Jolanta
Tkaczyk
Katedra Marketingu w
Koźmińskim
Temat: Koło Marketingu zaprasza
na pierwsze spotkanie z cyklu "Sprzedaż bezpośrednia bez tajemnic".Odbędzie się ono 24 lutego 2009 (już w najbliższy wtorek), o godz. 10.30 w sali D/215 w siedzibie naszej uczelni
Temat spotkania: "Wprowadzenie: sprzedaż bezpośrednia w Polsce i na świecie – stan obecny, perspektywy rozwoju". Prowadzenie: Mirosław Luboń, Dyrektor Generalny PSSB.
Uczestnictwo w minimum trzech spotkaniach z cyklu, potwierdzonych listą obecności, gwarantuje otrzymanie certyfikatu ukończenia programu podpisanego przez Dyrektora Generalnego PSSB oraz Rektora ALK.
Kolejne spotkania w ramach programu (terminy podamy później):
* Nowe technologie w sprzedaży bezpośredniej (e-biznes) – Marek Sodolski, Dyrektor Naczelny Amway Polska
* Wyjątkowa rola obsługi klientów w sprzedaży bezpośredniej – Tomasz Muras, Dyrektor Naczelny Avon Cosmetics Polska
* Strategie marketingowe przedsiębiorstw sprzedaży bezpośredniej – najprawdopodobniej Michał Glijer, Dyrektor Sprzedaży Oriflame Polska
* PR, promocja i CSR w przedsiębiorstwach sprzedaży bezpośredniej – Anna Wieraszko, Rzecznik Amway Polska