konto usunięte
Temat: To już koniec, dzisiaj ostatnia szansa!
Wykonaliśmy badania, quizy i analizy, zebraliśmy dane ze świata, zgromadziliśmy śmietankę fachowców i przedstawicieli topowych marek, napisaliśmy obrzerny raport, przeprowadziliśmy setki konsultacji i dyskuscji, przeznaczyliśmy masę ciekawych nagród dla uczestników, robimy imprezę w modnym klubie wraz z ciekawymi patronami i sponsorami! Nie może Cię zabraknąć na kultowej, od lat konferencji socialmediaSTANDARD. Dzisiaj zamykamy rejestrację, dołącz do elity branży.Zobaczcie listę wystąpień pięciominutowych, które zawsze wzbudzają masę emocji i uznawane są za esencję merytoryczną ze względu na zwartość i komunikatywność:
Social Media to nie wszystko. O synergii, czyli 1+1 = 3. Bartłomiej Juszczyk Dyrektor zarządzający Grupa Adweb
100597 like'ów i co dalej? Maria Wróblewska Business Consultant Grupy Kapitałowej Comarch
Marketing aplikacji na platformie Nasza-klasa.pl Jacek Jankowski Games and Applications Advisor NK
Komu i dlaczego zależy na twoich wpisach w sieci. Dr inż. Marek Średniawa - Średniawa Consulting
Czego pragną start-up'y i wpływ socialmedia na sukces początkujących przedsiębiorców. Marisz Brandt Dyrektor Gdzie-kupie.pl
Ale gdzie jest "megapanel" blogerów? Konrad Traczyk Founder The Tool / #Hashrank
SocialSponsoring – Jak wykorzystywać Social Media do pozyskiwania sponsorów w sporcie. Grzegorz Tukaj właściciel Agencji Reklamy #eVictory
Jak jednocześnie zdobywać fanów oraz efektywnie pozyskiwać leady na Facebooku? Agnieszka Rzepkowska Media Communication Manager ING Życie& Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO
Spojrzyj inaczej na fanpage. To nic szczególnego. Fanpage to tak naprawdę newsletter. Fanpage to tak naprawdę strona WWW dla Jana kowalskiego. Łukasz Kępiński Social Development Director K2 Internet
Click play? - #video marketing in Poland Grzegorz Albrecht Independent business catalyst
Kiedy zaangażowanie to coś innego niż sprzedaż. Marek Bałabuch Filozof i media ekspert