Michal Stepel

Michal Stepel Menadżer Logistyki

Temat: Marketing w sieciach detalicznych z uwzględnieniem...

Potrzebuję pomocy w zakresie wdrożenia bądź nie (to zależy od uzyskanych opinii) pewnego rozwiązania opartego na SMS i MMS żeby się zbytnio nie rozpisywać i niczego nie ominąć całość jest opisana tutaj tidemobile przekonuje mnie głównie z tego powodu, że osoby, które są w naszym programie lojalnościowym numer telefonu podają same z własnej woli więc to świadczy już na starcie o zainteresowaniu ich tematyką do tej pory próbowaliśmy kampanii mailingowych, ale skutek był mało zadawalający - odczyt wiadomości oscylował w granicach 12-15% myślimy, że poprzez SMS możemy dotrzeć do dużo większej ilości odbiorców chociażby z informacją odnośnie stanu punktów w programie i najciekawszych ofertach.
Tylko pytanie do doświadczonych marketingowców, którzy mieli z takimi systemami styczność jak to zrobić?
Szymon Słowik

Szymon Słowik Konsultant SEO

Temat: Marketing w sieciach detalicznych z uwzględnieniem...

Cześć. Z góry uprzedzam (żeby potem nie być posądzonym o jakieś spamowanie), że jestem związany z marką SMSAPI. My również forsujemy wysyłanie kampanii SMS do własnych baz numerów, ponieważ są one dużo bardziej sktueczne. Sytuacja win-win-win - odbiorca SMS jest zadowolony, firma wysyłająca również, no i rzecz jasna platforma SMS. Co więcej, dajemy naszym klientom dostęp do narzędzi ułatwiających tworzenie własnych baz numerów. Zapraszam na stronę http://smsapi.pl oraz do lektury naszego bloga, na którym dzielimy się wskazówkami, jak realizować skuteczniejsze wysyłki i jak marketing SMS sprawdza się w połączeniu z innymi kanałami (np. wspomnianymi mailingami). Jeśli w ogóle zastanawiasz się nad skutecznością marketingu sms, to odsyłam do tej infografiki.
Joanna R.

Joanna R. Product Management /
Marketing

Temat: Marketing w sieciach detalicznych z uwzględnieniem...

Witam. Ja z kolei uprzedzam, że jestem związana z TideMobile , na który Pan Michał się natknął.
Pan Szymon słusznie zwraca uwagę, że wysyłka do własnej bazy cechuje się dużą skutecznością. Więcej mówi ta infografika.

Ja tylko dodam, że w przypadku programów lojalnościowych warto rozważyć połączenie kilku narzędzi i nie rezygnowanie z e-maili. Nasi klienci zwykle sięgają po:
- integrację TidePlatform.com (oprogramowanie w chmurze, przez które świadczone są usługi TideMobile, TideTelco i TideEmail ) z własnym programem sprzedażowym lub CRM
- wysyłkę SMS, MMS, ale też e-mail
- infolinię.

Korzystanie z narzędzi Tide zintegrowanych z bazą programu lojalnościowego pozwala:
- zautomatyzować marketing i wysyłać SMS i E-mail w określonych sytuacjach, np.:
-- klient po odczytaniu e-mail z informacją o promocji, otrzymuje SMS z przypomnieniem
-- klient po dokonaniu zakupu w sklepie stacjonarnym lub internetowym otrzymuje gratyfikację przez SMS/e-mail
-- klient dzwoniący na infolinię jest "wyławiany" i przełączany do swojego opiekuna, właściwego sklepu itp.
- wysyłać spersonalizowane treści (dla ułatwienia dostarczamy narzędzia do odmiany imion, czasowników itd.)
- geotargetowanie, czyli wysyłkę tylko do osób np. z okolic punktu sprzedaży.

Program lojalnościowy jest źródłem informacji, które pozwalają na personalizację treści i odpowiedni dobór momentu wysyłki. Z kolei narzędzia Tide rozwijają program lojalnościowy.

Następna dyskusja:

Reklama na lcd w sklepach, ...




Wyślij zaproszenie do