konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - stół bufetowy lub scena

SANIE ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA - Wielkośc ok. 2,00 m ; konstrukcja 3D,samostojąca, ewentualne ustawienie - scena

RENIFER - Wielkośc naturalna, konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - scena bądź wejście główne

MIKOŁAJE - Wielkośc naturalna (ok. 1,30 m - 1,80 m) ,konstrukcja 3D, samostojąca, ewentualne ustawienie - scena bądź wejście główne

W przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu ;)

serdeczności,

Szymek Delakowicz
0 515 283 811
szymon@delpol.com.pl
Marcin Kosiec

Marcin Kosiec Producent filmowy

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Produkujemy filmy z sesji zdjęciowych i pokazów mody:

http://www.youtube.com/watch?v=x56OBEHyu3A

http://www.youtube.com/watch?v=QCUB9Rsoc1E

http://www.youtube.com/watch?v=VlD01UeGNQs

Zapraszamy do współpracy.

kontakt@soulfilm.pl

http://soulfilm.pl/

konto usunięte

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam serdecznie,

Reprezentuję firmę 3 TECH. Zajmujemy się kompleksową techniczną obsługą imprez rozrywkowych, biznesowych, eventów, konferencji, szkoleń.

Posiadamy szeroką bazę sprzętu oraz profesjonalną obsługę. Oprócz podstawowego sprzętu wykorzystywanego przy realizacji imprez:
*oświetlenie,
*nagłośnienie,
*ekrany plazmowe,
*projektory,
zajmujemy się wprowadzaniem interaktywnych sprzętów takich jak:
*podłoga interaktywna,
*stół interaktywny,
*ekrany dotykowe.
Tworzymy odpowiednie aplikacje.

Wszystkie informacje udzielam pod numerem tel:
511-002-009 i mail k.sienkowska@3tech.pl

http://3tech.pl

Zapraszam do przesyłania zapytań ofertowych!

Dla zainteresowanych wysyłam zdjęcia z naszych realizacji.

Pozdrawiam
Karolina Sieńkowska
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. OVB Kierownik
Oddziału

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

ZAPRASZAM DO SKORZYSTANIA Z OFERTY ŚWIĄTECZNEJ

Obrazek
Szymon Delakowicz

Szymon Delakowicz Partner DELPOL

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Zapraszamy do wynajmu gotowych i mobilnych zestawów scenografii tematycznych na imprezę w stylu HOLLYWOOD......

http://dekoracjetematyczne.pl


Obrazek


*Za zdjęcia dziękujemy agencji Artmusic :)
Anna L.

Anna L. Regionalny Kierownik
Operacyjny

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam,
Reprezentuję Agencję Doradztwa Personalnego, zajmujemy się między innymi obsługą promocji, eventów, targów - posiadamy bazę sprawdzonych HOSTESS, animatorek/opiekunek, kolporterów i ankieterów - na terenie całego kraju jak również poza jego granicami. ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Pozdrawiam
 
Anna Libera
kom. 664 378 038
a.libera@mkmkadry.pl
Agnieszka  Kwiatkowska-Arci uch

Agnieszka
Kwiatkowska-Arci
uch
współwłaściel,
Insanto event &
marketing

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam serdecznie :-),

Insanto event & marketing to zespół ludzi, których połączyły wspólne pasje...

W branży eventowej pracujemy ze sobą ponad 11 lat..

Posiadamy wierną grupę zadowolonych Klientów, większość z branży IT ...

Nasz główny cel to stworzenie niezwykłej atmosfery na imprezach :-)...

Zapraszamy :-)
a.kwiatkowska@insanto.pl
tel. 517 454 058
http://insanto.pl

konto usunięte

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Polecam szczecińską agencję LemonLama

"Od kilku lat nasz zespół kreuje, planuje i realizuje niepowtarzalne konferencje, wydarzenia biznesowe i marketingowe, spotkania, koncerty oraz imprezy integracyjne i projekty specjalne. Cenimy kunszt i pasję tworzenia, niebanalność koncepcji oraz dbałość o detale. Zgodnie z filozofią naszej firmy, wszelkie usługi wykonujemy kompleksowo w pełnym znaczeniu tego słowa. "

http://lemonlama.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam serdecznie!

Zapraszam do udziału w konkursie, w którym można otrzymać za darmo najnowszą książkę Jakuba B. Bączka "Psychologia eventów". Do każdej książki dołączony jest voucher o wartości 100 zł do wykorzystania na dowolne szkolenie otwarte organizowane przez Stageman Polska.

Szczegóły: http://dziennikturystyczny.pl/2011/04/psychologia-even...

Pozdrawiam
Agnieszka Królikowska
Koordynator Szkoleń
agnieszka.krolikowska@stageman.pl
tel. 794 513 937
Piotr G.

Piotr G. Organizator / DJ /
Producent

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Zapraszamy do współpracy


Obrazek

konto usunięte

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam serdecznie!

Zapraszam do lektury e-booków autorstwa Jakuba B. Bączka.

„ANIMACJA CZASU WOLNEGO” to pierwszy e-book w Polsce, który jest gotowym zbiorem scenariuszy animacyjnych, gier i zabaw dla dzieci, młodzieży i dorosłych, pomysłów na show wieczorne w hotelach oraz form animacyjnych na plaży czy przy basenie. E-book opisuje pokrótce teorię animacji i wprowadzenie w jej poszczególne dziedziny, ale w 80% składa się z gotowych pomysłów animacyjnych. Jest więc jak znalazł dla osób, które rozpoczynają pracę w animacji lub dla tych, które szukają nowych inspiracji. Szczegóły na: http://www.stageman.pl/e-book-animacja-czasu-wolnego,d...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, „PSYCHOLOGIA EVENTÓW” to e-book właśnie dla Ciebie. Oprócz definicji i typologii eventów, autor proponuje czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wieloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. "Psychologia eventów" jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Szczegóły na: http://www.stageman.pl/e-book-psychologia-eventow,d271...

Pozdrawiam
Agnieszka Królikowska
tel.: 794 513 937
agnieszka.krolikowska@stageman.pl
http://stageman.pl
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Agnieszka Królikowska:
Witam serdecznie!

Zapraszam do udziału w konkursie, w którym można otrzymać za darmo najnowszą książkę Jakuba B. Bączka "Psychologia eventów". Do każdej książki dołączony jest voucher o wartości 100 zł do wykorzystania na dowolne szkolenie otwarte organizowane przez Stageman Polska.

Szczegóły: http://dziennikturystyczny.pl/2011/04/psychologia-even...

Pozdrawiam
Agnieszka Królikowska
Koordynator Szkoleń
agnieszka.krolikowska@stageman.pl
tel. 794 513 937
Zaskakujący początek, ciekawa zawartość, imponujące zakończenie. Tak w sześciu słowach można podsumować najnowsze wydawnictwo Jakuba Bączka. Z całą pewnością nie jest to książka sztampowa i schematyczna, zdecydowanie jedna z niewielu na polskim rynku poruszająca tematykę eventową.

Początek owego dzieła jest zaskakujący, gdyż autor prosi nas abyśmy zerknęli do bibliografii, która jest imponująca! ¼ tytułów w języku polskim jest autorstwa właśnie Jakuba, który animacją czasu wolnego, mimo młodego wieku, zajmuje się już kilkanaście lat. Stąd bogata wiedza, nie tylko dotycząca animacji, ale i psychologiczna – poparta wykształceniem. Autor przytacza procesy, które sprawiają, że event stanie się doskonały (jak w rozdziale drugim), a także szereg nazwisk naukowców, które świadczą o sporym doświadczeniu zawodowym i sprawnym poruszaniu się w meandrach psychologii.

Niezmiernie przydatny jest też rozdział, który omawia procedury eventowe – od A do Z guru animacji czasu wolnego w Polsce przedstawia czytelnikowi w jaki sposób dział handlowy powinien przygotować ofertę dla klienta – w każdym detalu. Bomba !

Dla mnie, z racji zainteresowań, najciekawszy jest fragment dotyczący eventów teambuildingowych, ale jestem przekonana, że każdy początkujący eventowiec, także pedagog, a nawet handlowiec, znajdzie w tej lekturze coś dla siebie i po przeczytaniu „Psychologii eventów” wcieli wskazówki autora w życie.

Zachęcam gorąco do przeczytania tej pozycji – a czyta się ją bardzo lekko, gdyż jest napisana przystępnym językiem, i podzielenia się swoją opinią.
Szymon Delakowicz

Szymon Delakowicz Partner DELPOL

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Witam,

zapraszam do wynajmu kolejnych dekoracji i gotowych zestawów ... tym razem w tematyce EURO 2012.


Obrazek


W ofercie m.in.:

- Olbrzymi puchar EURO (2,50 m) ; konstrukcja samostojąca 3 D

- Uroczyste wejście EURO (różne wielkości) ; konstrukcja samostojąca 3 D

- Wielkie kartki sędziowskie (1,60 m) ; konstrukcja samostojąca 3 D

- Wielki napis EURO 2012 ; konstrukcja samostojąca 3 D

- Ramy tematyczne ; konstrukcja samostojąca 2 D ; motywy m.in: postaci piłkarskie

- Monidło piłkarskie ; możliwość włożenia głowy zrobienia zdjęć

w przypadku zainteresowania pozostajemy do dyspozycji :-)

serdeczności,

Szymek Delakowicz
szymon@delpol.com.pl
katarzyna@delpol.com.pl
0 515 283 813
Agnieszka Chrzanowska

Agnieszka Chrzanowska Event Manager,
Konferansjer,
Agencja Eventowa -
Femme Events

Temat: Partnerzy i podwykonawcy - tutaj zbieramy informacje

Nasza firma oferuje pełne niespodzianek imprezy plenerowe, pikniki rodzinne, promocje marek i produktów a także tematyczne imprezy integracyjne, szkolenia oraz wyjazdy team buildingowe.

Zapewniamy profesjonalnych konferansjerów, którzy wykorzystując swoje doświadczenie i wyczucie sytuacji poprowadzą każdą imprezę, przedstawią program, zaprezentują produkt lub markę podczas eventu promocyjnego.

Nasz zespół tworzą zawodowi animatorzy czasu wolnego. Przykładają wagę nie tylko, do dobrej zabawy, ale również założeń scenariuszowych i indywidualnych wymagań naszych Klientów.

Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi podwykonawcami, a nasi Klienci korzystają z licznych rabatów. 

W szerokiej gamie naszych propozycji znajdą też Państwo ofertę na wynajem urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych, zarówno pojedynczych jak i specjalnie skomponowanych zestawów atrakcji eventowych.

Dokładamy wszelkich starań, aby każda zaplanowanauroczystość była nie tylko dobrą zabawą, ale również wspaniała integracją. Mamy niezliczone pokłady pomysłów na nietypowe imprezy i spotkania, poparte najnowszą wiedzą z zakresu technik team buildingu.

Proponujemy realizację nietypowych, zwariowanych i niezapomnianych uroczystości, zapewniając przy tym wspaniałą rozrywkę.

Nasze EVENTY projektujemy indywidualnie tworząc dla Państwa autorski scenariusz, zapewniając odpowiednią oprawę muzyczną oraz tematyczną scenografię.

IMPREZA W STYLU COUNTRY
Rewolwerowcy i piękne kowbojki powitają Państwa w progach westernowego Saloon-u. Emocji nie zabraknie, zwłaszcza gdy trzeba będzie ujarzmić wielkiego byka, lub postawić wszystko na jedną kartę w grze w pokera lub ruletkę. W nagrodę nauczymy Państwa prawdziwego kowbojskiego tańca liniowego na cztery strony świata.
Ihaaaa…

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


IMPREZA GANGSTERSKA / PROHIBICJA
Atmosfera rodem z Chicago w czasach prohibicji i Ala Capone. Piękne kobiety w boa z piór i gangsterzy z rewolwerami, nielegalny alkohol i nastrój tajemniczości. W takim klimacie nasi konferansjerzy poprowadzą dla Państwa ten szalony wieczór, a animatorzy zadbają by stał się niezapomnianym wspomnieniem…

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


STYLOWA IMPREZA W STYLU BAROKOWYM
Która z Pań nie chciałby choć na krótko stać się pełną powabu hrabiną w krynolinie i pudrowanej peruce? Skryta za wachlarzem intrygować otaczających kawalerów…
Stanie się to możliwe w czasie wieczoru w klimacie baroku, gdzie zaproponujemy Państwu stroje i rekwizyty z tej zamierzchłej, ale jakże pełnej uroku, frywolności i tajemniczej epoki.

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


IMPREZA TANECZNA Z CAN-CAN-EM W TLE
Czy jest na świecie drugi taniec, który budziłby aż takie emocje. Suknie z falbanami sprawią, że żaden z gości pozostanie obojętny. Zaprosimy Państwa do kabaretu, gdzie tańce trwać będą do rana.

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


IMPREZA W STYLU HIPPIE
Pełen luz i swoboda hippisowskiej komuny – taki jest wieczór w stylu lat 60 i 70-tych. Muzyka największych sław tamtych czasów – Janis Joplin i Jimiego Hendriksa wprawi zaproszonych gości w stan błogiego odprężenia.
Do tego wodna fajka, czyż można chcieć więcej…

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Zapewniamy kompleksową organizację całej imprezy.
Zapraszamy do współpracy!

StudioFemme’events
Chmielna 21 lok.12b
02-020 Warszawa

GSM: 609-845-216
GSM: 600-354-092

WEB: StudioFemme'events
MAIL:info@studiofemme.pl
Dołącz do nas na Facebooku

Następna dyskusja:

informacje




Wyślij zaproszenie do