Ewelina
Zdzieszyńska
Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...
Temat: Szkolenia Obsługa Klienta
Szkolenia Call Center | Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenie | Szkolenia Obsługa KlientaUczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Klientami przez telefon.
Cele szkolenia:
•Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi klienta
•Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
•Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej Obsługi Klienta
ZAPISY I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: Szkolenia dla firmEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 13.06.12 o godzinie 23:46