Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło ekspert ds. public
relations, doradca
zarządów, wykładowca

Temat: o czym na następnym Kongresie?

może macie jakieś propozycje, które pomogłyby w przygotowaniu VII Kongresu Public Relations, chodzi o kwestie programu i jego merytorycznej zawartości, myslałem o kreowaniu relacji wewnętrznych, tak mało ten temat jest poruszany na różnego rodzaju konferencjach...
Mieszko Czarnecki

Mieszko Czarnecki business development
advisor

Temat: o czym na następnym Kongresie?

O benchmarkingu w PR. Dlaczego podobne projekty w podobnych grupach przy podobnych metodologiach wychodzą, w innych nie? O uwspólnianiu doświadczeń i giełdzie/strefie PRojektów. O koopetycji w branży - pewnie Marek "Sikorka" Wróbel by chętnie, ale on pewnie powie "Nuuuda...";)

Pozdrowienia!

MieCz
Monika  Kaczmarek-Śliwiń ska

Monika
Kaczmarek-Śliwiń
ska
public relations -
praktyka i nauka

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Dariusz T.:
może macie jakieś propozycje, które pomogłyby w przygotowaniu VII Kongresu Public Relations, chodzi o kwestie programu i jego merytorycznej zawartości, myslałem o kreowaniu relacji wewnętrznych, tak mało ten temat jest poruszany na różnego rodzaju konferencjach...

Darku, komunikacja wewnętrzna jak najbardziej. Mam wrażenie, że więcej dzieje się wlaśnie w wewn. niż zewnętrznych dzialaniach PR.
Można byłoby także pokusić się o ocenę polskiego PR - ma już kilka lat. Może warto zrobić analizę - od czego zaczęło się, co wyszlo lepiej, co wcale? w jakim kierunku idziemy i jak to się ma do Europy i Stanów?
Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło ekspert ds. public
relations, doradca
zarządów, wykładowca

Temat: o czym na następnym Kongresie?

a może CSR, tylko w szerszym zakresie, bo i takie mam sugestie?
Mieszko Czarnecki

Mieszko Czarnecki business development
advisor

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Bardzo - ale moze bardziej socjologicznie, politologicznie, niz ekonomicznie i managementowo? Otworzy się wtedy lufcik dla "nie-pijarowców", którzy przecież z PR mają dużo do czynienia.

Regards!
Monika  Kaczmarek-Śliwiń ska

Monika
Kaczmarek-Śliwiń
ska
public relations -
praktyka i nauka

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Mieszko C.:
Bardzo - ale moze bardziej socjologicznie, politologicznie, niz ekonomicznie i managementowo? Otworzy się wtedy lufcik dla "nie-pijarowców", którzy przecież z PR mają dużo do czynienia.

Regards!

Mieszko,
zdecydowane NIE :) z całą sympatią :)
niech "nie-pijarowcy" otwierają własne lufciki, a nie rozmywajmy rzeszowskiego Kongresu, bo szkoda byłoby tak fajnej imprezy :)
Anna Miotk

Anna Miotk dyrektor ds.
komunikacji

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Może pomiar rezultatów działań PR? Nie było do tej pory jakiegoś szerszego ujęcia tego zagadnienia, a jedynie pojedyncze prezentacje w ramach różnych konferencji branżowych. Z naciskiem na stosowane już rozwiązania.
Witold Tomasz M.

Witold Tomasz M. czytam i piszę...

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Zgadzam się z Moniką i jej wypowiedzią w całej rozciągłości. Komunikacja wewnętrzna - oto bolączka i wdzięczne pole do rozważań i działań kongresowych.
A poza tym jedna propozycja z pogranicza. Czy nie warto byłoby ruszyć z rozgryzaniem relacji "środowisko pr - dziennikrze", na różnych poziomach, w róznych konslelacjach i w różnych ośrodkach w Polsce? Mogłoby się z tego coś ciekawego urodzić (z materiałami do publikacji pokongresowej włącznie...)
Pozdrav z Posen!

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Witold Tomasz M.:
Czy nie warto byłoby ruszyć z rozgryzaniem relacji "środowisko pr - dziennikrze", na różnych poziomach, w róznych konslelacjach


Moim zdaniem warto :) z mila checia posluchalabym jak Panstwo to widza i dorzucila pare swoich niedoswiadczonych jeszcze groszy :)
Przemysław Pająk

Przemysław Pająk Dziennikarz, bloger,
właściciel medium

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Ja z chęcią chciałbym zobaczyć/uczestniczyć w szerszej dyskusji na temat różnic między reklamą a public relations. Według mnie, o tej różnicy w Polsce należy bardzo głośno i otwarcie mówić, ponieważ większość ludzi związanych ogólnie z branżą marketingową (zarówno po stronie klienckiej, jak i agencyjnej) traktuje PR jako element reklamy.

konto usunięte

Temat: o czym na następnym Kongresie?

a może CSR w MśP?
Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło ekspert ds. public
relations, doradca
zarządów, wykładowca

Temat: o czym na następnym Kongresie?

w sprawie CSR prowadzę obecnie rozmowy, może mogę liczyć na wasze sugestie i podpowiedzi?

konto usunięte

Temat: o czym na następnym Kongresie?

oczywiście...
Łukasz J.

Łukasz J. Agencja PR Pan Pikto

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Myślę, że warto podyskutować o sprzedaży usług public relations. Przychylam sie również do tematu mierzalności PR oraz różnic pomiędzy pr a reklamą.

konto usunięte

Temat: o czym na następnym Kongresie?

dodałbym jeszcze CSR

konto usunięte

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Dariusz T.:
w sprawie CSR prowadzę obecnie rozmowy, może mogę liczyć na wasze sugestie i podpowiedzi?

Jeśli chodzi o CSR, to oczywiscie w imieniu Forum oferujemy wpspolprace, materialy i case'y polskie i zagraniczne. Warto sie tylko zastanowic co byłoby najciekawsze dla odbiorcow, bo mam nadzieje, ze juz nie dyskusja czy CSR to narzedzie PR ;)

Na pewno warto siegnac po rozne swiatowe trendy jeszcze nieobecne w Polsce (np. zmiany klimatyczne, carbon neutral, itd.) i zastanowic sie jak mozna to wykorzystywac w strategii PR. Podobnie z rankingami CSRowymi, ciekawy moze byc case Indeksu BI-NGO, ktory zajmuje sie wlasciwie tylko tym jak firmy komunikuja o swoim spolecznym zaangazowaniu przez internet. Na pewno tez warto wspomniec o rozwijajacym sie rynku raportow spolecznych jako narzedzia takze PRowskiego.

To takie tematy na szybko...
Marcin Zbrzyzny

Marcin Zbrzyzny PR i marketing

Temat: o czym na następnym Kongresie?

CSR jak najbardziej..

Może oczekiwania konsumentów wobec działań CSR? postrzeganie działań CSR przez general public?

Temat: o czym na następnym Kongresie?

Ja jestem zainteresowana 2 zagadnieniami:
1) mierzalność wyników realizowanych działań PR
2) nowe, niestandardowe narzędzia brand PR

Następna dyskusja:

o Kongresie Public Relation...




Wyślij zaproszenie do