Katarzyna Birr

Katarzyna Birr Student,
Politechnika Gdańska

Temat: SZKOLENIA OTWARTE: Telefoniczna Obsługa Klienta oraz...

Zapraszam na szkolenia otwarte:

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA

oraz

TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA

Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA

Ramowy program szkolenia:
STANDARDY ROZMOWY TELEFONICZNEJ
Cele rozmowy, selekcja klientów, standardy obsługi telefonicznej, sposoby przygotowania do rozmowy telefonicznej (ćwiczenia artykulacyjne i oddechowe, gotowy skrypt vs. improwizacja), struktura rozmowy telefonicznej (powitanie, wyznaczenie celu rozmowy, rozpoznawanie potrzeb klienta, kontrolowanie rozmowy, sposoby kończenia rozmów). Czas trwania rozmowy, kultura rozmowy telefonicznej, pożądane
i niedozwolone zachowania w kontaktach z Klientem.

KOMUNIKACJA
Skuteczna komunikacja w rozmowach telefonicznych, budowanie pierwszego wrażenia (tempo mówienia, głośność mówienia, linia intonacyjna zdań, barwa głosu, uśmiech), efektywne metody komunikacji (budowanie jasnych i prostych zdań, nawiązywanie do wypowiedzi klienta), zasady autoprezentacji przez telefon, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi komunikacyjne uczestników szkolenia.

TYPY KLIENTÓW
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach, indywidualne treningi uczestników.

WYWIERANIE WPŁYWU I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie, asertywna krytyka, asertywna odmowa, indywidualne treningi pozwalające
na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.

NEGOCJACJE
Standardy formalne przygotowania negocjacji, ustalanie celu negocjacji, zalety i wady negocjacji przez telefon, rozpoznanie partnera negocjacji (jego typu osobowości, dobranie do niego odpowiedniej techniki negocjacyjnej, elementy komunikacji perswazyjnej), analiza stron negocjacji, typy negocjacji, fazy negocjacji, negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce, indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia.

Termin szkolenia: 21.04.2013
Koszt uczestnictwa: 250 PLN
W cenie: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-14), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA

Ramowy program szkolenia:

1. Standardy obsługi Klienta – kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług – słowa kluczowe w podejściu do Klienta.

2. Komunikacja i autoprezentacja - skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji, gestykulacja podczas obsługi Klienta, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi autoprezentacji i komunikacji uczestników szkolenia.

3. Typy Klientów i techniki sprzedaży – klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania, klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży.

4. Tworzenie ofert handlowych – zasady opracowywania oferty handlowej, kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych, najczęstsze błędy w tworzeniu ofert. Indywidualne opracowywanie ofert handlowych uczestników szkolenia.

5. Pozyskiwanie Klienta – źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama, dopasowanie oferty do Klienta, wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART.

6. Wywieranie wpływu i Asertywność w Kontakcie z Klientem- zasady wywierania wpływu
w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie, asertywna krytyka, asertywna odmowa. Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.

7. Negocjacje - Standardy formalne przygotowania negocjacji, negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety, ustalanie celu negocjacji, zalety i wady miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji, typy negocjacji, fazy negocjacji, negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce, indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia.

Termin szkolenia: 11.05.2013 oraz 12.05.2013
Koszt uczestnictwa: 499 PLN
Koszt uczestnictwa zawiera: 2 dni szkoleniowe (w godzinach 8-14 każdego dnia), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na http://perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte

Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
http://perspecta.pl
Karolina Fornalska

Karolina Fornalska Starszy Specjalista
ds. zarządzania
zasobami ludzkimi

Temat: SZKOLENIA OTWARTE: Telefoniczna Obsługa Klienta oraz...

Mając na uwadze potrzeby naszych klientów, a także rosnącą ilość zapytań dotyczącą działalności szkoleniowej, firma HR Connection – ekspert w zakresie doradztwa personalnego, wznawia cykl szkoleń otwartych w zakresie:
• Rozwoju kompetencji i umiejętności,
• Menedżerskich programów rozwoju,
• Sprzedaży i obsługi klienta,
• Prawa i finansów.
Zapraszamy już od września!
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: http://www.hrconnection.pl/szkolenia/
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: SZKOLENIA OTWARTE: Telefoniczna Obsługa Klienta oraz...


Obrazek

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program warsztatu:
• Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Termin: 10-11 maja 2014

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm
Malwina Tobiasz

Malwina Tobiasz Trener i specjalista
ds. szkoleń

Temat: SZKOLENIA OTWARTE: Telefoniczna Obsługa Klienta oraz...

Serdecznie zapraszam na szkolenie otwarte:

SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

1. ROLA EMOCJI I NASTAWIENIA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
 - Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
 - Zdobywanie zaufania klientów.
 - Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
 - Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
 - Samoświadomość a kontakt z klientem.
 - Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
 - Własne ograniczenia i możliwości.
 - Zamiana przeszkadzających nawyków.
 - Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
 - Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

2. KOMUNIKACJA KLUCZEM DO WZMACNIANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI . JĘZYK KORZYŚCI.
- Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
- Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
- Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
- Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
- Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

3. KONTAKT Z KLIENTEM A SYTUACJE TRUDNE.
- Stres a kontakt z klientem.
- Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
- Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
- Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
- Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

4. FEEDBACK - DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI NABYTYCH NA TRENINGU
- Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
- Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
- Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

Szkolenie już 21 listopada 2014r. w centrum Warszawy.
Cena netto za osobę to 680 PLN.
Zapraszam do kontaktu wszystkich zainteresowanych. Chętnie zaproponuję atrakcyjny rabat. Przy głoszeniu do 4 listopada lub więcej niż jednej osoby bardzo atrakcyjne zniżki.

Zapraszam,
http://qprogress.pl
malwina.tobiasz@qprogress.pl
tel. 882 072 333

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA OTWARTE: Telefoniczna Obsługa Klienta oraz...

Zapraszam na Szkolenia z telefonicznej obsługi klienta. Szkolenia skierowane są zarówno do firm jak i osób prywatnych. Umów się na bezpłatną konsultację. Pozdrawiam!

Temat: SZKOLENIA OTWARTE: Telefoniczna Obsługa Klienta oraz...

Obsługa klienta nie należy do zadań łatwych, ale od tego są między innymi szkolenia, których zadanie jest proste - mają przygotować do tego jak najlepiej. Ofert takich szkoleń można znaleźć dużo, między innymi w 4change jest możliwość odbycia profesjonalnego szkolenia z tego zakresu http://4change.pl/szkolenia/ więc najlepiej byłoby p prostu zapoznać się z tym, co czeka nas na takich szkoleniach, czego możemy się spodziewać i oczywiście tego, czy dane szkolenie jest tym, czego naprawdę szukamy.



Wyślij zaproszenie do