Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
Jakie nowości czekają na uczestników Konkursu w tym roku? Są to m.in:• nowe wyróżnienia: Layout Roku, Tekst Roku, Okładka Roku – nagroda publiczności,
• głosowanie na Okładkę Roku w internecie,
• więcej ekspertów udzielających bezpłatnych porad w Punkcie konsultacyjnym Agape podczas Gali Konkursu Biuletynów Firmowych,
• bezpłatna prelekcja poświęcona prasie firmowej w czasie Gali,
• specjalne logo dla laureatów Konkursu, które zostanie przekazane zwycięzcom Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 przez organizatora bezpłatnie do wykorzystania przez 12 miesięcy od momentu ogłoszenia wyników Konkursu, a także wiele atrakcyjnych nagród dodatkowych.
– Mamy nadzieję, że nowe propozycje konkursowe dodatkowo zwiększą atrakcyjność rywalizacji, a przede wszystkim spowodują, że to najważniejsze wydarzenie w branży prasy firmowej w Polsce pomoże tworzyć wszystkim wydawcom jeszcze lepsze biuletyny – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji doradczej i wydawniczej Agape, organizatora Konkursu.
Regulamin Konkursu oraz informacje niezbędne do zgłoszenia biuletynu na Konkurs znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych(http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_fir....
W kategoriach: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i biuletyn elektroniczny zostaną przyznane wyróżnienia: I miejsce, II miejsce, III miejsce. Zwycięzcy otrzymają statuetki i dyplomy. Nowe wyróżnienia zostaną nagrodzone dyplomami. Dla wszystkich laureatów przewidziane są dodatkowe nagrody rzeczowe od organizatora i sponsorów.
Sponsorami Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 są:
• SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
• Instytut Monitorowania Mediów – najbardziej innowacyjna firma w branży monitoringu mediów w Polsce.
• Drukarnia Art-Print z Warszawy, która drukuje do formatu B2 i zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów oraz periodyków.
Patronami medialnymi Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 są: „Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Marketing przy kawie”, „Vidart”, „MediaRun” i „Nowoczesna Firma”, a patronami wspierającymi: „Signs”, „MediaFM.net”, „Medialine”, „PrintPartner”, „Twoja Firma” oraz Grupa dyskusyjna Komunikacja wewnętrzna.
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
To już ostatni tydzień na zgłaszanie prac do Konkursu Biuletynów Firmowych!Termin nadsyłania prac do Konkursu, któremu patronujemy, mija 25 czerwca.
Regulamin oraz informacje niezbędne do zgłoszenia biuletynu znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów FirmowychKarolina Dulnik edytował(a) ten post dnia 17.06.08 o godzinie 23:45
konto usunięte
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
A będzie jakiś bankie%ik? :) /żart/ dzięki za info!konto usunięte
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
.Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.12.15 o godzinie 14:20Katarzyna Kobylińska sprzedaż i logistyka
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
No właśnie kiedy będzie werdykt?:-)
Tomasz
K.
Dyrektor
zarządzający, Agape
custom publishing
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
do 25 czerwca czekamy na prace. W czasie wakacji prace zostaną ocenione, o dalszych terminach będziemy informować._______________
Custom publishingTen post został edytowany przez Autora dnia 18.02.15 o godzinie 16:08
Tomasz
K.
Dyrektor
zarządzający, Agape
custom publishing
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
80 prac rywalizuje w Konkursie Biuletynów Firmowych 2008W 8. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych startuje aż 80 biuletynów! W czasie wakacji Jury wyłoni spośród nich najlepsze.
W tym roku prace oceniają:
• Małgorzata Markowska, Senior Account Manager agencji Fleishman-Hillard;
• Dorota Chruściel, Corporate&Brand PR Unit Head agencji Alert Media Communications;
• Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji Agape;
• Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów agencji Agape;
• Artur Krajewski, wykładowca ASP, malarz, grafik, rysownik;
• Dariusz Frączek, dyrektor ds. sprzedaży w Drukarni Art-Print;
• Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.
Nominacje do wyróżnień Layout Roku, Tekst Roku, Okładka Roku – nagroda publiczności poznamy już 3 września, a wyniki całego Konkursu na specjalnej Gali w październiku.
Cały news można znaleźć na naszej stronie:
________________
Custom publishingTen post został edytowany przez Autora dnia 18.02.15 o godzinie 16:06
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
Znamy już nominowanych do wyróżnień Layout Roku, Tekst Roku i Okładka Roku – nagroda publiczności w Konkursie Biuletynów Firmowych 2008. Równolegle rozpoczęło się głosowanie internautów na Okładkę Roku.Nominacje do wyróżnień w kategorii Biuletyn wewnętrzny
Layout Roku
• „Getinside”, Getin Bank
• „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska
• „Yoshi!”, Toyota Motor Manufacturing Poland
Tekst Roku
• Tekst „Krakowskie wypieki”, „Nasz Krąg”, nr 3/2007, Allianz Polska
• Tekst „Ptasie radio”, „Hapowo”, nr 14, wiosna 2008, Hewlett-Packard Polska
• Tekst „Zachem: trudne rozmowy o pensjach”, „Gazeta Ciech”,
nr 11, maj 2008, Ciech
Okładka Roku – nagroda publiczności
• „Family Magazine”, nr 49, wiosna 2008, Coca-Cola HBC Polska
• „Korektor”, nr 3/2008, Lyreco Polska
• „Teletrendy”, nr 3, kwiecień 2008, Telekomunikacja Polska
Nominacje do wyróżnień w kategorii Biuletyn zewnętrzny
Layout Roku
• „Aquarius Magazine”, MultiBank
• „Audi Magazyn”, Kulczyk Tradex
• „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Tekst Roku
• Tekst „4200 mil samotnej żeglugi”, „Formuła Allianz”, nr 3/2007, Allianz Polska
• Tekst „Komputer za kółkiem”, „Dialog Non Stop”, nr 3 (8) 2008,
Telefonia Dialog
• Tekst „Moab skaliste piekło”, „Autotraper Magazyn”, nr wiosna-lato 2008, Autotraper Sport Service
Okładka Roku – nagroda publiczności
• „Route. Magazyn Wszystkich Trakerów”, nr 2/2008, Mercedes-Benz
• „Wi – Wiadomości Gospodarcze”, nr 04-05/2008, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa
• „Wittchen Magazyn”, nr 4/lato 2008, Wittchen
Z nominacji do Layoutu Roku i Tekstu Roku w obu kategoriach Jury wybierze zwycięzców. O tym, kto zdobędzie wyróżnienie Okładka Roku w obu kategoriach, zdecydują internauci w głosowaniu, które potrwa do 3 października. Zapraszamy na stronę głosowania na Okładkę Roku.
Ogłoszenie wyników całego Konkursu, w tym także kategorii Biuletyn elektroniczny, odbędzie się na specjalnej Gali w październiku.
Sponsorami Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 są:
• SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
• Instytut Monitorowania Mediów – najbardziej innowacyjna firma w branży monitoringu mediów w Polsce.
• Drukarnia Art-Print z Warszawy, która drukuje do formatu B2 i zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów oraz periodyków.
Patronami medialnymi Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 są: „Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Marketing przy kawie”, „Vidart”, „MediaRun” i „Nowoczesna Firma”, a patronami wspierającymi: „Signs.pl”, „MediaFM.net”, „Medialine”, „PrintPartner”, „Twoja Firma” oraz Grupa dyskusyjna Komunikacja wewnętrzna.
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
Biuletyny Roku 2008 poznamy 16 październikaUroczyste rozstrzygnięcie 8. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych nastąpi podczas specjalnej Gali w warszawskim klubie Maska. 16 października poznamy laureatów i wyróżnionych.
W kategoriach biuletyn wewnętrzny, zewnętrzny i elektroniczny zostaną przyznane nagrody za I, II i III miejsce. Zwycięzcy otrzymają statuetki i dyplomy. Laureaci I miejsca we wszystkich trzech kategoriach otrzymają dodatkowo roczny dostęp do SARE – programu umożliwiającego tworzenie i dystrybucję profesjonalnych biuletynów elektronicznych, a także dostęp do jedynej na rynku ogólnopolskiej bazy kontaktów do dziennikarzy http://MediaContact.pl wraz z trzymiesięcznym abonamentem aktualizacyjnym.
W Konkursie Biuletynów Firmowych po raz pierwszy zostaną przyznane dodatkowe wyróżnienia: Layout Roku, Tekst Roku, Okładka Roku – nagroda publiczności (głosowanie na Okładkę Roku trwa do 3 października, głosować można pod adresem http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_glosowanie.php).
Galę rozpoczną dwie prelekcje. Po ogłoszeniu wyników uczestnicy będą mogli skorzystać z porad udzielanych w Punkcie konsultacyjnym Agape przez członków Jury oraz obejrzeć wszystkie prace, startujące w Konkursie, w specjalnej Strefie Biuletynów. Dodatkowo firmy uczestniczące w Konkursie, które złożyły zamówienia, odbiorą szczegółowe informacje o swoich biuletynach i specjalistyczne analizy Jury oraz książki „Biuletyn firmowy. 285 pytań i odpowiedzi”.
Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 będą również dostępne na naszej stronie internetowej http://agape.com.pl
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
Gala już jutro :) Kto z Szanownych Użytkowników się wybiera? :)
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
8. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych, najważniejszego na rynku prasy firmowej wydarzenia, organizowanego przez Agencję doradczą i wydawniczą Agape, zakończyła się uroczystą Galą w Warszawie 16 października.Podczas Gali w klubie Maska nagrody odebrali laureaci w kategoriach: biuletyn wewnętrzny, zewnętrzny i elektroniczny. Reprezentanci firm, przygotowujących najlepsze firmowe magazyny, cieszyli się statuetkami i dyplomami. Po raz pierwszy w tym roku przyznano także wyróżnienia: Layout Roku, Tekst Roku i Okładka Roku, nagrodzone specjalnymi dyplomami. Spośród nominacji Okładkę Roku wybierali internauci poprzez głosowanie online.
– Rywalizacja w Konkursie była naprawdę zacięta, a zwycięskie prace to profesjonalne biuletyny firmowe. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział. Gratulujemy laureatom! – powiedział na zakończenie Konkursu Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji doradczej i wydawniczej Agape.
Biuletyn zewnętrzny
W kategorii biuletynów zewnętrznych pierwsze miejsce zajął już trzeci raz z rzędu „Sense of Beauty” Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris. Ten luksusowy magazyn zdobył 193,1 pkt w całościowej ocenie Jury.
Na drugim miejscu stanął „Magazyn Wittchen” firmy Wittchen, który również można określić mianem magazynu z najwyższej półki. Jury przyznało tej gazecie 182,7 pkt.
III miejsce wśród biuletynów zewnętrznych przypadło „WI – Wiadomościom Gospodarczym” Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej, magazynowi o wyrazistym, charakterystycznym layoucie, który Jury oceniło na 179,6 pkt.
Biuletyn wewnętrzny
W kategorii wewnętrznej najlepszy okazał się nie po raz pierwszy już w tym Konkursie, „Świat Piwa” Kompanii Piwowarskiej, od lat stały uczestnik rywalizacji, który uzyskał w tym roku 191,35 pkt.
Na drugim miejscu uplasował się „Zoom” firmy Sanofi-Aventis, z 180,4 pkt, nowy gracz w zmaganiach o laury konkursowe.
Na trzecim miejscu również jeden z weteranów konkursu, „Nasz Krąg” firmy Allianz Polska, który otrzymał w klasyfikacji 180,4 pkt.
Biuletyn elektroniczny
W tej kategorii zwyciężył, jak przed rokiem i dwoma laty, „Piwowarski Serwis Informacyjny” Kompanii Piwowarskiej, powtarzając prawie ubiegłoroczny wynik punktowy (150,1 pkt).
Środkowe miejsce na podium przypadło newsletterowi „Biuletyn KRN.pl”, który wskoczył na to miejsce z ubiegłorocznego trzeciego, uzyskując 149,7 pkt.
Na trzecim miejscu stanęli twórcy debiutującego w tym roku „Radaru MTV Networks Polska” firmy MTV Network Polska. Newsletter ten zdobył 144,4 pkt.
Nowe wyróżnienia
Nowe emocje podczas Gali towarzyszyły reprezentantom firm nominowanych i wyróżnionych w dodatkowych kategoriach.
Layout Roku
Layouty Roku nominowane w kategorii zewnętrznej to:
• „Aquarius Magazine”, MultiBanku,
• „Audi Magazyn”, firmy Kulczyk Tradex,
• „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.
Zwycięzcą, podobnie jak w części głównej Konkursu, został „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.
Do tytułu Layout Roku pretendowały w kategorii gazet wewnętrznych:
• „Getinside”, Getin Banku,
• „Świat Piwa”, Kompanii Piwowarskiej,
• „Yoshi!”, firmy Toyota Motor Manufacturing Poland.
Wyróżnienie ostatecznie przypadło magazynowi „Świat Piwa” Kompanii Piwowarskiej, który triumfował też w głównej części Konkursu.
Tekst Roku
Do wyróżnienia Tekst Roku w kategorii gazet zewnętrznych nominowane były:
• „4200 mil samotnej żeglugi”, „Formuła Allianz”, nr 3/2007, Allianz Polska,
• „Komputer za kółkiem”, „Dialog Non Stop”, nr 3 (8) 2008, Telefonia Dialog,
• „Moab – skaliste piekło”, „Autotraper Magazyn”, nr wiosna-lato 2008, Autotraper Sport Service.
Zwyciężył reportaż „Moab – skaliste piekło”, wydrukowany w wiosenno-letnim numerze „Autotraper Magazynu”, przygotowywanego przez firmę Autotraper Sport Service.
Do tego samego wyróżnienia w kategorii wewnętrznej tegoroczne Jury zgłosiło teksty:
• „Krakowskie wypieki”, „Nasz Krąg”, nr 3/2007, Allianz Polska,
• „Ptasie radio”, „Hapowo” nr 14, wiosna 2008, Hewlett-Packard Polska,
• „Zachem: trudne rozmowy o pensjach”, „Gazeta Ciech”, nr 11, maj 2008, Ciech.
Zatriumfował tekst „Krakowskie wypieki”, opublikowany w nr 3/2007 magazynu „Nasz Krąg”, wydawanego przez Allianz Polska.
Okładka Roku
Wiele emocji wzbudziło wyróżnienie Okładka Roku, gdyż tu decyzja leżała w rękach internautów.
W kategorii biuletynów zewnętrznych zmagały się:
• „Route. Magazyn Wszystkich Trakerów”, nr 2/2008, firmy Mercedes-Benz,
• „Wi – Wiadomości Gospodarcze”, nr 04-05/2008, Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej,
• „Wittchen Magazyn”, nr 4/lato 2008, firmy Wittchen.
Zwyciężyła okładka letniego numeru „Wittchen Magazynu”, który wydaje firma Wittchen.
W kategorii biuletynów wewnętrznych nominowane były:
• „Family Magazine”, nr 49, wiosna 2008, firmy Coca-Cola HBC Polska,
• „Korektor”, nr 3/2008, firmy Lyreco Polska,
• „Teletrendy”, nr 3, kwiecień 2008, Telekomunikacji Polskiej.
Na zwycięzcę internauci wybrali oryginalny pomysł projektantów okładki nr 3/2008 „Korektora” firmy Lyreco Polska.
Po zakończeniu uroczystości, jak to jest w tradycji od wielu lat, działał Punkt konsultacyjny Agape, gdzie tym razem konsultacji udzielali uczestnikom wszyscy członkowie Jury. W specjalnej Strefie Biuletynów goście Gali mogli oglądać gazety, biorące udział w Konkursie i wymieniać zawodowe doświadczenia.
Więcej na stronie poświęconej Konkursowi Biuletynów Firmowych 2008
Serdecznie gratuluję Organizatorom Konkursu i Gali, Laureatom nagród i wyróżnień :)Karolina Dulnik edytował(a) ten post dnia 17.10.08 o godzinie 01:16
Luiza Jurgiel-Żyła wiem, że warto
Temat: Nasza grupa patronem Konkursu Biuletynów Firmowych 2008!
Dołączam się do gratulacji!Miło było uczestniczyć w największej imprezie tego typu.
Podobne tematy
-
Komunikacja wewnętrzna » Start Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 -
-
Komunikacja wewnętrzna » Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2017 -
-
Komunikacja wewnętrzna » Ostatnie dni na zgłaszanie prac do Konkursu Biuletynów... -
-
Komunikacja wewnętrzna » Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2009 -
-
Komunikacja wewnętrzna » Ruszył Konkursu Biuletynów Firmowych 2010 -
-
Komunikacja wewnętrzna » Konkurs Biuletynów Firmowych 2017 – prestiżowa... -
-
Komunikacja wewnętrzna » Ostatnia chwila na start w Konkursie Biuletynów Firmowych... -
-
Komunikacja wewnętrzna » Wystartował Konkurs Biuletynów Firmowych 2016! -
-
Komunikacja wewnętrzna » Konkurs Biuletynów Firmowych 2014 rozpoczęty -
-
Komunikacja wewnętrzna » Wystartował Konkursie Biuletynów Firmowych 2013 -
Następna dyskusja: