Marta Pawłowska

Marta Pawłowska Student, Wyższa
Szkoła Psychologii
Społecznej

Temat: BADANIE IABC POLSKA - KOMUNIKACJA W BIZNESIE

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu, którego celem jest wskazanie roli jaką odgrywa w dzisiejszych czasach komunikacja w biznesie.
Badanie zainicjowali Członkowie i Zarząd IABC/Poland, polskie przedstawicielstwo międzynarodowego stowarzyszenia non-profit: International Association of Business Communicators (IABC) oraz katedra Dziennikarstwa i Nauk Społecznych w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej (SWPS).
Wyniki badania zostaną zaprezentowane podczas pierwszego w Polsce forum komunikacji w biznesie, które odbędzie się 6 grudnia 2012 r. w Warszawie.
Będziemy bardzo wdzięczni, za poświęcenie nie więcej niż 10 minut na wypełnienie poniższego kwestionariusza.

W podziękowaniu za poświęcony nam czas, wśród Państwa, którzy wypełnią naszą ankietę rozlosujemy:
-4 bezpłatne zaproszenia na IABC/Poland Business Communication Forum (o wartości 950 PLN);
-10% zniżki na wszelkie produkty i usługi oferowane przez IABC/Poland (z wyjątkiem opłaty członkowskiej).

Więcej informacji na temat IABC/Polska znajdziecie Państwo pod adresem: http://iabc.com

Jeszcze raz dziękujemy za pomoc i poświęcony czas!

Justyna Piesiewicz
Prezes Zarządu IABC/Polska
Dr Barbara Giza
Kierownik Katedry Dziennikarstwa i Nauk Społecznych SWPS
Marta Pawłowska
Studentka III roku Dziennikarstwa i Nauk Społecznych w SWPS
Karina Taranowicz
Studentka III roku Dziennikarstwa i Nauk Społecznych w SWPS

LINK DO BADANIA: http://obsurvey.com/S2.aspx?id=E9905E5E-930A-41ED-8D9D...