Sławek Krzysztofik

Sławek Krzysztofik Konsultant HR,
Trener i Coach
biznesowy

Temat: Ogłoszenia komercyjne


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Zarządzanie zespołem to sztuka i wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe i chaotyczne działania. Wiele, z pozoru, oczywistych spraw umyka naszej uwadze. W konsekwencji przekłada się to na spadek efektywności Twojego zespołu. Nasze szkolenie pozwala nawet doświadczonym menadżerom wyrwać się z pułapki rutyny. Podczas 2 dni intensywnej pracy warsztatowej przejdziemy przez wszystkie aspekty skutecznego zarządzania zespołem. Pokażemy jak zarządzać a nie jak rządzić.

Jeżeli jesteś:

- Menadżerem zarządzającym zespołem.
- Regionalnym Kierownikiem.
- Dyrektorem Handlowym.
- Dyrektorem Zarządzającym.

To szkolenie jest adresowane do Ciebie i dostępne w specjalnej cenie 199zł brutto.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY!
Anna Rudnicka

Anna Rudnicka EVOLVO
Szkolenia&Coaching

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Firma EVOLVO Szkolenia & Coaching zaprasza na profesjonalne szkolenia z trenerem-ekspertem,psychologiem biznesu i coachem,
handlowcem-praktykiem


EVOLVO: PSYCHOLOGIA DLA BIZNESU
MIĘKKIE KOMPETENCJE -> TWARDE REZULTATY


Trening asertywności i radzenia sobie z tzw."trudnymi" ludźmi

POZNAŃ: 19.09.2011
WROCŁAW: 20.09.2011
WARSZAWA: 26.10.2011
KATOWICE: 16.11.2011

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Najchętniej wybierane szkolenie 2011 roku (I-VI) - teraz także w Twoim mieście:
21.09.2011 Opole
03.10.2011 Katowice
04.10.2011 Kraków
05.10.2011 Rzeszów24.10.2011 Poznań
25.10.2011 Wrocław
07.11.2011 Lublin
08.11.2011 Warszawa
09.11.2011 Łódź

Negocjacje w biznesie - kluczowe zasady i techniki negocjacyjne

POZNAŃ: 26.09.2011
WROCŁAW: 27.09.2011
OPOLE: 28.09.2011
KATOWICE: 21.10.2011

Mowa ciała w biznesie - poznaj ukryty wymiar sukcesu

WROCŁAW: 29.09.2011
KATOWICE: 04.11.2011

Jak radzić sobie ze stresem w pracy?
WROCŁAW: 10.10.2011
KATOWICE: 11.10.2011

Więcej informacji:
http://www.evolvo.pl
Małgorzata Sońta

Małgorzata Sońta szukam nowych
wyzwań...

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Zarządzajmy Jakością! W imieniu firmy Contact Center Quality zapraszam na dyskusję o jakości w cc.

I Konferencja Zarządzania Jakością
Obsługi Klienta w Call Center

26 października 2011,
Hotel Golden Tulip Warsaw Centre
Warszawa, ul. Towarowa 2

Monitoring jakości obsługi Klienta i jego funkcja w efektywnym call center:

• usprawnianie procesów obsługi Klienta
• wzrost efektywności operacyjnej
• zwiększenie potencjału sprzedażowego
• weryfikacja poziomu wiedzy Konsultantów, identyfikacja potrzeb szkoleniowych
oraz
• zarządzanie procesem monitoringu (filozofia, struktura, narzędzia)
• sposoby raportowania wyników jakości w kategorii low costs
• skuteczne metody minimalizowania stresu kontrolowanego konsultanta
• typ osobowości-wymagania wobec osoby monitorującej

Szczegóły na stronie http://ccquality.plMAŁGORZATA SOŃTA edytował(a) ten post dnia 14.09.11 o godzinie 14:54
Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na trening: „EMOCJE W SPRZEDAŻY, czyli o zarządzaniu emocjami”. Trening został tak skonstruowany, by uczestnicy dzięki praktycznym ćwiczeniom, specjalnie przygotowanym grom zwiększyli swój wgląd w siebie, uświadomili sobie, iż emocje stanowią podstawę wszystkich ludzkich interakcji. Uczestnicy popracują nad swoimi emocjami i ich wpływie na działania, jakie podejmują.

Pomyśl jak zmieniłyby się Twoje relacje z klientami, gdybyś nauczył(a) się kierować swoimi emocjami…

DLACZEGO WARTO?


diagnoza poziomu inteligencji emocjonalnej,
zwiększenie świadomości własnych emocji,
zwiększenie kontroli własnych emocji i reakcji na nie,
umiejętne kierowanie uczuciami, myślami i przejmowanie za nie odpowiedzialności,
asertywne wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych,
pogłębienie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych/ konfliktowych,
rozwój zdolności rozpoznawania i kierowania emocjami u innych (ludzie kierują się w sprzedaży emocjami),
nauczysz się sprzedawać klientom emocje,
tworzenie efektywnych relacji z klientami,
Przeczytaj opinie uczestników: http://self-concept.eu/opinie-uczestnikow.

http://self-concept.eu/index.php?mact=News,cntnt01,det...
Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na: „Wyrazić siebie, czyli asertywność w kontakcie z klientem". Trening został tak skonstruowany, by uczestnicy dzięki praktycznym ćwiczeniom, zwiększyli swój wgląd w siebie, zdiagnozowali swój styl zachowań w różnych sytuacjach zawodowych, poznali i przećwiczyli zachowania asertywne, wykształcili w sobie postawę asertywną, tym samym pracując w kierunku bardziej korzystnych zachowań w sytuacjach sprzedażowych.

Pomyśl jak zmieniłyby się Twoje relacje z klientami, gdybyś nauczył(a) się
skuteczniej dbać o własne interesy…

DLACZEGO WARTO?


zdiagnozujesz swoje style zachowania w różnych sytuacjach sprzedażowych,
nauczysz się rozwiązywać trudne sytuacje w procesie sprzedaży,
nauczysz się odmawiać i respektować swoje prawa w wielu sytuacjach zawodowych, zachowując przy tym dobre relacje z innymi,
przećwiczysz jak pozytywnie kierować klientami i jego działaniami,
nauczysz się wyrażać swoje zdanie, opinie, uczucia, prośby, oczekiwania,
rozwiniesz swoje umiejętności przyznawania się do błędu i przyjmowania krytyki,
uwolnisz się od destruktywnych emocji, poczucia krzywdy,
rozwiniesz swoje kompetencje sprzedażowe,
Przeczytaj opinie uczestników: http://self-concept.eu/opinie-uczestnikow

http://self-concept.eu/index.php?mact=News,cntnt01,det...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia komercyjne

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 11.10.12 o godzinie 23:09

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia komercyjne


Obrazek

W ramach promocji kultury jakości w Customer Contact Center SGS Polska zaprasza na kolejne bezpłatne spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center

Będzie to okazja do przedyskutowania podstawowych elementów normy EN 15838 oraz procesu certyfikacji

Nasi specjaliści odpowiedzą także na wszelkie pytania, w tym:
● Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC?
● Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?
● Czy dostosowanie mojego CCC do wymogów normy, ale bez certyfikacji, jest możliwe?
● Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?
● Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?
● Jak kierownictwo CC może wzmocnić swoją pozycję wykorzystując zapisy normy EN 15838?

Miejsce: siedziba SGS Polska, Warszawa, ul. Bema 83

Termin 1: 13 stycznia 2012, g. 11:00-13.00
Termin 1: 10 lutego 2012, g. 11:00-13.00

Zapraszamy również na kolejne szkolenia menedżerów CCC (i nie tylko) chcących wdrożyć system zarządzania CCC oraz certyfikować EN 15838.

Szkolenie Wymagania normy EN 15838 – zarządzanie jakością w CCC

Miejsce: siedziba SGS Polska, Warszawa, ul. Bema 83
Termin 1: 16 stycznia 2012
Termin 2: 13 lutego 2012

Pakiet Przygotowanie contact center do certyfikacji wg wymagań normy EN 15838
1-dniowe szkolenie z zakresu wymagań normy EN 15838 (terminy powyżej) jest uzupełnione o szkolenie on-line, polegające na projektowaniu konkretnych przypadków procesów i procedur organizacyjnych i zarządczych.

Zgłoszenia proszę przesyłać na adres michal.cichocki@sgs.com

Pozdrawiam
Michał Cichocki
Małgorzata Sońta

Małgorzata Sońta szukam nowych
wyzwań...

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Zapraszam na II Konferencję Zarządzania Jakością w contact center:

,, CONTACT CENTER ZARZĄDZANE JAKOŚCIĄ''

7 marca, Hotel Golden Tulip Warsau Center

Tym razem o jakości obsługi Klienta powiemy przez pryzmat:
- norm i certyfikacji
- standardów i kontroli kontaktu pisemnego
- oczekiwań Klientów wobec kontaktu bezpośredniego
- wskazania na najlepsze systemy operacyjne dla contact center
- działań zmierzających do osiągnięcia przez firmę efektu wow.

Szczegóły konferencji na stronie http://ccquality.pl
Zapraszam
Małgorzata Sońta

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia komercyjne

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 16.08.12 o godzinie 17:50

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia komercyjne


Obrazek

Akademia Edukacji Regionalnej Agencji Rozwoju Pomorza SA zaprasza na szkolenie "Trudny klient - reklamacja to prezent od klienta dla Twojej firmy!"

Gdańsk, 23 marca 2012r.

Co powoduje, że spotykamy się z atakami ze strony klienta? Czy reklamacja może przynieść korzyść dla firmy? Czy klient który zgłasza reklamacje może być sojusznikiem? Czy klienci nami manipulują i jak się przed tym bronić? W jaki sposób obniżyć koszty reklamacji? Odpowiedzi na te pytania poznasz uczestnicząc w szkoleniu Reklamacja to prezent od Klienta dla Twojej firmy!

Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w Programie Firma Przyjazna Klientowi


Obrazek


Program Firma Przyjazna Klientowi jest audytem sprawdzającym poziom jakości obsługi i satysfakcji Klienta. Po otrzymaniu wysokiej oceny ze strony Klientów Firmie przysługuje prawo do posługiwania się Godłem Firma Przyjazna Klientowi. Godło nadawane jest na okres 12 miesięcy. Po upływie roku zachęcamy do ponownego badania satysfakcji swoich Klientów.

Badania realizujemy przez cały rok, czas trwania samej realizacji Programu - do 8 tygodni. Dwa razy do roku odbywa się uroczysta Gala wręczenia Certyfikatów oraz Statuetek. Wykorzystywanie Godła przez Laureatów we wszelkich materiałach promocyjnych jest bezpłatne.


Obrazek


http://firmaprzyjaznaklientowi.pl/

Zapraszam do kontaktu

Marcin Piotrowski
tel.022 314 14 16
marcin.piotrowski@obserwatorium.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Szkolenia Obsługa Klienta
Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia


Cele szkolenia:
•Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
•Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi klienta
•Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej Obsługi Klienta

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Klientami przez telefon.

INFORMACJE :

ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: Szkolenia dla firm
Jan Mikołajski

Jan Mikołajski Auditor, ISOmanager

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Witam serdecznie,

Jakość w każdej firmie to podstawa sukcesu. Zainteresowanych wdrażaniem systemów zarządzania jakością, zapraszam do zapoznania się ze stroną innowacyjnego programu: http://isomanager.pl

Z poważaniem,
Jan Mikołajski
ISO-Manager Sp.z.o.o
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Szkolenie obsługa reklamacji

Jeśli zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami, utrzymaniu sprzedaży po otrzymaniu reklamacji, budowie efektywnej polityki reklamacyjnej oraz zmianie postrzegania Klienta tak, aby uważał, że dana organizacja chce mu pomóc, a nie pozbyć się go zapraszam do udziału w szkoleniu "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"

Termin szkolenia: 26-27 lipca 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 890 zł do 10 lipca- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch)

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
 Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
 Wzrost satysfakcji Klientów z procesu rozwiązywania reklamacji  Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
 Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi Klientów

Dla pierwszych 3 osób zniżka 10%
Zapisy i szczegółowe informacje: Strona www: Szkolenia biznesowe
http://wstronerozwoju.com

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia komercyjne


Obrazek



Obrazek


PATS to specjalistyczny program szkoleniowo – trenerski nastawiony na praktyczne przekazywanie wiedzy osobom docelowo chcącym pracować w tzw. siłach sprzedaży jako doświadczony Trener Sprzedaży.

Nasza Akademia działa pod patronatem House of Minds Sp. z o.o. – firmy o ugruntowanej pozycji na rynku szkoleń od przeszło 8 lat.

Dzięki wysokim standardom nauczania jak również wymagającej certyfikacji każdy absolwent PATS to ceniony i rozpoznawalny na rynku szkoleniowym Trener Sprzedaży.

Dlaczego warto nam zaufać ?

Gwarancja bezpieczeństwa – w PATS najważniejszą wartością jest Twoje zadowolenie.
Jeżeli w ciągu dwóch pierwszych dni zajęć dojdziesz do wniosku, że nie spełniają one Twoich oczekiwań to możesz się wycofać a my zwrócimy Ci pieniądze bez zadawania zbędnych pytań. U nas nie kupujesz przysłowiowego „kota w worku”.

Małe grupy - Grupy, które prowadzimy są nieliczne, dlatego mamy czas dla każdego uczestnika z osobna. Daje Ci to możliwość przyswojenia przekazywanej przez nas wiedzy w komfortowych warunkach.

Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka – w Akademii stawiamy ogromną wagę na konkretną praktykę. Wszystkie nasze zajęcia mają charakter warsztatowy, dzięki czemu możesz szlifować swój warsztat pracy.

Telekonferencje, konsultacje, e-mentorning – PATS nigdy nie zostawia swoich absolwentów samych sobie. Po odbytym szkoleniu przez następne 6 miesięcy masz możliwość uczestnictwa w miesięcznych, tematycznych telekonferencjach prowadzonych przez naszych trenerów. Co więcej raz w tygodniu, każdy z naszych trenerów prowadzi dwugodzinny dyżur telefoniczny dla absolwentów Akademii, dzięki czemu pozostajesz pod naszymi „skrzydłami” przez dłuższy okres czasu. Na co dzień prowadzimy także tzw. e-mentoring, który jest skuteczną formą komunikacji między trenerami, a absolwentami Akademii.

Seminaria trenerskie – raz na kwartał organizujemy seminaria trenerskie podczas których otrzymujesz najnowszą wiedzą z danej kategorii tematycznej.

Dostęp do ekskluzywnego forum PATS – po zakończeniu Akademii otrzymujesz dostęp do Forum PATS, gdzie z innymi uczestnikami i trenerami możesz dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniami, spostrzeżeniami.

Staż trenerski i możliwość dalszej współpracy – po zakończeniu Akademii masz możliwość odbycia bezpłatnego stażu trenerskiego, dającego możliwość zdobycia Ci cennego doświadczenia. Najlepszym proponujemy współpracę w prowadzeniu z nami szkoleń.
Nie czekaj! Dołącz do naszego grona już dziś – zapraszamy.

Pamiętaj, aby odebrać przygotowany Ciebie dla prezent – e-booka: „Taktyki negocjacyjne w biznesie”.
Wystarczy, że podasz swój e-mail, a już dzisiaj znajdzie się on na Twojej skrzynce.

Informacje o rekrutacji, opłatach, harmonogramie na http://pats.com.pl

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Już niedługo konkurs z super nagrodą!
Szczegóły wkrótce na GL oraz FB.

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....


SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Witam,

Odnalazłam grupę dopiero dzisiaj, ale cieszę się, że ktoś ją założył i można znaleźć tu tyle ciekawych wątków.

Podobnie jak inni w tej grupie wnikliwie zajmuje się i interesuje jakością obsługi klienta.
Reprezentuję Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM i pomyślałam, że poinformuję o warsztatach, jakie organizujemy w dniach 10-11 kwietnia 2013 r. pt. " Psychologiczne podejście do klienta- sztuka efektywnego budowania trwałych relacji z klientem".

Szkolenie przeznaczone jest głównie dla przedsiębiorców powiatu dzierżoniowskiego oraz powiatów sąsiadujących, ale jeżeli tylko ktoś byłby zainteresowany udziałem to nie ma znaczenia z jak daleka do nas przyjedzie, tym bardziej będzie nam miło:)

Pełną propozycję warsztatów znajdziecie tutaj http://www.milvum.pl/manage/upload/pdf/kurs_13.pdf

Pozdrawiam,
Wioletta Kania
Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM
tel. 534 29 59 99
biuro@milvum.pl
http://www.milvum.pl
Adam Paluszyński

Adam Paluszyński Co-Founder City
Sports Club, Looking
for new bussines
opo...

Temat: Ogłoszenia komercyjne

Witam słonecznie,

Poniżej załączam ogłoszenie o Pracę:

Poszukuję osoby na stanowisko "Junior Account Manager"(Customer Relationship Manager) do pracy z klientami z grupy "premium" w pierwszym międzynarodowym klubie sportowym w Polsce.

Jeżeli ktoś z Was byłby zainteresowany nowo otwartą pozycją na powyższym stanowisku lub chciałby mi polecić odpowiednią osobę to poproszę o kontakt na maila: adam@citysportsclub.pl

Poniżej załączam zakres obowiązków i naszą ofertę:
Szukamy osoby do stałej pracy związanej z obsługą rezerwacji sportowych klientów z grupy premium.
Do obowiązków wybranej osoby należeć będzie:
- obsługa rezerwacji sportowych klientów z grupy premium

- pozyskiwanie nowych członków

- poszerzanie oferty dla obecnych i nowych członków klubu

- pilnowanie rozliczeń

- kontakt z trenerami, motywowanie i układanie grafiku

- kontakt z obiektami sportowymi, negocjacje i utrzymywanie relacji

- organizacja lub współorganizacja eventów, wyjazdów i zajęć sportowych

- utrzymywanie relacji z partnerami oraz szkołami

- koordynowanie projektów związanych z promocją, marketingiem i obsługą członków
Wymagania
Nie wymagamy lat doświadczenia czego natomiast oczekujemy od kandydata?
- uśmiechu i optymizmu oraz otwartości, umiejętności nawiązywania znajomości także z osobami z listy Forbesa

- dokładności oraz dobrej pamięci która przydaje się przy rezerwowaniu obiektów /trenerów oraz zarządzaniu projektami

- motywacji do pracy (szukamy osoby która wie czego chce i nie zmienia podjętych decyzji)

- znajomości języka angielskiego - min bardzo dobry w piśmie i mowie

- umiejętności pisania maili biznesowych (układ, format)

- umiejętności sprzedażowych/ perswazji oraz pomysłowości

- umiejętności organizacji oraz odporności na stres
Mile widziane:
- prawo jazdy kat B
Firma oferuje
- stałą pracę w przyjemnej atmosferze

- biuro w centrum biznesowym na Domaniewskiej bud. Galaxy
- praca na nowoczesnym sprzęcie iMac

- duża samodzielność i miesięczne ewaluacje

- możliwości rozwoju oraz poznawania nowych obszarów marketingu/sprzedaży/promocji

- ciekawe projekty, możliwość poznania ciekawych ludzi

- elastyczne godziny pracy

- telefon służbowy

- samochód służbowy do dyspozycji w godzinach pracy.
- kartę na siłownię z basenem.

Kompetencje dopasowane
Otwartość na zmiany

Umiejętność pracy zespołowej

Decyzyjność

Dobra organizacja pracy

Umiejętności negocjacyjne

Uczciwość

Pracowitość

Asertywność

Zdolności przywódcze

Wywieranie wpływu

Wysokie zdolności analityczne

Optymizm

Odpowiedzialność

]Odporność na stres

Kreatywność

Komunikatywność

Budowanie relacji z klientem

Wszelkie oferty proszę o maila na adam@citysportsclub.pl

Adam Paluszyński

Executive Partner
City Sports Club &
Healthy Connections

GALAXY building

Domaniewska 41 A

02-672 Warsaw
http://citysportsclub.pl
http://healthyconnections.pl
+48 695 836 880
Have a good one!
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: Ogłoszenia komercyjne

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 16:04
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: Ogłoszenia komercyjne

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 16:04



Wyślij zaproszenie do