konto usunięte

Temat: Jak utrzymać klienta?

Witam wszystkich serdecznie :)
Rozpoczynam wątek, w którym możemy dzielić się ciekawymi pomysłami reklamy i promocji, które pozwolą nam na utrzymanie klientów przy sobie (pomijając dbanie o wysoką jakość/produktów, oczywiście). Wiadomo przecież jak cenny może być zadowolony klient. Osobiście prowadzę salon spa, oferuję także sprzedaż kosmetyków. Przymierzałam się do wykorzystania mailingu w celu powiadomień o zniżkach itp., ale znajoma podsunęła mi stronę: https://www.serwersms.pl/ Ona akurat wykorzystuje to przy okazji swojej sprzedaży internetowej, ale pomyślałam, że u mnie też może się sprawdzić. Koszt jest naprawdę niewielki, więc stwierdziłam, że i tak wiele nie ryzykuję ;) I póki co, system sprawdza się bardzo dobrze. Wystarczy wprowadzić bazę danych i możemy wysyłać dowolną treść wiadomości - czy to powiadomienia o specjalnych ofertach, rabatach, a nawet przypomnienia o wizycie. Obecnie jest też promocja na darmowy numer ShortCode, który pozwala klientom dopisać się samemu do naszej bazy, wystarczy go umieścić np. na stronie internetowej. Teraz główkuję jak jeszcze wykorzystać te smsy, myślę o życzeniach urodzinowych dla stałych bywalców, na pewno przyda się to przy okazji Świąt Bożego Narodzenia - pamiętam jeszcze z dzieciństwa, jak mój tata dostawał od partnerów biznesowych kartki pocztą tradycyjną :) Panie same mnie informują, że powiadomienia telefoniczne super się sprawdzają, bo komórkę zawsze ma się przy sobie i można szybko odebrać wiadomość.
A jakie są Wasze sposoby kreowania wizerunku przyjaznej firmy wychodzącej do klienta? Korzystacie z mailingu, smsowych powiadomień? Jakie macie doświadczenia? Zapraszam do dyskusji :)
Justyna F.

Justyna F. Nazwy firm I Blogi
firmowe I Artykuły I
Copywriting

Temat: Jak utrzymać klienta?

Być dobrym w tym co się robi :-)
Joanna R.

Joanna R. Product Management /
Marketing

Temat: Jak utrzymać klienta?

Witam,
ja od razu uprzedzam, że reprezentuję TideMobile. Wysyłka wszelakich życzeń jest dobrym pomysłem, tak jak i wysyłanie różnych powiadomień o ofercie, ale jeśli chcemy "iść do przodu" to warto zautomatyzować działania.

Proponuję:
- połączyć wysyłkę SMS/MMS i e-mail
- zintegrować własne oprogramowanie z TidePlatform.com (nasze rozwiązanie do masowej wysyłki SMS/MMS i email)
- wysyłać SMS/MMS i e-mail spersonalizowane, w określonych sytuacjach, np. gdy kleint dokona zakupu w sklepie lokalnym, opuści koszyk w sklepie internetowym, itd.
- umieścić na stronie www lub na fanpage Facebook (można to zrobić samodzielnie) formularz żeby zainteresowani mogli zapisać się na subskrypcję
- wysyłać SMSy z kodami działającymi jak karta lojalnościowa, mogą być w postaci kodów kreskowych (wygenerujemy je dla Pani)
- wysyłać spersonalizowaną treść z właściwą odmianą ( imiona możemy dla Pani uzupełnić i odmienić)
- zorganizować prezentacje online lub lokalne i zaprosić klientów przez SMSy głosowe.

Mogłabym tak pisać bez końca. Sporo z rzeczy wypisanych powyżej można oczywiście zrobić bez integracji.

Zachęcam do zadawania pytań.
http://www.tidemobile.pl/kontakt

konto usunięte

Temat: Jak utrzymać klienta?

Zagadnienie jest ciekawe bo w dobie tylu produktów i ofert, klienci nie przywiązują się już tak do marki jak kiedyś. Ja reprezentuję niszowe biuro podróży. Nie dla mas, spersonalizowane oferty pod klienta, małe grupy, klimatyczne miejsca (http://dragonadventures..pl). To, że ktoś z nami pojedzie raz nie oznacza, że w kolejnym sezonie wybierze nas ponownie. Jak więc staramy się jeszcze raz zainteresować klienta? Przede wszystkim niezbyt nachalną reklamą. Newsletter? Ok, ale raz w miesiącu wystarczy. Info na telefon? Zdecydowanie nie. Badania pokazują, że klienci tego nie znoszą. Rabaty dla stałych klientów? Oczywiście warto iść w tym kierunku. Ale obecnie, w tym czasie, najważniejsze jest podtrzymanie relacji z klientem. Dlatego wysłanie drobnego świątecznego upominku jest jak najbardziej mile widziane przez klientów. Kto nie lubi dostawać prezentów?

A oprócz tego, by zachęcić do wchodzenia na stronę www i bycie w ciągłym kontakcie z nami, polecam prowadzenie bloga (nasz: http://blog.dragonadventures.pl/). Znajdują się tu nie tylko informacje o naszych wycieczkach, relacje z wypraw czy zdjęcia, ale także ogólne informacje o krajach, ciekawostki ze świata i artykuły związane ze świętami i festiwalami.

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

http://www.aukcjepracy.pl/ ...




Wyślij zaproszenie do