Marta Dec

Marta Dec fanatyczka CSR i
entuzjastka PR

Temat: reklama Heyah

Co sądzicie na temat nowatorskiej reklamy Heyah pt."Nie tolerujemy kruczków"? Oraz jak rozpatrujecie się na akcje angażujące internautów to współpracy... Chodzi mi mianowicie o konkurs jaki właśnie Heyah ogłosiła w związku ze swoją reklamą na Fotce.pl (dla zainteresowanych: http://www.fotka.pl/klan/5224/Heyah/), aby ułożyć drugą część piosenki reklamowej? Czy firmy za bardzo się nami nie wysługują? Czy też odwrotnie - popieracie tego typu zabawy? Czekam na opinie:)Marta Dec edytował(a) ten post dnia 30.10.09 o godzinie 12:42

konto usunięte

Temat: reklama Heyah

Nieco po czasie już, ale kruczki wg mnie były rewelacyjne :) Lubię takie gry słowne :)
Raphaël Pudlowski

Raphaël Pudlowski Freelance Senior
Art&Creative
Director
www.pudlowski.net

Temat: reklama Heyah

i tak kot był skopiowany na "simon's cat", a kruki z Heckle & Jeckle :)

konto usunięte

Temat: reklama Heyah

w ogóle dziwi mnie nieco że reklamotwórcy traktują ludzi jak debili którzy nie interesują się światowymi tworami kultury. Tu kotek, tam kruczek. Wszystko świadczy o tym że art siedzi na you tube albo ogląda nocne pasma seriali.

Jakoś błyskotliwości South Parka nikt nie posiada czy nikt nie chce kupić?Beata Maria Gałuszka edytował(a) ten post dnia 25.11.09 o godzinie 13:21

konto usunięte

Temat: reklama Heyah

Mimo, że pomysł jeśli chodzi o swiatową kreację nie był niczym nowatorskim to ożywił nasz polski rynek, który pełen błyskotliwych kreacji raczej nie jest.
Heyah przyznać trzeba, że reklamy, zwłaszcza te telewizyjne ma nie tylko ciekawe i zabawne, ale zapadajace w pamięć i zakorzeniające się w codziennym języku.

Kto nie spotkał się z przywitaniem w stylu 'heyah'? Myślę, że każdy :)
Bartek Winiarski

Bartek Winiarski managing director
Studio Awokado

Temat: reklama Heyah

Raphaël Pudlowski:
i tak kot był skopiowany na "simon's cat", a kruki z Heckle & Jeckle :)

Dokładnie.
W dodatku gierki słowne typu "through"-"sru" czyli ocierające się o wulgaryzm to wg mnie niskie loty. Dlaczego nie "who you yeah bunny"? Byłoby jeszcze śmieszniej.
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: reklama Heyah


Jakoś błyskotliwości South Parka nikt nie posiada czy nikt nie chce kupić?

Posiada i kupuje: http://plejadazajada.plRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 30.11.09 o godzinie 16:40
Rafał Kucharski

Rafał Kucharski COPYWRITER SZUKA
ZLECEŃ

Temat: reklama Heyah

Uważam, że firmy się nami posługują i zwyczajnie bezczelnie czyhają na nasze pomysły za friko..
:)
Przecież po co organizowane są te wszystkie konkursy?
Dybanie na ludzkiej naiwności.
Tylko po to żeby na darmo pomysł dostać i nie dać zarobić agencji.
Ech.. Życie.. Biedne te agencje reklamowe, biedne;)
POZDRÓWKI
Raphaël Pudlowski

Raphaël Pudlowski Freelance Senior
Art&Creative
Director
www.pudlowski.net

Temat: reklama Heyah

Bartek Winiarski:
Dlaczego nie "who you
yeah bunny"? Byłoby jeszcze śmieszniej.
bo już było ;)
http://www.youtube.com/watch?v=MMZ8t5dSBoA

konto usunięte

Temat: reklama Heyah

Posiada i kupuje: http://plejadazajada.plRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 30.11.09 o godzinie 16:40


hmm.
Słabe... Otworzyłam, po samych kolorkach widac markę, zawartość strony taka, że oglądałam ją 30 sekund. Do SouthParka to temu niestety daleko. Wybacz :-)
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: reklama Heyah

Beata Maria Gałuszka:
Posiada i kupuje: http://plejadazajada.pl


hmm.
Słabe... Otworzyłam, po samych kolorkach widac markę, zawartość strony taka, że oglądałam ją 30 sekund. Do SouthParka to temu niestety daleko. Wybacz :-)

Dlaczego ma nie być widać? To nie teaser.
Czytałaś notki? To w nich jest clou & gierki słowne.

Edit: dopisekRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 01.12.09 o godzinie 10:39

konto usunięte

Temat: reklama Heyah

Nie jest to chwytliwe... a przynajmniej mnie za oko i umysł nie łapie. "Żółty to kolor biedoty" jak mawia mój szef.
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: reklama Heyah

Beata Maria Gałuszka:
Nie jest to chwytliwe... a przynajmniej mnie za oko i umysł nie łapie. "Żółty to kolor biedoty" jak mawia mój szef.

Widzę, że się nie dogadamy :D Ja o copy, a Ty o kolorach.

Poza tym żółty był obowiązkowy, bo to kolor tego brandu. Przekonywanie Winiar, że teraz mają być niebieskie to mógłby być strzał w kolano.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: reklama Heyah

Radosław Kuleszewicz:
Beata Maria Gałuszka:
Nie jest to chwytliwe... a przynajmniej mnie za oko i umysł nie łapie. "Żółty to kolor biedoty" jak mawia mój szef.

Widzę, że się nie dogadamy :D Ja o copy, a Ty o kolorach.

Poza tym żółty był obowiązkowy, bo to kolor tego brandu. Przekonywanie Winiar, że teraz mają być niebieskie to mógłby być strzał w kolano.


Wiesz, ja tam nie widze South Park, którego użycie musiałoby generować bardzo wulgarne skojarzenia. Ja tam widzę kolorowy, neutralny przekaz.
Plejada Zajada to bardzo dobrze skręcony pastiche Plejady i stron podobnych, na zadany temat, czyli kulinaria robią filmy i udają gwiazdy.
Nie wiem, może warto wysunąć odważną tezę, że to nowatorski pomysł, ale jak już gdzieś napisałem, taki format strony będzie wykorzystany ponownie [A co na to Knorr?], w innej konfiguracji [owoce-sportowcy-Tymbark?] czy w kontekście Euro 2012: mecza grają drużyny sztućców i soczystych dań, jesteście to sobie w stanie wyobrazić? Widelec tylko czeka, żeby nadziać udko:), właśnie mamy rzut rożny...Patryk Rykała edytował(a) ten post dnia 01.12.09 o godzinie 14:29

konto usunięte

Temat: reklama Heyah

rzut z rożna :-)

ale jazda po wieprzowince w sosie rozmarynowym to nie to samo co banan jak jakaś gwiazdorzynka z wyprzedaży nie wie co gdzie na mapie leży.

konto usunięte

Temat: reklama Heyah

Rafał Kucharski:
>
Przecież po co organizowane są te wszystkie konkursy?
by zyskać na interaktywności???? ;)
angażując się w wymyślanie hasła czy historyjki, angażujesz się w samą markę...

Temat: reklama Heyah

Przekaz lokalny (-), nie globalny (+)

Następna dyskusja:

Reklama 2 stron




Wyślij zaproszenie do