Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

„Nowe kategorie. Nowe wyróżnienia. Prestiżowa rywalizacja” to hasło 10. edycji Konkursu, w której mamy aż 10 zmian. Po raz pierwszy można zgłaszać projekty jednorazowe, a biuletyny instytucji mają oddzielną kategorię. Jury powiększyło się o 5 osób. Udział w Konkursie nadal jest bezpłatny.

Nasza grupa dyskusyjna jest jednym z patronów medialnych Konkursu.Karolina Dulnik edytował(a) ten post dnia 14.05.10 o godzinie 17:18
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

10. edycja Konkursu jest wyjątkowym jubileuszem. Z tej okazji przygotowaliśmy ważne zmiany. Custom publishing to nie tylko magazyny firmowe, również projekty jednorazowe, postanowiliśmy więc włączyć tę kategorię do rywalizacji. Biuletyny instytucji dotychczas konkurowały z produkcjami koncernów, teraz będą miały odrębną kategorię. Wprowadziliśmy także wyróżnienie Infografika Roku, świadomi, jak wielkie znaczenie ma komunikacja wizualna – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący Jury Konkursu.

Dodatkowo wyróżnienie Zdjęcie Roku będzie przyznawane w trzech kategoriach: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i projekt jednorazowy, a nie – jak dotychczas – jedno w całym Konkursie.

Zmieniły się wagi poszczególnych kryteriów oceny we wszystkich kategoriach konkursowych, a uczestnicy będą mogli skorzystać z rozszerzonych pakietów doradczych: szczegółowych informacji statystycznych, analiz Jury i indywidualnych strategii rozwoju biuletynów w nowej ofercie cenowej.

Prace w tegorocznej edycji Konkursu oceni Jury w składzie:
• Małgorzata Markowska, Account Director Agencji Fleishman-Hillard;
• Dorota Chruściel-Dziekańska, Corporate&Brand PR Unit Head Agencji Alert Media;
• Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape;
• Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape;
• dr Artur Krajewski, wykładowca ASP, malarz, grafik, rysownik;
• Dariusz Frączek, właściciel firmy poligraficznej TPD;
• Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE;
• Dariusz Majgier, fotograf, fotoreporter;
• Zuzanna Sandomierska-Moroz, grafik/operator DTP, infografik prasowy, Prószyński Media;
• Zofia Kościelna, redaktor prowadząca w Agencji Agape;
• Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Przekrój;
• Agnieszka Szyfter, właściciel, Arts & Communication.

Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac na Konkurs, znajdują się na stronie Konkursu. (http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_fir...

Końcowy termin nadsyłania prac do tegorocznej edycji to 22 czerwca.

PATRONI
Patron honorowy:
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
– działa na rzecz popularyzacji i ugruntowania pojęcia public relations w świadomości społecznej, działa w obronie dobrego imienia branży i jej przedstawicieli oraz promuje kodeks etyki zawodowej.

Partner Konkursu:
Centrum Jakości Prasy Firmowej
– miejsce, gdzie mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.

SPONSORZY Konkursu:
SARE
– pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu, dostępne w modelu ASP.
TPD – firma zajmująca się wsparciem doradczym i produkcją materiałów reklamowych dla firm.
Moc&Art Studio – specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze fotograficznej firm, agencji i klientów indywidualnych.

PATRONI MEDIALNI:
„Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Marketing przy Kawie”, „Signs.pl”, „Wortal DTP”, „Marketingowiec.pl” „Vidart”, „Pro-Kreacja”, „PrintPartner”, a także Grupa dyskusyjna Komunikacja wewnętrzna (Goldenline).

konto usunięte

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

Hmm,
szczerze mówiąc dziwi mnie ta inicjatywa. Z jednego prostego powodu - dlaczego w jury konkursu branżowego zasiadają przedstawiciele firmy (zresztą organizatora tegoż konkursu), którzy będą oceniać - było, nie było - swoją konkurencję? Oczywiście, nie odmawiam nikomu prawa do organizacji tego typu przedsięwzięć, jednak pozwolę sobie pozostać przy moich wątpliwościach.Michał C. edytował(a) ten post dnia 16.05.10 o godzinie 18:49
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

Te osoby są ekspertami w swoim fachu. I nie chodzi przecież o krytykę (to nie Maliny), a o wyróżnienia prac :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

Kończy się termin zgłaszania prac do 10. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. W tym roku, oprócz biuletynów i magazynów firmowych oraz newsletterów elektronicznych, można zgłaszać projekty jednorazowe, a biuletyny instytucji mają oddzielną kategorię. Udział w Konkursie jest bezpłatny.

Konkurs Biuletynów Firmowych to od lat najważniejsze wydarzenie w branży custom publishing, a zdobycie w nim nagród oznacza potwierdzenie wysokiej jakości tworzonej publikacji i prestiż. Dlatego dotychczas w Konkursie startowało już 600 prac. Wysoką ocenę Konkursowi wystawiają jego uczestnicy, gdyż aż 89 proc. z nich osiągnęło cele związane z udziałem w Konkursie, a prawie 60 proc. uczestników zamierza powtórzyć udział w rywalizacji.

Tegoroczna edycja jest szczególna – ze względu na jubileusz 10-lecia. Przede wszystkim 10 nowości towarzyszących tej edycji sprawia, że konkurs stał się jeszcze atrakcyjniejszym miejscem porównywania jakości tworzonych prac. To również obszar zdobywania cennej wiedzy o custom publishingu (pakiety doradcze Agape i udział w gali: wymiana doświadczeń, analiza biuletynów, kontakt z członkami jury).

Zapraszamy na stronę Konkursu, gdzie znajdują się informacje o 10. nowościach, regulamin i pozostałe informacje, niezbędne do zgłoszenia prac.

Końcowy termin nadsyłania prac do tegorocznej edycji to 22 czerwca.
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

Jury Konkursu Biuletynów Firmowych 2010 oceniło już wszystkie zgłoszone w tym roku prace i nominowało do nagród część z nich. Oto nominowani.

Biuletyn wewnętrzny
Biuletyn wewnętrzny roku
(zostaną przyznane: I, II i III miejsce)

Allianz Polska – „Nasz Krąg”
Bols/Grupa CEDC – „Shot CEDC”
Danone – „Życie Danone'a”
Generali – „LeoPolonia”
IBM Polska – „Think!”
Scania Polska – „Scania World”
Polpharma – „Panaceum”

Layout Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzony jeden layout)

Allianz Polska – „Nasz Krąg”
Fortis Bank Polska – „ Echo”
Scania Polska – „Scania World”

Tekst Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzony jeden tekst)

Netto – „Nettowinki”, nr 2/2010, tekst „Podążam za rozwojem firmy”
Rossmann – „Co słychać? Pismo Pracowników Rossmanna”, nr kwiecień 2010, tekst „Lekcja asertywności”
Scania Polska – „Scania World”, nr 1/2010, tekst „Elastyczność kluczem do sukcesu”

Okładka Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzona jedna okładka)

Bols/Grupa CEDC – „Shot CEDC”, nr 1/2010
Generali – „LeoPolonia”, nr 1/2010
Siódemka – „Express”, nr maj 2010

Zdjęcie Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzone jedno zdjęcie)

Dalkia Polska – „Świat Dalkii”, nr 3-4/2010, zdjęcie na str. 18
Grupa Lotos – „Lotosfera”, nr 4/kwiecień 2010, zdjęcie na str. 20
Nordea Bank Polska – „Bank Express” nr 1/2010, zdjęcie na str. 40

Infografika Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzona jedna infografika)

Asseco Poland – „Asseco News” , nr 4/2009, infografika „Kraje, w których działa...”
Carlsberg Polska – „Biuletyn” , nr czerwiec 2010, infografika „Wyniki w kwietniu”
Tesco Polska – „Dzisiaj”, nr luty 2010, infografika „Geografia zakupów”

Biuletyn zewnętrzny
Biuletyn zewnętrzny roku
(zostaną przyznane: I, II i III miejsce)

Honda Poland – „Emocje”
Kulczyk Tradex – „Volskwagen Magazyn”
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris – „Sense of Beauty”
PKO BP – „Platinium”
PKP Intercity – „W Podróży”
Scania Polska – „Scania w Polsce”
Wittchen – „Wittchen Magazyn”

Layout Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzony jeden layout)

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris – „Sense of Beauty”
Scania Polska – „Scania w Polsce”
Wittchen – „Wittchen Magazyn”

Tekst Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzony jeden tekst)

Grupa PRC – „Topowy Altus” , nr, 2/2010, tekst „Pocztówki z Nepalu”
Krakowskie Zakłady Automatyki – „KZA Express”, nr 4/2010, tekst „Pociągi pod filmowym nadzorem”
PKP Intercity – „W podróży”, nr 5/2010, tekst „Aktorstwo to ruchome piaski”

Okładka Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzona jedna okładka)

Astor – „Biznes i Produkcja”, nr 1/2010
Krakowskie Zakłady Automatyki – „KZA Express”, nr 3/2009
Oceanic – „Pure Prestige”, nr 5, zima 2009/2010

Zdjęcie Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzone jedno zdjęcie)

Avis – „Vis-Avis”, nr 23/2009, zdjęcie na str. 22–23
GoDan – „Go Fun”, nr maj-czerwiec 2010, zdjęcie na str. 17
Wittchen – „Wittchen Magazyn”, nr 9/2010, zdjęcie na str. 64

Infografika Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzona jedna infografika)

Astor – „Biuletyn Automatyki”, nr 1/2010, infografika Technologie bezprzewodowowe
Scania Polska – „Scania w Polsce”, nr 1/2010, infografika „Moc i styl”
US Pharmacia – „Farmacja i Ja”, nr maj 2010, infografika „Kręgosłup, dlaczego... boli”

Biuletyn elektroniczny
Biuletyn elektroniczny roku
(zostaną przyznane: I, II i III miejsce)

5 Stars Club Business Travel – „5 Starsletter”
BRE Bank – „Kurier Grupy BRE Banku”
Kompania Piwowarska – „Piwowarski Serwis Informacyjny”
KRN Media – „Biuletyn KRN.pl”
Sanofi-Aventis – „e-Zoom”
SPSS Polska – „EKSPRESS e-Biuletyn SPSS Polska”

Layout Roku biuletynu elektronicznego
(zostanie nagrodzony jeden layout)
Kompania Piwowarska – „Piwowarski Serwis Informacyjny”
Sanofi-Aventis – „e-Zoom”

Tekst Roku biuletynu elektronicznego
(zostanie nagrodzony jeden tekst)

Brenntag Polska – „Post Scriptum”, nr 3/2009, tekst „I nadejdzie oczekiwana chwilka wytchnienia...”
Carlsberg Polska – „Biuletyn Carlsberg Polska”, nr czerwiec 2010, tekst „Po prostu prościej”
KRN Media – „Biuletyn KRN.pl”, nr 22/2010, tekst „Ogród właściwie oświetlony”

Okładka Roku (str. główna) biuletynu elektronicznego
(zostanie nagrodzona jedna strona główna)

5 Stars Club Business Travel – „5 Starsletter”, nr 7, maj 2010
Oriflame Poland – „Newsletter Oriflame”, nr Nowości katalogu 8

Biuletyn instytucji
Najlepszy biuletyn instytucji
(zostaną przyznane: I, II i III miejsce)

Filharmonia Łódzka – „Program koncertowy miesięczny”
Fundacja Gajusz – „Cztery Pory Roku Gajusza”
Gmina Jarocin – „Japi – Czasopismo Mieszkańców Gminy Jarocin”
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy – „Bilans Dodatni”
Uniwersytet Łódzki – „Kronika”
Urząd Marszałkowski Woj. Pomorskiego – „Pomorskie”

Layout Roku biuletynu instytucji
(zostanie nagrodzony jeden layout)

Filharmonia Łódzka – „Program koncertowy miesięczny”
Uniwersytet Łódzki – „Kronika”
ZUS – „Z Życia ZUS”

Tekst Roku biuletynu instytucji
(zostanie nagrodzony jeden tekst)

Urząd Marszałkowski Woj. Pomorskiego – „Pomorskie”, nr 2/2010, tekst „Marszałek Struk objął dowodzenie husarią”
Filharmonia Łódzka – „Program koncertowy miesięczny”, nr czerwiec 2010, tekst „Baśnie dźwiękami opowiadane”

Okładka Roku biuletynu instytucji
(zostanie nagrodzona jedna okładka)

Filharmonia Łódzka – „Program koncertowy miesięczny”, maj/2010
Uniwersytet Łódzki – „Kronika”, nr 2/2010

Projekt jednorazowy
Projekt jednorazowy roku
(zostanie przyznane I miejsce)

Centrum „I” w Ostródzie – „Mazury Zachodnie”
Ergo Hestia – „Raport roczny 2009”
PGNiG O. Zielona Góra – „Folder informacyjny Odazotownia Grodzisk”
Sanofi-Aventis – „Folder Okolicznościowy Zakładu Produkcji i Dystrybucji Leków w Rzeszowie”

Layout Roku projektu jednorazowego
(zostanie nagrodzony jeden layout)

BRE Bank – „Kurier Grupy BRE Banku” (wydanie papierowe jednorazowe)
Ergo Hestia – „Raport roczny 2009”

Okładka Roku projektu jednorazowego
(zostanie nagrodzona jedna okładka)

BRE Bank – „Kurier Grupy BRE Banku” (wydanie papierowe jednorazowe)
Ergo Hestia – „Raport roczny 2009”

Zdjęcie Roku projektu jednorazowego
(zostanie nagrodzone jedno zdjęcie)

Ergo Hestia – „Raport roczny 2009”, zdjęcie na str. 42
Sanofi-Aventis – „Folder Okolicznościowy Zakładu Produkcji i Dystrybucji Leków w Rzeszowie”, zdjęcie na str. 4-5

Infografika Roku projektu jednorazowego
(zostanie nagrodzona jedna infografika)

BRE Bank – „Kurier Grupy BRE Banku”, infografika „Aspiro – wykorzystujemy potencjał sieci sprzedaży”
Sanofi-Aventis – „Folder Okolicznościowy Zakładu Produkcji i Dystrybucji Leków w Rzeszowie”, infografika „Staż pracy w Zakładzie”

Kto zwycięży w tegorocznej edycji Konkursu, dowiemy się podczas Gali 7 października w klubie Maska w Warszawie.

konto usunięte

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

udało sie ! moje zdjęcia ktore ukazaly się w biuletynie Nordea sa zdjeciami roku ! dziękuje bardzo jury za wyróżnienie !
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

Gratulacje, Mateusz :)

A oto pełna lista nagrodzonych i wyróżnionych:

Biuletyn wewnętrzny
Nagrody główne

1. „Nasz Krąg”, Allianz Polska
2. „Shot CEDC”, Bols/Grupa CEDC
3. „LeoPolonia”, Generali
Wyróżnienia
Layout Roku:
„Nasz Krąg”, Allianz Polska
Tekst Roku: Tekst „Podążam za rozwojem firmy”, „Nettowinki”, nr 2/2010, Netto
Okładka Roku: „LeoPolonia”, nr 1/2010, Generali
Zdjęcie Roku: „Bank Express”, nr 1/2010, zdjęcie na str. 40, Nordea Bank Polska
Infografika Roku: Infografika „Geografia zakupów”, „Dzisiaj”, nr luty 2010, Tesco Polska

Biuletyn zewnętrzny
Nagrody główne

1. „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
2. „Emocje”, Honda Poland
3. „W Podróży”, PKP Intercity
Wyróżnienia
Layout Roku:
„Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Tekst Roku: Tekst „Pocztówki z Nepalu”, „Topowy Altus” nr, 2/2010, Grupa PRC
Okładka Roku: „KZA Express”, nr 3/2009, Krakowskie Zakłady Automatyki
Zdjęcie Roku: „Wittchen Magazyn”, nr 9/2010, zdjęcie na str. 64, Wittchen
Infografika Roku: Infografika „Kręgosłup. Dlaczego wciąż boli?”, „Farmacja i Ja”, nr maj 2010, US Pharmacia

Biuletyn elektroniczny
Nagrody główne
1.
„Piwowarski Serwis Informacyjny”, Kompania Piwowarska
2. „Biuletyn KRN.pl”, KRN Media
3. „e-Zoom”, Sanofi-Aventis
Wyróżnienia
Layout Roku:
„Piwowarski Serwis Informacyjny”, Kompania Piwowarska
Tekst Roku: Tekst „Ogród właściwie oświetlony”, „Biuletyn KRN.pl”, nr 22/2010, KRN Media
Okładka Roku (strona główna): „5 Starsletter”, nr 7, maj 2010, 5 Stars Club Business Travel

Biuletyn instytucji
Nagrody główne
1.
„Program koncertowy miesięczny”, Filharmonia Łódzka
2. „Kronika”, Uniwersytet Łódzki
3. „Bilans Dodatni”, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy
Wyróżnienia
Layout Roku:
„Program koncertowy miesięczny”, Filharmonia Łódzka
Tekst Roku: Tekst „Marszałek Struk objął dowodzenie husarią”, „Pomorskie”, nr 2/2010, Urząd Marszałkowski Woj. Pomorskiego
Okładka Roku: „Kronika”, nr 2/2010, Uniwersytet Łódzki

Projekt jednorazowy
Nagrody główne
1.
„Raport roczny 2009”, Ergo Hestia
Wyróżnienia
Layout Roku:
„Raport roczny 2009”, Ergo Hestia
Okładka Roku: „Kurier Grupy BRE Banku” (wyd. papierowe jednorazowe), BRE Bank
Zdjęcie Roku: „Raport roczny 2009”, zdjęcie Michał lat 13, Ergo Hestia

Infografika Roku
Infografika „Aspiro – wykorzystujemy potencjał sieci sprzedaży”,
„Kurier Grupy BRE Banku” (wyd. papierowe jednorazowe), BRE Bank

Wszystkim Zwycięzcom serdecznie gratuluję! :)

Wkrótce na stronie Agape dostępne będą pdf nagrodzonych prac oraz fotoreportaż z Gali.
Katarzyna Włudyga

Katarzyna Włudyga Specjalista ds.
Komunikacji
Wewnętrznej, mBank

Temat: Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

Dołączam się do gratulacji :)

Również chciałam wyrazić nasze zadowolenie z otrzymanych wyróżnień. Cieszą one tym bardziej, że otrzymał je jeden z naszych projektów wdrożonych niespełna kilka miesięcy temu.

Pozdrawiam i gratuluję wszystkim laureatom.



Wyślij zaproszenie do