Michal Stepel Menadżer Logistyki
Temat: Marketing w sieciach detalicznych z uwzględnieniem...
Potrzebuję pomocy w zakresie wdrożenia bądź nie (to zależy od uzyskanych opinii) pewnego rozwiązania opartego na SMS i MMS żeby się zbytnio nie rozpisywać i niczego nie ominąć całość jest opisana tutaj tidemobile przekonuje mnie głównie z tego powodu, że osoby, które są w naszym programie lojalnościowym numer telefonu podają same z własnej woli więc to świadczy już na starcie o zainteresowaniu ich tematyką do tej pory próbowaliśmy kampanii mailingowych, ale skutek był mało zadawalający - odczyt wiadomości oscylował w granicach 12-15% myślimy, że poprzez SMS możemy dotrzeć do dużo większej ilości odbiorców chociażby z informacją odnośnie stanu punktów w programie i najciekawszych ofertach.Tylko pytanie do doświadczonych marketingowców, którzy mieli z takimi systemami styczność jak to zrobić?