Szymon Chodkowski

Szymon Chodkowski Father & Proud

Temat: case study: konferencja prasowa online

Osobom szukającym odpowiedzi na pytanie co to jest konferencja prasowa online i dlaczego warto ją organizować oraz / lub chcącym dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat polecam case study opisujące konferencję online zorganizowaną m.in. przez Dominika Warteckiego dla Kolporter.pl

Case wprawdzie z lutego bieżącego roku, ale pokazuje w jaki sposób transmisja online przekłada się na budowanie wizerunku firmy jako nowoczesnej i zwiększa zasięg tradycyjnej konferencji prasowej :)


Case Study: Konferencja Online dla Kolporter.pl

miłej lektury

ps. ciekaw również jestem aktualnego zdania Dziennikarzy na temat konferencji online..
czy od czasu ostatniej dyskusji na ten temat coś się zmieniło?
Bartosz Kramek

Bartosz Kramek Fundacja Otwarty
Dialog

Temat: case study: konferencja prasowa online

http://fortisbank.com.pl/press/1070_6125.htm - dziś na żywo :) prawie w samo południe - 11.00 :)

Temat: case study: konferencja prasowa online

Szymonie,

dzięki za pokazanie naszego projektu:)

Chciałbym zwrócić uwagę na pewien bardzo ważny aspekt tyczący się konferencji prasowych on-line dla szerokich grup odbiorców (tak, jak na przykład dziennikarze).

na sukces takiego projektu składają się 2 elementy:
1. Dobra technologia streamingu - musi ona być elastyczna, ważne bowiem by jednocześnie mogło oglądać ją wielu userów (do 1000 osób) a zwiększanie ich liczby nie obniżało jakości transmisji.
2. Obsługa konferencji - zwłaszcza zapraszanie dziennikarzy, userów. Trzeba tutaj zadbać o odpowiednie nagłośnienie transmisji i zaproszenie dziennikarzy z naszej grupy docelowej.

Następna dyskusja:

EEC - European Economic Con...




Wyślij zaproszenie do