Wojciech
Karczewski
Dolnośląski
Wojewódzki Urząd
Pracy
Temat: Foto lab
Witam.Taka sytuacja.. Pewien Właściciel pewnego Foto labu uznał, że tak naprawdę to niewiele rzeczy mu się opłaca. Uznał, że będzie budował swą wielkość tylko na zdjęciach do dokumentów oraz ew. robieniu odbitek. Jakieś powiększenia do dużych formatów, jakieś zdjęcia z komórki, kubki, canvasy i inne duperele nie wchodzą w grę. Wszyscy inni to robią, a on nie będzie. Mało tego, absolutnie nie chce słyszeć o np. aplikacji do przesyłania zdjęć bezpośrednio z komórki czy z komputera. I tu pojawia się problem. Nasz Przedsiębiorca ma co tydzień spory kawał miejsca na pierwszej stronie bezpłatnej gazety o dość dużej sile rażenia. I chciałby, żeby co tydzień pojawiała się tam inna reklama. A ja uważam, że jest to kompletnie pozbawione sensu. Jak można co tydzień modyfikować reklamę czegoś tak mało atrakcyjnego reklamowo? Tam nie ma innowacji, tam mogę manipulować tylko kolorem, może ceną. Co tydzień mogę reklamować tylko albo zdjęcia do dokumentów, albo odbitki. Już kombinuje jakieś wariacje na temat z okazji np prima aprilis, albo świąt. Ale sadzę że modyfikowanie tego co tydzień, to trochę "wielka pardubicka". Czy macie jakieś pomysły? Na bank macie, podzielcie się proszę:-)