Temat: reklama drukarni...
Witam.. ryzykowne jest dawanie "wesolych textow" jako hasla promujace drukarnie.. kazdy kto pracuje w takiej firmie wie ze poczucie humoru to najmniej pozadana rzecz u wykonawcy zlecen opiewajacych na duze sumy
drukarnia musi SWIECIC profesjonalizmem, jak mam zlecic cos za 40 000 zł musze miec pewnosc ze nikt mi tego nie spiep..
Drukarnia ma do wyboru kilka grup docelowych:
ludzi ktorzy cenia termin i wybieraja drukarnie ktora im wydrukuje najszybciej
ludzi ktorzy maja w nosie ile zaplaca byle by jakosc byla perfekcyjna
ludzi ktozy chcieli by wydrukowac najtaniej jak sie da
i mixy tych 3 typow
Haslo powinno odnosic sie tylko do 1 z tych grup, nikt nieuwierzy ze kts jest w stanie wydrukowac NAJSZYBCIEJ NAJLEPIEJ I NAJTANIEJ jest to po prostu niemozliwe
te drukarnie ktore drukuja najtaniej maja duzo klientow, obsluguja najczesciej agencje reklamowe trzymaja sie terminow ale czesto zdazaja sie obsowy i jakosc jest taka jaka musi byc bo najwazniejsze jest aby przepchac zlecenie i wziasc sie za nastepne
w ich hasle reklamowym powinno sie znalesc odniesienie do ceny
grafika ma male znaczenie zgadzam sie z Pania Magda
te drukarnie ktore drukuja naprawde dobrze, bo maja dobrego drukarza lub dobre maszyny tu nie ma klopotu z terminami ale
dobry produkt za dobra cene wymaga czasem poprawek lub przerw na schniecie.. czasu na lakier offsetowy...
w ich hasle reklamowym powinno znalesc sie odniesienie do jakosci
i drukarnie ktore drukuja szybko, od reki.. jakosc jaka wyjdzie taka jest czasem sie uda swietnie czasem gorzej.. klienci nie marudza bo szybko... pewna drukarnia z Wroclawia ktora nawet w nazwie ma Speed :) postawila na to grono klientow.. i calkiem niezle sobie radzi:)
trzeba sie zdecydowac.. bo prosze mi wierzyc reklama "drukujemy szybko solidnie i tanio" jest bez-sen-su i predzej odstraszy klientow, hasla z ktorymi sie juz spotkalem: wspomniana drukarnia z wroclawia "wydrukujemy wszystko na wczoraj" "wydrukujemy wasze marzenia" haslo drukarni:
http://druk-ar.pl oraz drukarnia Symilo - Quality of Print