konto usunięte
Temat: Jak utrzymać klienta?
Witam wszystkich serdecznie :)Rozpoczynam wątek, w którym możemy dzielić się ciekawymi pomysłami reklamy i promocji, które pozwolą nam na utrzymanie klientów przy sobie (pomijając dbanie o wysoką jakość/produktów, oczywiście). Wiadomo przecież jak cenny może być zadowolony klient. Osobiście prowadzę salon spa, oferuję także sprzedaż kosmetyków. Przymierzałam się do wykorzystania mailingu w celu powiadomień o zniżkach itp., ale znajoma podsunęła mi stronę: https://www.serwersms.pl/ Ona akurat wykorzystuje to przy okazji swojej sprzedaży internetowej, ale pomyślałam, że u mnie też może się sprawdzić. Koszt jest naprawdę niewielki, więc stwierdziłam, że i tak wiele nie ryzykuję ;) I póki co, system sprawdza się bardzo dobrze. Wystarczy wprowadzić bazę danych i możemy wysyłać dowolną treść wiadomości - czy to powiadomienia o specjalnych ofertach, rabatach, a nawet przypomnienia o wizycie. Obecnie jest też promocja na darmowy numer ShortCode, który pozwala klientom dopisać się samemu do naszej bazy, wystarczy go umieścić np. na stronie internetowej. Teraz główkuję jak jeszcze wykorzystać te smsy, myślę o życzeniach urodzinowych dla stałych bywalców, na pewno przyda się to przy okazji Świąt Bożego Narodzenia - pamiętam jeszcze z dzieciństwa, jak mój tata dostawał od partnerów biznesowych kartki pocztą tradycyjną :) Panie same mnie informują, że powiadomienia telefoniczne super się sprawdzają, bo komórkę zawsze ma się przy sobie i można szybko odebrać wiadomość.
A jakie są Wasze sposoby kreowania wizerunku przyjaznej firmy wychodzącej do klienta? Korzystacie z mailingu, smsowych powiadomień? Jakie macie doświadczenia? Zapraszam do dyskusji :)