Mateusz K.

Mateusz K. Handlowiec z
Warszawy

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Witam

Kolor niebieski moim zdaniem jest jak najbardziej pożądany w tego typu branży bo oznacza profesjonalizm. Co do logotypu to z podanych najabardziej skłaniałbym się do E i jeszcze raz E. Nazwa jest już bardzo fajna i znak graficzny powininen umacniać wrażenie posuwania sie na przód. Step by step mi osobiście kojarzy się z wchodzeniem po schodach, krok po kroku i w takim charakterze widziałbym też ten niebieski "maziaj". Narysowane schodki, / linia w tym położeniu skierowana ku górze. Istniejący w E znaczek odwróciłbym do góry nogami od małego do dużego, bo przecież po szkoleniu następuje rozszerzenie horyzontów a nie zwężenie:)Mateusz Koptoń edytował(a) ten post dnia 22.11.10 o godzinie 15:16

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Artur R.:
Witam,

poproszę o ocenę logotypu dla firmy szkoleniowej.

Która Waszym zdaniem opcja z przedstawionych poniżej najbardziej zapada w pamięć.
Może macie jakieś sugestie?
Będę wdzięczny za każdy komentarz.

Mnie się podoba B jednak dodał bym tam jakieś dwie stopy jedna za drugą...Jestem raczej za obrazkowym logo wbrew panującym modom..Marek Bronisław H. edytował(a) ten post dnia 22.11.10 o godzinie 20:17
Łukasz J.

Łukasz J. projektant / ceo

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Sugestię mam jedną ...
projekt oddaj w ręce profesjonalistów - chyba że nie zależy Ci na wizerunku
Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze.

Ponieważ pojawiły się głosy, aby zlecić projekt profesjonalistom, mam kolejne pytanie.

Jaką firmę polecilibyście z czystym sumieniem na wykonanie projektu logotypy i nie tylko?

Być może będzie zlecenie na wykonanie designu kilku opakowań produktów.

Będę brał pod uwagę, tylko tę firmę, która ma w swoim portfolio zdjęcia ze swoich dotychczasowych prac.

Ostrzegam, że jestem bardzo wymagającym klientem ;)

Pozdrawiam,

Artur

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Artur R.:
Jaką firmę polecilibyście z czystym sumieniem na wykonanie projektu logotypy i nie tylko?

Z krystalicznie czystym sumieniem polecam wspomniane już Redkroft Studio. To mistrzowie świata ;) a do tego naprawdę bardzo ciekawa drużyna. Mają siedzibę w centrum Warszawy, ale doskonale sprawdzają się w pracy zdalnej (spójrz na ich realizacje - współpracują z firmami i agencjami reklamowymi z całego świata).

Najważniejszy jednak argument stanowi właśnie portfolio, o które prosiłeś. Pokaż projekty "spod pióra" Redkroft najbardziej wybrednemu designerowi/grafikowi/dyrektorowi kreatywnemu i zapytaj go o zdanie. To jest właśnie jakość, która broni się sama.

Z tego, co wiem, warunki współpracy ustalane są indywidualnie, więc sam musisz dopytać o zarys i szczegóły.

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Artur R.:
Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze.

Ponieważ pojawiły się głosy, aby zlecić projekt profesjonalistom, mam kolejne pytanie.

Jaką firmę polecilibyście z czystym sumieniem na wykonanie projektu logotypy i nie tylko?

Być może będzie zlecenie na wykonanie designu kilku opakowań produktów.

Będę brał pod uwagę, tylko tę firmę, która ma w swoim portfolio zdjęcia ze swoich dotychczasowych prac.

Ostrzegam, że jestem bardzo wymagającym klientem ;)

Pozdrawiam,

Artur

Za moim przedmówcą - REDKROFT
Aczkolwiek - najpierw zastanów się, czy KONIECZNIE POTRZEBNE CI logo?
Pamiętaj, że logo to JEDEN z elementów komunikacji, tylko jednym z jego zadań jest wzmacniać rozpoznawalność marki. Jeżeli nic za nim nie stoi, żadna strategia komunikowania się/współpracy z klientem, umacniania wizerunku, to NIE POTRZEBUJESZ logo.
Posiadania logo to oprócz profitów duży zakres obowiązków, czyli stała troska o budowanie jego pozycji (a co za tym idzie - Twojej) na rynku.
Obrazowo - jeżeli masz mały busik do przewozu niewielkich ilości towarów, to tabliczka T.I.R. nie jest Ci potrzebna, a jeżeli już ją sobie sprawisz, to pamiętaj o homologacji i wszelkich atestach ;D.

Pozdrawiam
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Prośba o ocenę logotypu

A ja redkroft nie jestem pewien.
Np. logo Soraya..
jest mniejsza nazwa Soraya od nazwy produktu (Maxima) i może się mylić co jest firmą a co nie.
A już Health & Beuthy jest praktycznie nieczytelny.
I jak na mój gust za dużo szczegółów.
Syntethic City jest też kiespko czytelne i dość skomplikowane.
Już wolę ZeroFourtyTour.
Młodsi się kapną może a starszym to nic nie powie.
Niemniej ciężko to się czyta.
RGB King niemal zerżnięte z Burger King.
We Freak Colors "S" nie jest dość ssugestywne - jakby tej litery nie było.
Niektóre loga są dla mnie zbyt podobne.

Co do prac Artura..
Kolorem mógłby wyróżnić "by" by łatwiej było czytać.
No i fakt, kojarzy mi się krokiem a nie twarzą..Step by Step.
Pomyśl z czym ci się kojarzą Arturze rozwój i nauka?
Popytaj ludzi z czym się kojarzą te słowa..a uzykasz odpowiedź co powinno być w logo.Marcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 10.12.10 o godzinie 05:41

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Marcin Południkiewicz:
A ja redkroft nie jestem pewien.

Nim wypowiesz się na tak ważkie tematy...
Np. logo Soraya..
jest mniejsza nazwa Soraya od nazwy produktu (Maxima) i może się mylić co jest firmą a co nie.

Poczytaj sobie o kreowaniu marki/wizerunku produktu na przykład

Syntethic City jest też kiespko czytelne i dość skomplikowane.
Już wolę ZeroFourtyTour.
Młodsi się kapną może a starszym to nic nie powie.
Niemniej ciężko to się czyta.

O grupie docelowej
RGB King niemal zerżnięte z Burger King.

O pastiszu
We Freak Colors "S" nie jest dość ssugestywne - jakby tej litery nie było.

O kompozycji

Ale i tak jesteś fffspaniauy

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

ad. topic.
stepowanie w miejscu... atutowa nazwa, potencjalne all;(
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Paweł Uniejewski:
Marcin Południkiewicz:
A ja redkroft nie jestem pewien.

Nim wypowiesz się na tak ważkie tematy...
To..co?
Np. logo Soraya..
jest mniejsza nazwa Soraya od nazwy produktu (Maxima) i może się mylić co jest firmą a co nie.

Poczytaj sobie o kreowaniu marki/wizerunku produktu na przykład
Czy to coś zmieni w podstawach projektowania logo?

Syntethic City jest też kiespko czytelne i dość skomplikowane.
Już wolę ZeroFourtyTour.
Młodsi się kapną może a starszym to nic nie powie.
Niemniej ciężko to się czyta.

O grupie docelowej
Wiem co to jest bo miałem w szkole.
Grupa docelowa lubi tracić czas na rozszyfrowywaniu?
RGB King niemal zerżnięte z Burger King.

O pastiszu
Co nie zmienia faktu, że kreatywnością się nie wykazali.
We Freak Colors "S" nie jest dość ssugestywne - jakby tej litery nie było.

O kompozycji

Ale i tak jesteś fffspaniauy
Z kompozycji miałem 6-ki.
:)
Co nadal nie zmienia faktu, że w logo Soray-i jakby firma była mniej ważna od produktu, albo wcale nieistotna.
A logo powinno być proste.

Czytam i a pro po kompozycji...i prostoty..

Właściwie nie ma na to idealnego przepisu. Wśród znaków, które odniosły sukces, znajdziemy kompozycje zupełnie odmienne. Najczęściej wygrywają jednak te, które budzą emocje i zaskakują, a przy tym pozostają bardzo proste.

Prawdziwym wyzwaniem dla grafików od zawsze była szansa zaprojektowania logo miasta czy regionu. Niestety polskie miasta nie prezentują tutaj wysokiego poziomu. Wystarczy porównać zresztą znak "Zakochaj się w Warszawie" z genialnie prostym logo Amsterdamu, nowoczesnym logo Pragi czy logo Paryża, wskazującym na wieżę Eiffla. A i tak na głowę bije wszystkich Nowy Jork z zaprojektowanym w 1973 roku znakiem "I love NY".

Projektant Rafał Grzejszczyk z firmy Anamaja (http://anamaja.pl) poleca ten wzór: POMYSŁ + SYNTEZA + SMAK = DOBRE LOGO "Dobre logo powinno być proste, ciekawe, czytelne. Powinno mieć jak najmniejszą liczbę kolorów" - uzasadnia. Dlaczego? - "Pewne techniki druku ograniczają nam dostępną liczbę kolorów.

Jeśli nasze logo będzie się składało z siedmiu kolorów (kształty w różnych kolorach, każda literka innym kolorem) i konieczny będzie druk tylko na granatowo, wtedy istnieje duże prawdopodobieństwo, że któryś z kolorów w logo nie spasuje nam kolorystycznie z granatem. Logo musi być funkcjonalne, co oznacza, że możemy je wstawić na długopis, ale równie dobrze na piłkę czy kubek" - wyjaśnia.


http://internetmaker.pl/artykul/3538,1,przepis_na_dobr...

Niestety parę logotypów tej firmy co polecacie nie jest ani czytelne alni proste.
Ten projektant pewnie by się ze mną zatem zgodził.
poszukać jeszcze innych projektantów co by mnie wsparli?
Pewnie będzie więcej niż dwóch ludzi co myślą, że coś wiedzą.

Drugi człowiek po mojej stronie:

Wywiad

z Piotrem M. Kozaneckim (http://pmk-design.eu), projektantem stron internetowych, logotypów i materiałów drukowanych, a także władcą największego polskiego państwa wirtualnego - Księstwa Sarmacji (http://sarmacja.org).

IM: Jakie powinno być dobre logo?

PMK: Na dobre logo składa się kilka czynników. Po pierwsze, powinno być oryginalne, odróżniać jego posiadacza od konkurencji. Po drugie, logo powinno być czytelne, zarówno jako całość, jak i jego poszczególne elementy.


Logotyp RGB King nie jest już tak oryginalny.
A niektóre co wymieniłem nie były czytelne.

http://internetmaker.pl/artykul/4374,1,jak_zaprojektow...

Inman ma kilka szorstkich, choć rzetelnych rad. Jego zdaniem należy unikać błyszczącego tekstu i jakiegokolwiek predefiniowanego stylu warstwy Photoshopa, jak też kłaść nacisk na to, by nie używać podstawowych czcionek. - Jakakolwiek czcionka, którą otrzymujemy wraz z Microsoft Office, jest zakazana - mówi. - Jeśli twój logotyp jest w Arialu, domyślam się, że twoim logiem jest klipart.

Singer idealnie ilustruje wady bezmyślnego podążania za tłumem. - Wpisywanie się w chwilowy trend zmniejsza szansę na zapamiętanie i indywidualność twojego produktu - wskazuje. - Google jest najlepszym przykładem tego, jak mało atrakcyjne logo znalazło sposób, by przywiązać do niego silną tożsamość.


RGB to takie mało indywidualne, nie?

btw. Shaun Inman (człowiek stojący za Mintem)
Singer, człowiek, który stworzył logo Campfire.

Inman pragnie także podkreślić siłę prostoty. - Dobre logo będzie mieć ograniczoną do minimum liczbę funkcji niezbędnych do przekazywania wiadomości - wyjaśnia. - Przykładowo, logo Apple nie ma zbędnych detali ogonka. Logo Target nie jest realistycznym odwzorowaniem celu do którego celują łucznicy, ze sterczącymi strzałami i statywem, na którym jest umieszczone.

Z tą opinią zgadza się Singer. - Powody dla których upraszczamy logo, są takie, że idee, które chcemy za ich pomocą przekazać, są zbyt abstrakcyjne lub skomplikowane, jak chociażby firma zatrudniająca 2000 osób czy oprogramowanie z 300 funkcjonalnościami - wyjaśnia. - Wspaniałe logo są wyposażone w czynnik osobisty, ukazujący nieogarnioną złożoność tego, co reprezentują.

John Hicks, ekspert w kwestiach bliskich relacji i projektowania ikon, zgadza się z tym, że nie musimy być dosłowni. - Jednak w imię tego, nie ujmujmy z niego zbyt wiele - przestrzega. - Jeśli logo jest ikona przedstawiająca dom, zróbmy z tego obrazek domu.


Tych panów też będziesz pouczał?

Co do czytania...

Wszyscy projektanci z którymi rozmawialiśmy polecali książki, zwłaszcza serię Logo Lounge, chociaż interesujące jest to, że Rubin sugeruje sięgnięcie po starsze pozycje. - Jeśli możemy znaleźć książki na temat projektowania logo i brandingu napisane przed połową lat 80. XX wieku, to znajdziemy w nich świetne przykłady tego, jak projektować logo, by nie znaleźć sie za burtą - mówi. - Prosty znak, który dobrze wygląda po skopiowaniu w czerni i po wysłaniu go faksem, z dużym prawdopodobieństwem dobrze da się przystosować do internetu.

Prosty znak!

I donośnie programów:

IM: A jak zaprojektować dobre logo od strony technicznej? Jakich programów do tworzenia grafiki używasz, gdy zabierasz się do logo i w jakich formatach je zapisujesz?

PMK: Narzędzie jest rzeczą drugorzędną. Od strony technicznej najważniejsze jest to, by logo można było łatwo przeskalować - a zatem wybór to grafika wektorowa. To, czy projekt powstaje w Corelu, Adobe Illustratorze czy Inskcape, dla odbiorcy końcowego nie ma żadnego znaczenia. Osobiście pracuję przy użyciu kartki i długopisu oraz Corela, z przyzwyczajenia. Klienci najczęściej chcą otrzymywać logo w postaci pliku źródłowego (ci z Polski -Corel, ci z zagranicy - Adobe Illustrator) oraz bitmapy w wysokiej rozdzielczości (dominuje Photoshop).


Czytam i dlatego uważam, że Redkroft zbyt mocne nie jest.

Radzę czytać prasę branżową bo jesteś nie w temacie.Marcin Południkiewicz edytował(a) ten post dnia 10.12.10 o godzinie 20:58

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Marcin Południkiewicz:
Pierdzielę. Nie dość, że jesteś niereformowalny, to jeszcze jesteś...
no, jesteś. I fajnie.

Jeżeli nie jesteś postacią fikcyjną, to wbij sobie do głowy, że epatujesz nas swoją "wiedzą", ale skoro Twoja wiedza jest taka, jaka jest, to czemu jakoś nikt CIĘ NIE CHCE W SWOJEJ FIRMIE?
CZEMU MAŁO KTO ZLECA TAK ZAJEBISTEMU DESIGNEROWI?

Widzisz - to, jak przytaczasz pewne wypowiedzi utwierdza mnie w przeświadczeniu, że kompletnie na tym się nie wyznajesz.

Ale skoro JESTEŚ TAKI DOBRY, tylko nikt Cię nie chce, to dam CI radę - załóż agencję. Reklamową. Zdobędziesz dofinansowanie z UE, czy może z UP, zdobędziesz klientów, wtedy nam wszystkim opadną kopary i TO MY będziemy chcieli pracować dla Marcin P. Spółka z o.o.

Napisz książkę o projektowaniu, bo w końcu - to TY nas pouczasz - w Polsce brak dobrej polskojęzycznej literatury na ten temat. Na pewno wielu dobrych designerów kupi wartościową pozycję.

Marcinku - nie marudź że nikt Ciebie nie chce, tylko rusz założyć firmę. I łap zlecenia.
Jesteś dobry, jesteś tani, będziesz miał wielu zadowolonych klientów.
Będąc firmą będziesz mógł startować w przetargach, będziesz mógł zabrać klientów temu słabemu REDKROFT, będziesz mógł robić wszystkie te rzeczy o których piszesz - produkcję filmową, grafikę pod druk, webdesign, projektowanie identyfikacji wizualnej i co tam zechcesz. SUPER. Każda firma, jeżeli jakość jest porównywalna, wybierze TAŃSZE, RÓWNIE DOBRE rozwiązanie. Masz dwa atuty w ręku świetny, kreatywny dizajn i cenę.

Do dzieła. Go get that KING!
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Paweł Uniejewski:
Marcin Południkiewicz:
Pierdzielę. Nie dość, że jesteś niereformowalny, to jeszcze jesteś...
no, jesteś. I fajnie.

Jeżeli nie jesteś postacią fikcyjną, to wbij sobie do głowy, że epatujesz nas swoją "wiedzą", ale skoro Twoja wiedza jest taka, jaka jest, to czemu jakoś nikt CIĘ NIE CHCE W SWOJEJ FIRMIE?
CZEMU MAŁO KTO ZLECA TAK ZAJEBISTEMU DESIGNEROWI?
Dużo zlecają.
Na jakiej podstawie wnosisz, że mało?
Chcieli współpracować a co do firmy..niech inni się stresują.
Może to ja nie chcę pracować w firmie?
Powyższe to wiedza projektantów z doświadczeniem.

Widzisz - to, jak przytaczasz pewne wypowiedzi utwierdza mnie w przeświadczeniu, że kompletnie na tym się nie wyznajesz.
A tamci projektanci też sie nie wyznają?
Cytuję ich i już.

Ale skoro JESTEŚ TAKI DOBRY, tylko nikt Cię nie chce, to dam CI radę - załóż agencję. Reklamową. Zdobędziesz dofinansowanie z UE, czy może z UP, zdobędziesz klientów, wtedy nam wszystkim opadną kopary i TO MY będziemy chcieli pracować dla Marcin P. Spółka z o.o.
Nie zatrudniam pieniaczy, mądralińskich i beznadziejnych.
A taki poziom reprezentuje polecana przez ciebie firma i ludzie w niej pracujący.

Napisz książkę o projektowaniu, bo w końcu - to TY nas pouczasz - w Polsce brak dobrej polskojęzycznej literatury na ten temat. Na pewno wielu dobrych designerów kupi wartościową pozycję.
Po co skoro inni piszą.
Brak? Widzę, że kiepsko szukasz.
http://www.ksiegarnia-artystyczna.com/p4479,kolor-i-ku...
http://www.ksiegarnia-artystyczna.com/p9328,anatomia-p...
http://www.ksiegarnia-artystyczna.com/p13358,design-ma...
http://www.ksiegarnia-artystyczna.com/p7788,kurs-tworz...
http://www.ksiegarnia-artystyczna.com/p21793,projektow...

I polecana na GL byłą już:
http://www.ksiegarnia-artystyczna.com/p161,design-i-gr...

Marcinku - nie marudź że nikt Ciebie nie chce, tylko rusz założyć firmę. I łap zlecenia.
Łapię a marudzę jedynie na takich jak ty.
Rozumiem, że każda firma co mnie zatrudni jest wg ciebie nikim?
I jakim prawem wypowiadasz się z a ok. 2000 mln internautów, 6 mld ludzi?
Jesteś dobry, jesteś tani, będziesz miał wielu zadowolonych klientów.
Tani? Kto ci takich bzdur nagadał?
Na początku też kokosów pewnie nei zbijałeś.
Ale zapomniał wół jak cielęciem był.
Będąc firmą będziesz mógł startować w przetargach, będziesz mógł zabrać klientów temu słabemu REDKROFT, będziesz mógł robić wszystkie te rzeczy o których piszesz - produkcję filmową, grafikę pod druk, webdesign, projektowanie identyfikacji wizualnej i co tam zechcesz. SUPER. Każda firma, jeżeli jakość jest porównywalna, wybierze TAŃSZE, RÓWNIE DOBRE rozwiązanie. Masz dwa atuty w ręku świetny, kreatywny dizajn i cenę.

Do dzieła. Go get that KING!

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

szkoda czasuPaweł Uniejewski edytował(a) ten post dnia 12.12.10 o godzinie 05:53

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Paweł Uniejewski:
Ale SKORO CI ZLECAJĄ, SKORO NIE JESTEŚ TANI,

Ja tu widzę pewną nieścisłość.
Jeszcze nie tak dawno M. narzekał, że nie ma kasy, że bieda, że coś tam.
Cały czas chwali się "darmówkami". Zgodzę się że niektóre free pchełki są naprawdę ciekawe i sam wielu takich używam (popełniłem nawet na blogu kilka wpisów na temat), ale sorki, PSa nic póki co nie jest w stanie zastąpić.

Więc jak to jest? Skoro M. ma zlecenia i nie jest tani, co skąd to narzekanie? I dlaczego M. nie ma jeszcze firmy? Dziwne, że ci wszyscy zleceniodawcy nie chcą FV. Hm...

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Andrzej K.:
Paweł Uniejewski:
Ale SKORO CI ZLECAJĄ, SKORO NIE JESTEŚ TANI,

Ja tu widzę pewną nieścisłość.
:D :D :D
Jeszcze nie tak dawno M. narzekał, że nie ma kasy, że bieda, że coś tam.
Cały czas chwali się "darmówkami". Zgodzę się że niektóre free pchełki są naprawdę ciekawe i sam wielu takich używam (popełniłem nawet na blogu kilka wpisów na temat), ale sorki,
Chodzi mi tylko o to, by pokazał te dobre projekty, to, co miał dobrego do zaoferowania klientom, skoro mu zlecają.
Nawet free

SŁYSZYSZ MARCIN?
Nawet free

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Marcin Południkiewicz:
Paweł Uniejewski:
Marcin Południkiewicz:
A ja redkroft nie jestem pewien.

Nim wypowiesz się na tak ważkie tematy...
To..co?
Np. logo Soraya..
jest mniejsza nazwa Soraya od nazwy produktu (Maxima) i może się mylić co jest firmą a co nie.

Poczytaj sobie o kreowaniu marki/wizerunku produktu na przykład
Czy to coś zmieni w podstawach projektowania logo?

Patrz Marcin - otwarłeś mi oczy:


Obrazek


Widzisz ten badziew?

Tutaj logo nestle jest za małe i niektórzy mogą pomyśleć, że firma to Princessa. A przecież firma to NESTLE. Ale fatalnie zaprojektowane, co nie?Paweł Uniejewski edytował(a) ten post dnia 11.12.10 o godzinie 11:48

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Paweł Uniejewski:
Chodzi mi tylko o to, by pokazał te dobre projekty, to, co miał dobrego do zaoferowania klientom, skoro mu zlecają.
Nawet free

Ja też go o to prosiłem w jakimś innym wątku (już nie pamiętam który jest który, bo na wszystkich, w których bierze udział M. są tak monotematyczne, że się gubię).

A tutaj walnąłem taką dygresję. Bo zauważ że coś w tym jest.
Aktualnych projektów nie pokazuje ale podobno cały czas coś robi.
Klientów ma cały czas i nie jest tani (o ile się orientuję jak w Polsce klient dużo płaci to jeszcze więcej wymaga) a tymczasem M. siedzi do późna i klepie na GL. Ale OK, może ma taki tryb pracy. Wciąż jednak nie widać jego aktualnych, dobrych projektów, za które klient DUŻO płaci.
Cały czas chwali się, że to czy owo ma darmowe. Tego nie neguję, bo jest sporo dobrego darmowego softu (ja jestem np. wielbicielem blendera). Rozumiem też, że na początku działalności żyje się jak najtaniej. Ale sorki, jak się już jest PRO, to nie można oszczędzać na podstawowym rzekłbym narzędziu grafika jakim się pakiet ADOBE czy chociaż PS.
M. nie tak dawno jeszcze narzekał na brak pracy i trudności w jej znalezieniu. ja tam mając klientów nawet jej nie szukam, bo po co?
M. dopiero chce założyć firmę, co też, znając polskie realia, wydaje mi się dziwne, bo moi klienci chcieli FV i byli bardzo niepocieszeni, że nie mogłem jej wystawić, gdy jeszcze nie miałem DG.

Więc Panie M. Jak to jest naprawdę?
Masz zlecenia czy nie?
Projektujesz coś czy nie?
Jesteś drogi czy nie?

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Andrzej K.:
Ja to wszystko wiem, ja to wiem :D
Stylem Marcina P. odpowiadając

Więc Panie M. Jak to jest naprawdę?

Pewienn król poszedł na wojnę.
I wygrał. A jak wrócił do zamku, to okazało się, że żona go zdradziła.
Masz zlecenia czy nie?
Mała żabka starała się wskoczyć na liść ale strącały ją duże żaby.
Ale przyszedł wół i stratował całe zboże
Projektujesz coś czy nie?
Dużo dużo zrobiłem. Głównie teraz fryzjerstwo, ale jeszcze będzie projektowanie maszyn górniczych.
Wczoraj byłem na konferencji górników więc się znam.
I czytałem książkę o Stefku Inżynierze.
Pewien chłopiec chciał skrzypce.
I wystrugał sobie.
Zabili go, zatłukli na śmierć.
A zdolny był.
A nieukowi kupili stradivariusa.
Jesteś drogi czy nie?
Był pewien król - i tak go nie znacie.
On wszystko zamieniał w złoto
I umarł z głodu, bo nie było porządnego kurczaka na obiad, a tych pędzonych chemicznie to nie chciał tknąć.
Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Panowie,

proszę załóżcie nowy wątek.
Ostatnie Wasze wypowiedzi są nie na temat.

Pozdrawiam,
Artur

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę logotypu

Artur R.:
Panowie,

proszę załóżcie nowy wątek.
Ostatnie Wasze wypowiedzi są nie na temat.
:) na temat, na temat. Kompetencji w dyskusji.
Pozdrawiam,
Artur



Wyślij zaproszenie do