Elżbieta P.

Elżbieta P. badania rynku

Temat: Najlepsi

Każdy z nas codziennie ma do czynienia z obsługą. w sklepie, banku, restauracji itp. Każdy więc mógłby się podzielić z innymi sytuacjami, w których został pozytywnie zaskoczony miłą obsługą, błyskawicznie rozpatrzoną reklamacją lub szczególnie wartym uwagi zachowaniem pracownika w nietypowej sytuacji.

Uważam, że firmy wyróżniające się pod tym względem należy promować, polecać innym.

Ten wątek pozostawiam więc do tego typu poleceń.

Jeśli uważasz, że jakaś firma, instytucja itp. zasługuje na wyróżnienie - napisz nam o tym: co sprawiło, że wyszedłeś zachwycony obsługą, dodaj branżę, adres, może stronę www, jeśli dana firma posiada.

Nie dopuszczamy możliwości zamieszczania autoreklamy - posty zachwalające własną firmę będą usuwane.

Zachęcam do pozostawiania wpisów
Mariusz Siechowicz

Mariusz Siechowicz Westhill Consulting
- współwłaściciel,
konsultant. Coach
...

Temat: Najlepsi

Witam,

Temat pod hasłem "Chwalmy innych" jakoś nie zaskoczył :)
A szkoda, bo jest świetny.
Nauczmy się chwalić pracowników obsługi Klienta - dzięki temu wzmocnimy pozytywnie tych, którzy szczególnie o nas dbają.
Ja staram się jak najczęściej dawać pozytywną i konkretną informację zwrotną pracownikom, którzy pokazali wysoki poziom. Czasami składam pochwały pisemne lub rozmawiam o tym z przełożonym pracownika.
Zachęcam i Was do tego - być może ten sposób okaże się długofalowo skuteczniejszy w podnoszeniu jakości obsługi Klienta w Polsce niż składanie skarg.

A więc na początek 4 firmy, które dość regularnie rzucają mnie na kolana:
Era-infolinia dla stałych abonentów i dział obsługi klienta,
Axa ubezpieczenia,
Go Sport,
Medicover.

Piszcie o innych.

Pozdrawiam
Mariusz SiechowiczMariusz Siechowicz edytował(a) ten post dnia 19.03.08 o godzinie 23:37
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Najlepsi

Świetne jest Call Center firmy Nissan.
Whirlpool odpowiedział mi na maila dość szybko i dość kompetentnie (choć mogłoby być lepiej - ale poradziłem sobie).
P4 (Play) radzi sobie z pomocą klientom dość dobrze - choć nie jestem obiektywny, z natury rzeczy.

Premiujmy obsługę klientów, to niezwykle ważne.
Rafal N.

Rafal N. Sales and Customer
Care Manager

Temat: Najlepsi

Wow@ rewelacyjny pomysl :)

Sie pomysli sie napisze :P

A swoja droga - mozna by zrobic liste tej drugiej - ciemnej strony :P

konto usunięte

Temat: Najlepsi

Witam,
chciałem polecić pod względem obsługi klienta salon Pierre Cardin w Katowicach w CH SILESIA. Obsługa w pełni profesjonalna, można ich stawiać za wzór :) POLECAM

P.S. odnośnie ciemnej listy myślę, żę dużo więcej postów by się na niej znalazło, a to dlatego że łatwiej zapracować sobie na złą opinię niż na tą lepszą :)

Pozdrawiam
Mariusz Siechowicz

Mariusz Siechowicz Westhill Consulting
- współwłaściciel,
konsultant. Coach
...

Temat: Najlepsi

Ja dorzucę jeszcze Microsoft.
Mają naprawdę niezły serwis wspierający.
Dorota Zdrojewska

Dorota Zdrojewska specjalista ds.
public relations,
Academy of Service
Exce...

Temat: Najlepsi

Jeżeli uznamy, że uczelnia to firma, której klientami są jej studenci, na pochwałę zasługuje toruńska WSB. Studentów studiów podyplomowych traktuje sie tam naprawdę wyjątkowo - spotkania integracyjne, kolacje Andrzejkowe, prezenty na Mikołaja, książka w prezencie dla każdego studenta, materiały naukowe, itp. Wszystko w ramach czesnego, które nie jest wcale wyższe niż na innych uczelniach.Dorota Zdrojewska edytował(a) ten post dnia 18.03.09 o godzinie 12:23
Patrycja D.

Patrycja D. Coach i menadżer
pasjonujący się
rozwojem
pracowników, si...

Temat: Najlepsi

Witam i gratuluję pomysłu. Warto jest mówić o tych dobrych wzorcach, aby wiedziec co Klientom odpowiada (jaki standard), ale z tego samego powodu warto też mówić o tych 'czarnych owcach'. Ja na listę BAD: dorzucam Polbank (obsługa infolinii)na listę GOOD dorzucam Medicover i obsługe na stacjach ORLEN
Dorota Zdrojewska

Dorota Zdrojewska specjalista ds.
public relations,
Academy of Service
Exce...

Temat: Najlepsi

Pytanie - czy wszystkim można dogodzić? Jedni wolą na słodko, inni na kwaśno. Podobnie jest z obsługą. Nie lubię natrętnej obsługi, ani doradztwa na siłę. Znam jednak osoby, które mają problem z podejmowaniem decyzji i wolą jak się wybiera coś za nich.Dorota Zdrojewska edytował(a) ten post dnia 18.03.09 o godzinie 13:44
Anna T.

Anna T. Wszystko jest
możliwe. Niemożliwe
po prostu wymaga
więcej...

Temat: Najlepsi

Jest grupa "nie polecam". Czarna strona wątku.
Rafał Nowak:
Wow@ rewelacyjny pomysl :)

Sie pomysli sie napisze :P

A swoja droga - mozna by zrobic liste tej drugiej - ciemnej strony :P
Maciej Kulig

Maciej Kulig adventurer

Temat: Najlepsi

Patrycja Dębska:
na listę GOOD dorzucam Medicover i obsługe na stacjach ORLEN

Ja z czasem coraz gorzej oceniam Medicover, stają się coraz mniej pomocni, komplikują najprostsze sprawy i chyba mają problem z ogarnięciem rosnącej liczby klientów

U mnie na pierwszym miejscu na niechlubnej liście bad znajduje się RTVEuroAGD, najgorszy pod względem obsługi klienta sklep, jaki znam, pracownicy zawsze pochowani po kątach, jak już się kogoś namierzy to zawsze jest niedoszkolony, nie mają pojęcia o sprzęcie, który sprzedają, nie dają możliwości przetestowania i jeszcze to latanie od sprzedawcy do kasy i z powrotem do sprzedawcy. Nawet gdyby byli najtańsi (a i do tego im daleko) to i tak chyba wolałbym pójść gdzie indziej
Dorota Zdrojewska

Dorota Zdrojewska specjalista ds.
public relations,
Academy of Service
Exce...

Temat: Najlepsi

Do listy GOOD dorzucę jeszcze delikatesy Alma. Obsługa miła, pomocna i bardzo profesjonalna, duży wybór naturalnych produktów, z różnych części świata, takich, których nie można kupić w żadnym innym sklepie. Zakupy w Alma to naprawdę bardzo miłe doświadczenie...

Jakie inne sklepy zapewniają tak miłe doznania?

Domowe konfitury, naturalne przetwory, chleb prosto z pieca, sery i wędliny o jakich dusza zamarzy, a wszystko w XIX-wiecznej scenerii kredensów i półeczek babcinych. Jak najbardziej trafia to w mój gust -)Dorota Zdrojewska edytował(a) ten post dnia 24.03.09 o godzinie 09:10

konto usunięte

Temat: Najlepsi

Osobiście jestem zadowolona z obsługi pracowników sieci ERA, zarówno w salonach jak i na infolinii. Z bardzo dobrą obsługą spotkałam się również w kilku sklepach internetowych, m.in. empik, merlin oraz butyk.pl. W tym ostatnim musiałam kilka razy dokonywać wymiany, ze względu na specyfikę produktu, ale za każdym razem byłam bardzo zadowolona z transakcji.
Renata Miszczuk

Renata Miszczuk archiwizacja /
ograniczanie szkód
bobrowych

Temat: Najlepsi

Gorąco polecam firmę SUZUKI.
http://suzuki.com.pl
Zarówno salony jak i serwis są rewelacyjne, nie wspominając już o jakości produktu! Japończycy są dla mnie the best off w dziedzinie szeroko pojętej techniki oraz zdumiewającego podejścia do pracy i stosunku do innych ludzi.
Ucieszyła mnie pozytywna opinia o http://alma24.pl bo właśnie zamierzam zrobić tam pierwsze zakupy;)
Piotr Jawor

Piotr Jawor Kierownik dz.
Marketingu w HAKO
POLSKA Sp. z o.o.

Temat: Najlepsi

Super pomysł!
ja chętnie polecę firmę "Kuźniewski" - ich corebusiness to sprzedaż laptopów i wszystkiego co się z tym wiąże. http://www.kuzniewski.pl/ - ich poziom obsługi zaskoczył mnie kilkakrotnie. Szybkość, kompleksowość, reakcja na zapytanie, i obsługa posprzedażna.



Wyślij zaproszenie do