Temat: Audyt komunikacyjny
Ło Cię pieronie :) Audyt komunikacyjny jest chyba najlepszy, grupy fokusowe też są ok - ankiety są bardziej miarodajne, ale mniej rzeczy wyłapiesz. Ja bym uciekał od ankiet w przypadku małej firmy, szukaj odpowiedzi na pytania takie jak kontakty z szefem, kontakty z kierownikiem, kontakty z kolegami z pracy, kto jest źródłem informacji, czy łatwo dowiedzieć się czegoś o firmie, jak przekazywane są polecenia, czy każdy wie, jak się ma z kim skontaktować, jak uzyskuje się informacje, dlaczego tak, a nie inaczej, a także czy ktoś ma pomysł na inny sposób komunikacji, jak ludzie chceliby być informowani itp. Wyodrębnij sobie kategorie pytań, stwórz pytania i pytaj :) Najlepiej zrobić to 1 na 1, jeśli firma jest mała. Jeśli większa - zrób grupy fokusowe, (są rózne teorie, mówi się, żetaka grupa powinna skłądać się z 7-12 pracowniów, myślę, że 9 to całkiem optymalna ilość - jest to liczba nieparzysta, a takie lubię przy podejmowaniu decyzji :)