Temat: wpływ sezonu ogórkowego na aktywność istoty szarej_prośba...
pisałam magisterkę na temat technik perswazji i propagandy w telewizji polskiej.
Sugerowałabym podejście do tematu od strony porównawczej i oceniającej.
Czyli:
1.Wybrać kilka reklam z zakresu, które mają zupełnie inny styl (mumio Plusa, starzy sami swoi z Wiśniewskim, Tak tak z Wojewódzkim i Figurskim + orange jakiś- najlepiej też z celebrity, będzie do kompletu, po prostu chwilowo nie mogę sobie przypomnieć żadnego konkretnego spotu)
2. zbadać je w świetle technik perswazyjnych, których używają
3. klamra- czyli celebity, też jest techniką perswazyjną. Używa sie w ten sposób "efektu aureoli" najczęściej, lub autorytetu, lub tez, w przypadku samych swoich, człowieka "takiego jak my"
4. ocenić trafność dobranych metod do targetu
5. ocenic trafność dobranych metod do funkcji promocyjnej (np. Mumio to kampania wizerunkowa, tam sie nie zauważa szczegółów reklamowanych promocji), czyli, poniekąd czy udało sie osiągnąć cel.
To tak zgodnie z metodologia naukową.
A czym ubarwić?
Proponuję cytatami zaczerpniętymi z książki Adriana Tomaszewskiego (Reklamowa gra w słowa), felietonów Macieja Ślużyńskiego )Język reklam. felietony i sprycie i głupocie twórców i odbiorców reklam) oraz, opcjonalnie, Sullivana.
Mogą służyć jako tytuły lub tezy do udowodnienia lub polemiki.
Pozdrawiam