konto usunięte

Temat: zmotywowany pracownik=jakość obsługi=wynik firmy

Bardzo możliwe, że ta kwestia była już poruszana przez każdego z was, z osobna i wszystkich łącznie. Nie mniej na każdym kroku warto podkreślać jak ważne jest to aby pracownik zajmujący się sprawą klienta na każdym szczeblu-czy to w obsłudze w oddziale, czy procesując wniosek był zmotywowany. Dzięki motywacji pracownika klient widzi uśmiech obsługującej go osoby i wie, że sprawa będzie zrealizowana pomyślnie. Natomiast tym co motywuje nas wiadomo jest po pierwsze kwestia finansów jak również i przyjazne środowisko pracy. Więc warto aby osoby zarządzające procesami, odpowiedzialne za relacje, w pierwszej kolejności zadały sobie trud aby określić na ile nasi pracownicy są zmotywowani aby realizować swoje obowiązki. Motywacja aby uzyskać jedynie podstawowe środki jest motywacją zbyt niską, przez co pracownik nie jest wydajny, chowa swoją kreatywność wiedząc, ze poza satysfakcją nie otrzyma w zamian nic więcej. Szczerze zwłaszcza, w instytucjach finansowych mam wrażenie, że pracownicy są niedoceniani-wkład, w finalny wynik jest marginalizowany.