Marta
Dec
fanatyczka CSR i
entuzjastka PR
konto usunięte
Temat: reklama Heyah
Nieco po czasie już, ale kruczki wg mnie były rewelacyjne :) Lubię takie gry słowne :)
Raphaël
Pudlowski
Freelance Senior
Art&Creative
Director
www.pudlowski.net
Temat: reklama Heyah
i tak kot był skopiowany na "simon's cat", a kruki z Heckle & Jeckle :)konto usunięte
Temat: reklama Heyah
w ogóle dziwi mnie nieco że reklamotwórcy traktują ludzi jak debili którzy nie interesują się światowymi tworami kultury. Tu kotek, tam kruczek. Wszystko świadczy o tym że art siedzi na you tube albo ogląda nocne pasma seriali.Jakoś błyskotliwości South Parka nikt nie posiada czy nikt nie chce kupić?Beata Maria Gałuszka edytował(a) ten post dnia 25.11.09 o godzinie 13:21
konto usunięte
Temat: reklama Heyah
Mimo, że pomysł jeśli chodzi o swiatową kreację nie był niczym nowatorskim to ożywił nasz polski rynek, który pełen błyskotliwych kreacji raczej nie jest.Heyah przyznać trzeba, że reklamy, zwłaszcza te telewizyjne ma nie tylko ciekawe i zabawne, ale zapadajace w pamięć i zakorzeniające się w codziennym języku.
Kto nie spotkał się z przywitaniem w stylu 'heyah'? Myślę, że każdy :)
Bartek
Winiarski
managing director
Studio Awokado
Temat: reklama Heyah
Raphaël Pudlowski:
i tak kot był skopiowany na "simon's cat", a kruki z Heckle & Jeckle :)
Dokładnie.
W dodatku gierki słowne typu "through"-"sru" czyli ocierające się o wulgaryzm to wg mnie niskie loty. Dlaczego nie "who you yeah bunny"? Byłoby jeszcze śmieszniej.
Radosław Kuleszewicz creative director
Temat: reklama Heyah
Jakoś błyskotliwości South Parka nikt nie posiada czy nikt nie chce kupić?
Posiada i kupuje: http://plejadazajada.plRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 30.11.09 o godzinie 16:40
Rafał
Kucharski
COPYWRITER SZUKA
ZLECEŃ
Temat: reklama Heyah
Uważam, że firmy się nami posługują i zwyczajnie bezczelnie czyhają na nasze pomysły za friko..:)
Przecież po co organizowane są te wszystkie konkursy?
Dybanie na ludzkiej naiwności.
Tylko po to żeby na darmo pomysł dostać i nie dać zarobić agencji.
Ech.. Życie.. Biedne te agencje reklamowe, biedne;)
POZDRÓWKI
Raphaël
Pudlowski
Freelance Senior
Art&Creative
Director
www.pudlowski.net
Temat: reklama Heyah
Bartek Winiarski:Dlaczego nie "who you
yeah bunny"? Byłoby jeszcze śmieszniej.bo już było ;)
http://www.youtube.com/watch?v=MMZ8t5dSBoA
konto usunięte
Temat: reklama Heyah
Posiada i kupuje: http://plejadazajada.plRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 30.11.09 o godzinie 16:40
hmm.
Słabe... Otworzyłam, po samych kolorkach widac markę, zawartość strony taka, że oglądałam ją 30 sekund. Do SouthParka to temu niestety daleko. Wybacz :-)
Radosław Kuleszewicz creative director
Temat: reklama Heyah
Beata Maria Gałuszka:
Posiada i kupuje: http://plejadazajada.pl
hmm.
Słabe... Otworzyłam, po samych kolorkach widac markę, zawartość strony taka, że oglądałam ją 30 sekund. Do SouthParka to temu niestety daleko. Wybacz :-)
Dlaczego ma nie być widać? To nie teaser.
Czytałaś notki? To w nich jest clou & gierki słowne.
Edit: dopisekRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 01.12.09 o godzinie 10:39
konto usunięte
Temat: reklama Heyah
Nie jest to chwytliwe... a przynajmniej mnie za oko i umysł nie łapie. "Żółty to kolor biedoty" jak mawia mój szef.Radosław Kuleszewicz creative director
Temat: reklama Heyah
Beata Maria Gałuszka:
Nie jest to chwytliwe... a przynajmniej mnie za oko i umysł nie łapie. "Żółty to kolor biedoty" jak mawia mój szef.
Widzę, że się nie dogadamy :D Ja o copy, a Ty o kolorach.
Poza tym żółty był obowiązkowy, bo to kolor tego brandu. Przekonywanie Winiar, że teraz mają być niebieskie to mógłby być strzał w kolano.
Patryk
Rykała
copywriter, Słowa
trafiają w cel
Temat: reklama Heyah
Radosław Kuleszewicz:
Beata Maria Gałuszka:
Nie jest to chwytliwe... a przynajmniej mnie za oko i umysł nie łapie. "Żółty to kolor biedoty" jak mawia mój szef.
Widzę, że się nie dogadamy :D Ja o copy, a Ty o kolorach.
Poza tym żółty był obowiązkowy, bo to kolor tego brandu. Przekonywanie Winiar, że teraz mają być niebieskie to mógłby być strzał w kolano.
Wiesz, ja tam nie widze South Park, którego użycie musiałoby generować bardzo wulgarne skojarzenia. Ja tam widzę kolorowy, neutralny przekaz.
Plejada Zajada to bardzo dobrze skręcony pastiche Plejady i stron podobnych, na zadany temat, czyli kulinaria robią filmy i udają gwiazdy.
Nie wiem, może warto wysunąć odważną tezę, że to nowatorski pomysł, ale jak już gdzieś napisałem, taki format strony będzie wykorzystany ponownie [A co na to Knorr?], w innej konfiguracji [owoce-sportowcy-Tymbark?] czy w kontekście Euro 2012: mecza grają drużyny sztućców i soczystych dań, jesteście to sobie w stanie wyobrazić? Widelec tylko czeka, żeby nadziać udko:), właśnie mamy rzut rożny...Patryk Rykała edytował(a) ten post dnia 01.12.09 o godzinie 14:29
konto usunięte
Temat: reklama Heyah
rzut z rożna :-)ale jazda po wieprzowince w sosie rozmarynowym to nie to samo co banan jak jakaś gwiazdorzynka z wyprzedaży nie wie co gdzie na mapie leży.
konto usunięte
Temat: reklama Heyah
Rafał Kucharski:>
Przecież po co organizowane są te wszystkie konkursy?by zyskać na interaktywności???? ;)
angażując się w wymyślanie hasła czy historyjki, angażujesz się w samą markę...
Aleksandra Z. Copywriter
Temat: reklama Heyah
Przekaz lokalny (-), nie globalny (+)Podobne tematy
-
Kreatywna reklama » Reklama 2 stron -
-
Kreatywna reklama » reklama dnia :) -
-
Kreatywna reklama » Reklama reklamy, czyli nagłówki wzbudzjące ciekawość... -
-
Kreatywna reklama » Kreatywna reklama w Pradze -
-
Kreatywna reklama » Kreatywna Reklama? -
-
Kreatywna reklama » Reklama radiowa - scenariusz, nagranie, podklady -
-
Kreatywna reklama » kreatywna reklama -
-
Kreatywna reklama » Witam,przygotowuję do wydania książkę o roboczym... -
-
Kreatywna reklama » Ciekawa reklama prasowa -
-
Kreatywna reklama » Błyskawiczna, prosta reklama -
Następna dyskusja: