Michał Kreczmański Public Relations
Temat: Finansowe PoRobocie
W imieniu organizatorów, zaprszamy na najblizsze spotkanie z cyklu Finansowe PoRobocie. Konfernecja będzie dostępna free online.Strona spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/co-polacy-mysla-o-p....
O spotkaniu:
Kryzys odcisnął piętno na branży finansowej. Nie może być inaczej, skoro mowa o kryzysie finansowym. Efekt? Z różnych badań wynika, że dramatycznie spadło zaufanie do banków we wszystkich krajach rozwiniętych. Najbardziej w Stanach Zjednoczonych. Z raportu Edelman Trust Barometer 2010 wynika, że kryzys dopadł również banki w UE. Największą utratę wiarygodności banki zanotowały w Holandii, w Wielkiej Brytanii i... w Polsce. I chociaż z rodzimych badań nie wynika, żeby było aż tak źle, to jasne jest, że przed instytucjami finansowymi w naszym kraju stoją ogromne wyzwania komunikacyjne. Jak sobie z tym poradzą? Co Polacy myślą o pieniądzach po kryzysie? Czy dalej będą ufać bankom? Jak to wszystko wpłynie na ich działalność komunikacyjną? Czy rodzime instytucje finansowe odkryły już świat social mediów? A jeśli tak, to jak ich działania wyglądają na tle zachodniej konkurencji? Na te i wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć na kolejnej konferencji z cyklu Finansowe PoRobocie. Zapraszamy do Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, przy ulicy Książęcej 4 w najbliższy poniedziałek, 12 kwietnia o godzinie 15:00.
Co Polacy myślą o pieniądzach po kryzysie? Główne wyzwania komunikacyjne instytucji finansowych.
Konferencja skierowana jest przede wszystkim dla przedstawicieli instytucji finansowych, mediów, blogerów i wszystkich osób zainteresowanych tematyką komunikacji instytucji finansowych.
Konferencja odbędzie się w poniedziałek, 12 kwietnia, w godzinach 15-17:30 w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, przy ulicy Książęcej 4.
Planowane wystąpienia:
1) Główne wyzwania w komunikacji instytucji finansowych z klientami po kryzysie – prof. dr hab. Dominika Maison
2) Kryzys jako katalizator działań ePR w instytucjach finansowych – dr Michał Macierzyński, Fundacja InternetPR.pl, Bankier.pl
3) Wykorzystanie social media przez instytucje finansowe w Polsce i na świecie – Olaf Krynicki, UW.
4) Główne wyzwania w komunikacji instytucji finansowych z klientami po kryzysie – propozycje działań – Paweł Tomczuk, CFC.
Organizatorem jest serwis Bankier.pl, Fundacja InternetPR.pl oraz Ciszewski Financial Communications. Partnerem konferencji jest Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Patronat honorowy objęła Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych
Patronat medialny zapewniają Bankier.pl; Puls Biznesu, PRNews.pl, ThinkTank oraz TVN CNBC
Transmisję w internecie zapewnia Transmisjeonline.pl
Po godzinie 18-tej, przewidziana jest integracja i dyskusja na tematy związane nie tylko z komunikacją instytucji finansowych w pobliskim klubie Level, przy ul. Chmielnej 9a
Szczegółowe informacje na temat konferencji i prelegentów dostępne są na stronie: http://www.porobocie.plMichał Kreczmański edytował(a) ten post dnia 09.04.10 o godzinie 12:28