Katarzyna
Birr
Student,
Politechnika Gdańska
Temat: SZKOLENIA OTWARTE: Telefoniczna Obsługa Klienta oraz...
Zapraszam na szkolenia otwarte:TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
oraz
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Ramowy program szkolenia:
STANDARDY ROZMOWY TELEFONICZNEJ
Cele rozmowy, selekcja klientów, standardy obsługi telefonicznej, sposoby przygotowania do rozmowy telefonicznej (ćwiczenia artykulacyjne i oddechowe, gotowy skrypt vs. improwizacja), struktura rozmowy telefonicznej (powitanie, wyznaczenie celu rozmowy, rozpoznawanie potrzeb klienta, kontrolowanie rozmowy, sposoby kończenia rozmów). Czas trwania rozmowy, kultura rozmowy telefonicznej, pożądane
i niedozwolone zachowania w kontaktach z Klientem.
KOMUNIKACJA
Skuteczna komunikacja w rozmowach telefonicznych, budowanie pierwszego wrażenia (tempo mówienia, głośność mówienia, linia intonacyjna zdań, barwa głosu, uśmiech), efektywne metody komunikacji (budowanie jasnych i prostych zdań, nawiązywanie do wypowiedzi klienta), zasady autoprezentacji przez telefon, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi komunikacyjne uczestników szkolenia.
TYPY KLIENTÓW
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach, indywidualne treningi uczestników.
WYWIERANIE WPŁYWU I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie, asertywna krytyka, asertywna odmowa, indywidualne treningi pozwalające
na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.
NEGOCJACJE
Standardy formalne przygotowania negocjacji, ustalanie celu negocjacji, zalety i wady negocjacji przez telefon, rozpoznanie partnera negocjacji (jego typu osobowości, dobranie do niego odpowiedniej techniki negocjacyjnej, elementy komunikacji perswazyjnej), analiza stron negocjacji, typy negocjacji, fazy negocjacji, negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce, indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia.
Termin szkolenia: 21.04.2013
Koszt uczestnictwa: 250 PLN
W cenie: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-14), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA
Ramowy program szkolenia:
1. Standardy obsługi Klienta – kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług – słowa kluczowe w podejściu do Klienta.
2. Komunikacja i autoprezentacja - skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji, gestykulacja podczas obsługi Klienta, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi autoprezentacji i komunikacji uczestników szkolenia.
3. Typy Klientów i techniki sprzedaży – klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania, klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży.
4. Tworzenie ofert handlowych – zasady opracowywania oferty handlowej, kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych, najczęstsze błędy w tworzeniu ofert. Indywidualne opracowywanie ofert handlowych uczestników szkolenia.
5. Pozyskiwanie Klienta – źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama, dopasowanie oferty do Klienta, wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART.
6. Wywieranie wpływu i Asertywność w Kontakcie z Klientem- zasady wywierania wpływu
w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie, asertywna krytyka, asertywna odmowa. Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.
7. Negocjacje - Standardy formalne przygotowania negocjacji, negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety, ustalanie celu negocjacji, zalety i wady miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji, typy negocjacji, fazy negocjacji, negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce, indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia.
Termin szkolenia: 11.05.2013 oraz 12.05.2013
Koszt uczestnictwa: 499 PLN
Koszt uczestnictwa zawiera: 2 dni szkoleniowe (w godzinach 8-14 każdego dnia), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.
Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na http://perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte
Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
http://perspecta.pl