Konrad Mroczek

Konrad Mroczek Founder & Digital
marketer

Temat: Witam wszystkich w grupie internetSTANDARD :)

Mam nadzieję, że nasza grupa wniesie wiele do merytoryki programów kolejnych konferencji a już teraz chciałbym przedstawić nietuzinkowych prelegentów na zbliżającym się wydarzeniu.

Kamil Śliwiński & Marcin Kuc Community Managers Pernod Ricard Polska, opowiedzą "Jak identyfikować "adwokatów" marek w serwisach społecznościowych?" na socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES (21-22 listopada)

Wypowiedzi obydwu prelegentów:
Marcin Kuc http://bit.ly/1hYlEe4
Kamil Śliwinski http://bit.ly/1fEKvXF

Firmy oraz autorzy blogów dostrzegli wartość serwisów społecznościowych jako istotne źródło ruchu oraz miejsce do nieskończonych dyskusji o markach. Poprzez gąszcz emocjonalnych opinii, nic nie wnoszących treści tzw.: „hejterów” oraz kliki czy udostępnienia wydobywa się obraz marki w serwisach społecznościowych. Najlepsze praktyki wykorzystania przez firmy „adwokatów” marek, jak to robić, w jakiej sytuacji powinniśmy sięgać po ten rodzaj komunikacji marketingowej i czy to się opłaca?

Zobacz szczegóły konferencji


Obrazek


Pozdrawiam
Konrad Mroczek
Digital marketing manager IDG Poland / Redaktor naczelny InternetSTANDARD
________________________________________
konrad_mroczek@idg.com.pl Tel.: +48 22 321 79 17, Kom.: +48 517 432 664