Preska Grażyna

Preska Grażyna Marketing Partnerski

Temat: Reklama

Chcesz się zareklamować w tej grupie, zrób to w tym miejscu. Tylko jednorazowo na ten sam temat.

Pozdrawiam - Grażyna PreskaTen post został edytowany przez Autora dnia 07.08.15 o godzinie 07:12
Kasia Maciałek

Kasia Maciałek Idź przez życie
tak,aby ślady Twoich
stóp przetrwały Cię

Temat: Reklama

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego! Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl/

Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl/Kasia Maciałek edytował(a) ten post dnia 03.11.10 o godzinie 09:45 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:06 z tematu "GORĄCO POLECAM!!!"
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Reklama


Obrazek


Centrum Zarządzania Jakością INFOX zaprasza na szkolenie:

Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych

Chcesz się dowiedzieć ...
• Jak zabezpieczyć dane osobowe w działalności marketingowej?
• Jak optymalnie zbudować bazę danych marketingowych?
• Jakie są uwarunkowania prawne akcji promocyjnych?
• Jak się przygotować i przetrwać kontrolę Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych?
• Jaka odpowiedzialność administracyjna, cywilna i karna grozi za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych?

Jeśli tak, to jest to szkolenie właśnie dla Ciebie!

Termin Szkolenia: 31 stycznia 2011 r. Kraków, cena : 600PLN/os ( są jeszcze wolne miesjca w terminie 10 grudzień 2010 w cenie 500PLN)
Uczestnicy szkolenia otzrymają certyfikat oraz dostęp do materiałów szkoleniowych.
http://www.czj-infox.pl/szkolenia-otwarte/ochrona-dany...
Organizujemy również szkolenia zamknięte, a także świadczymy usługi wdrożeniowe ( ISO 9001, 27001, 14001) oraz usługi audytowe.
Zapraszamy!
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
tel. (012) 653 20 13
sekretariat@czj-infox.pl
http://abi.czj-infox.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:06 z tematu "Ochrona danych osobowych w marketingu - szkolenie"
Marta Chorzela

Marta Chorzela Praktyki w Dziale
Szkoleń w
Akademickim
Inkubatorze Przed...

Temat: Reklama

Dział Szkoleń AIP WSISiZ zaprasza na konferencję:

WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU,
CZYLI JAK ZAISTNIEĆ W SIECI

web 2.0
usability
pozycjonowanie
sieci społeczne
promocja w sieci
marketing szeptany

22 listopada 2008, godz. 10.00
SGH aula nr 7
Al. Niepodległości 162


Jeśli:
- prowadzisz własną firmę i chciałbyś dowiedzieć się, jak najlepiej
wypromować ją w Internecie
- chciałbyś zdobyć lub uzupełnić swoją wiedzę z zakresu zagadnień
informatycznych i psychologii reklamy
- chcesz dowiedzieć się, co to jest: Web 2.0, usability,
pozycjonowanie, analiza sieci społecznych, promocja w Internecie,
marketing szeptany i w jaki sposób rewolucjonizują współczesny biznes
- planujesz założyć firmę i zastanawiasz się, którą formę promocji
wybrać

serdecznie zapraszamy Cię na tę konferencję!

Koszt konferencji:
Beneficjent AIP/ Pracownik AIP: 0 PLN
Student SGH i WSISiZ: 0 PLN
Student innej uczelni: 25 PLN
Pozostali: 75 PLN

Osoby chcące wziąć udział w konferencji prosimy o wysłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego w formacie doc na adres konferencja@aiptech.pl najpóźniej do 24h przed terminem konferencji.

W programie konferencji:

- Analiza reklamy internetowej jako nowoczesnej formy marketingu na
przykładzie wybranych firm z sektora edukacyjnego - Michał Szymański

- Analiza Sieci Społecznych jako rewolucyjne narzędzie w rękach
współczesnego biznesu - Mariusz Karbowski

- eholiday.pl - jak wyjść z garażu (praktyczne zastosowania metod
marketingu internetowego) - Mariusz Wojciechowski

- Kartka i ołówek, czyli jak wykorzystać marketing szeptany i Web 2.0 w promocji Ciebie i Twojej firmy - Szymon Paroszkiewicz

- Usability - satysfakcja z użytkowania - Marcin Dusza

Prelegenci:

Marcin Dusza, IA & Research Senior Specialist, Artegence

Psycholog społeczny, projektant interakcji człowiek komputer. Jego
zainteresowania związane są z użytecznością, projektowaniem architektury informacyjnej, badaniami użyteczności, eye-trackingiem. Członek International Center for Comeplxity and Conflict gdzie zajmuje się teoriami związanymi z postrzeganiem złożonych sytuacji konfliktowych. Łączy wiedzę z zakresu psychologii i informatyki. Prowadził badania i audyty dla wielu firm, jest projektantem interakcji dla oprogramowania do zarządzania projektami unijnymi. Obecnie zajmuje się projektowaniem
architektury informacyjnej serwisów internetowych.

Mariusz Karbowski, specjalista w zakresie SNA, Biznes Social Network Analysis

Od kilku lat zajmuje się popularyzacją i rozwojem Analizy Sieci
Społecznych w Polsce. Absolwent Instytutu Społecznej Psychologii
Informatyki i Komunikacji na SWPS. Obecnie pracuje w dziedzinie badań rynku i konsultingu marketingowego (instytuty badawcze Ipsos, Gemius), współpracuje z firmą szkoleniową Training Point, prowadząc szkolenia i realizując projekty doradcze z zakresu SNA. W ramach Biznes Social Network Analysis realizuje niezależne projekty naukowe i biznesowe z zakresu Analizy Sieci Społecznych. Członek International Network for Social Network Analysis oraz University-Community Parnership for Social Action Research Network, twórca pierwszej w Polsce grupy dyskusyjnej skupiającej polskich badaczy sieci. Oprócz SNA jego zainteresowania koncentrują się wokół psychologii Internetu oraz zmian społecznych
związanych z digitalizacją życia.

Szymon Paroszkiewicz, specjalista w zakresie marketingu szeptanego i Web 2.0, 3 konsulting

Po pierwsze psycholog biznesu. Ze szczególnym zainteresowaniem śledzi rozwój Internetu jako przestrzeni rozwoju relacji interpersonalnych oraz dystrybucji idei i produktów. Zajmuje się również na nowo odkrytą, zaufaną formą promocji - marketingiem szeptanym. Zjawisko zaufania bada także w pracy doktoranckiej, prowadzonej w Katedrze Psychologii Emocji i Motywacji
KUL. Po drugie współwłaściciel firmy 3 konsulting, opracowującej i
wdrażającej strategie marketingu szeptanego oraz konsultant i trener firmy Fortuna i Fortuna. Po trzecie blogger - http://freeforms.pl.

Michał Szymański, specjalista w zakresie działań promocyjnych w
Internecie, abcX

Magister informatycznych technik zarządzania oraz inżynier informatyki o specjalizacji: komputerowe wspomaganie grafiki. Doświadczenie w marketingu i reklamie zdobył podczas pracy w jednej z największych warszawskich szkół językowych. Na bazie wykształcenia i praktyki założył firmę abcX, specjalizującą się w działaniach promocyjnych w Internecie.

Mariusz Wojciechowski, Prezes Zarządu - Grupa eholiday.pl Sp. z o.o.

Wieloletni menadżer w spółkach internetowych (PKT.pl, BiznesNet.pl,
Onet.pl, eholiday.pl)oraz pasjonat Internetu i możliwości, jakie oferuje. Zainteresowania: nowe technologie, sport (głównie te dziedziny , które choć odrobinę podnoszą adrenalinę), film, długie spacery z psem.

Partnerzy konferencji:
abcX ( http://abcx.pl)
Biznes Social Network Analysis ( http://sna-biz.pl)
Grupa eholiday.pl Sp. z o.o. ( http://eholiday.pl)
3 konsulting
Training Point - centrum szkoleń i coachingu ( http://trainingpoint.pl)

Więcej informacji na stronie: http://aiptech.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:07 z tematu "Konferencja: WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU, CZYLI JAK ZAISTNIEĆ W SIECI"
Preska Grażyna

Preska Grażyna Marketing Partnerski

Temat: Reklama

Bardzo dobrze, że umieszczasz to ogłoszenie, wciąż gros ludzi nie korzysta z tego, co jest dla nich.

Osobiście dodałabym jeszcze jedno potężne narzędzie promocji

Dla Sprzedawców, gdzie sprzedawca nie traci na reklamie ani grosza, ponieważ płaci tylko za konkretne rezultaty reklamy. Wystarczy tylko wykorzystać potęgę internetowych programów partnerskich, które w pełni zajmą się reklamą.Preska Grażyna edytował(a) ten post dnia 25.10.09 o godzinie 11:16 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:08 z tematu "Konferencja: WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU, CZYLI JAK ZAISTNIEĆ W SIECI"
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Reklama


Obrazek


Zostań ABI!

Firma konsultingowo-szkoleniowa Centrum Zarządzania Jakością INFOX SP. zo.o. zaprasza na szkolenie Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI).

W ramach szkolenia ABI min;
- Ustawa o ochronie danych osobowych, ostatnie zmiany
- Wymagania dla ABI, ADO, ASI
- Bezpieczeństwo systemów przetwarzania informacji
- Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji, normy ISO 27000
- Tworzenie dokumentacji Bezpieczeństwa Informacji
- Egzamin zewnętrznej, międzynarodowej jednostki certyfikującej oraz rozdanie certyfikatów ABI dla osób, które zdadzą egzamin


Termin: 24-25 styczeń 2011 r. Kraków
Cena szkolenia to 950 PLN/os ( są jeszcze wolne miejsca na szkoleniu ABI w cenie 700PLN w dniach 21-22 grudzień 2010 roku)
Cena zawiera : egzamin zewnętrznej , międzynarodowej jednostki certyfikującej. 2 certyfikaty ABI, login i hasło dostępu do materiałów szkoleniowych w formie PDF, wsparcie doszkoleniowe Trenera.

UWAGA!
Podwyżka podatku VAT w 2011 r. dotyczy również szkoleń!
Oszczędź 23 % i zapłać jeszcze w 2010 r.


szczegółowe informacje na http://www.abi.czj-infox.pl/oferta/szkolenie-administr...

lub tel. 506 140 480 , 12 653 20 13
sekretariat@czj-infox.pl

Szkolenie jest zarejestrowana w programach kształcenia na liście
referencyjnej Ministerstwa Infrastruktury pod numerem 4035.
Uczestnictwo w szkoleniu pozwala uzyskać 14 godzin szkoleniowych zarządcom, pośrednikom oraz rzeczoznawcom majątkowym.

Organizujemy również szkolenia zamknięte, a także świadczymy usługi wdrożeniowe ( ISO 9001, 27001, 14001) oraz audytowe.

Serdecznie zapraszamy Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:09 z tematu "szkolenie ABI (Administrator Bezieczeństwa Informacji)"
Agnieszka Rawska

Agnieszka Rawska specjalista ds.
sprzedaży i
rekrutacji

Temat: Reklama

Fenomen social media jest coraz bardziej doceniany przez przedsiębiorców w Polsce. Strony serwisów społecznościowych przyciągają potencjalnych klientów zdecydowanie bardziej niż strony korporacyjne. To tutaj, każdego dnia, użytkownicy wymieniają się doświadczeniami i spostrzeżeniami odnośnie różnych marek. Dlatego coraz więcej firm stara się docierać do swoich klientów poprzez portale społecznościowe.
Głównym jest na chwilę obecną Facebook - notuje on większą ilość wyświetleń niż Google- największa wyszukiwarka na świecie.
Marketing w social media jest idealnym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i promotorów marki, jednak,żeby być w tym skutecznym, trzeba wiedzieć, jak to robić.

Więcej informacji na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/jak-skuteczn...

Serdecznie zapraszam Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:10 z tematu "Social Media - jak skutecznie prowadzić działania marketingowe na platformie facebook.com?"
Bartosz Wanot

Bartosz Wanot "Pozytywne zmiany w
życiu zawsze
wymagają osobistego
wzro...

Temat: Reklama

http://ebiznes.wanotbartosz.pl/


Obrazek


Jeśli chcesz dowiedzieć się:

- O co chodzi w tym e-biznesie.
- Jak zacząć?
- Jakie zalety ma e biznes?
- Jaka strategie przyjąć na początek?
- Na co zwrócić szczególną uwagę?

To ten kurs jest właśnie dla Ciebie
W Internecie jest mnóstwo przypadkowych informacji na temat ebiznesu, wśród których ciężko jest znaleźć informacje, od czego zacząć.
Dlatego na tym kursie dostaniesz wiedzę jak krok po kroku uruchomić swój ebiznes.
Nie znajdziesz tu długich opisów działania Internetu. Tylko najpotrzebniejsze informacje żebyś wystartował w sieci.


Ile Cię to będzie kosztowało?
Nic! Ten kurs jest całkowicie darmowy!

Jedyne, co musisz zrobić to poświecić kilka- kilkanaście minut dziennie, dokładnie wtedy, kiedy będzie Ci to najbardziej pasować!


Zacznij już dziś zmieniać swoje jutro.

http://ebiznes.wanotbartosz.pl/


Pozdrawiam i zapraszam do lektury
Bartosz Wanot
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:10 z tematu "Darmowy kurs podstaw ebiznesu"

konto usunięte

Temat: Reklama

Witam,

Jesteśmy hiszpańską firmą specjalizującą się w Internetowych rozwiązaniach reklamowych, a w szczególności w generowaniu leadów/baz danych. Istniejemy na rynku od 2005 r., w takich krajach jak Hiszpania, Portugalia, Brazylia, Meksyk, Kanada, Australia, Belgia, Holandia, Francja, Dania, Szwecja, ...

W najbliższym czasie uruchamiamy naszą pierwszą polską kampanię w celu zbudowania bazy B2C w Polsce. Szukamy Klientów, którzy chcieliby umieścić swoje kampanie na naszych stronach, na zasadzie sponsoringu lub co-rejestracji.

W przypadku zainteresowania współpracą bardzo prosze o kontakt, chętnie przedstawie naszą ofertę.

Pozdrawiam serdecznie,
Karolina Abramowicz
Country Manager Poland
karolina.abramowicz@adsalsa.com Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:11 z tematu "współpraca w zakresie generowania leadów/ budowania bazy danych"
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: Reklama


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!Ewa Gniwek edytował(a) ten post dnia 07.09.11 o godzinie 11:13 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:11 z tematu "Kluczowe Kompetencje w Biznesie - dofinansowanie szkoleń."

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr Butoka

Piotr Butoka Full Stack
Developer, PHP 7, JS
ES6, HTML, CSS

Temat: Reklama

Web Email Hunter
Rewelacyjny program do tworzenia własnych list mailngowych


Obrazek

Strona projektu
Link do aukcji allegro

Co to jest?
Jest to program, służący do zbierania e-maili według interesujących Ciebie słów kluczowych. Będzie działać na Twoim serwerze/hostingu, tak jak normalna strona internetowa. Dzięki temu odpadnie Ci wiele problemów, które być może masz z programami zainstalownymi na komputerze. Możesz używać tego programu z każdego komputera lub urządzenia - wystarczy przeglądarka internetowa

Lista funkcji
- Gromadzenie e-maili według podanych słów kluczowych,
- Obsługa Google.pl,
- Obsługa katalogu pkt.pl i panoramafirm.pl,
- Obsługa wielowątkowości - znacznie przyśpiesza wyszukiwanie,
- Możliwość filtrowania e-maili - zbieranie wszystkich emali, lub tylko tych z polskimi domenami,
- Wyszukiwanie e-maili ukrytych na stronie,
- Wyszukiwanie e-maili z [at], [malpa] zamiast znaku @,
- Ekportuje listę e-maili do pliku tekstowego
- Możliwość kontrolowania głębokości wyszukiwania oraz ilości przeglądanych stron,
- Możliwość wstrzymywania i wznawiania wyszukiwania,
- ... i wiele innych.

Zobacz jak działa Web Email Hunter
- Zrzut ekranu
- YouTube - Film przedstawiający pracę programu

Kontakt
- GG: 2865131
- E-mail: kontakt@webinsert.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.09.2012 o godzinie 16:12 z tematu "Web Email Hunter - Nowoczesny program do tworzenia list mailngowych"
Aleksandra Kopeć

Aleksandra Kopeć właściciel, DARCOM
Aleksandra Kopeć

Temat: Reklama

Autoryzowany dystrybutor APS świecącej kostki brukowej LED RGB na południu Polski (AutoryzowanyPunktSprzedaży firmy Ledprodukt )
Nowoczesne oświetlenie główne i dekoracyjne LED do ogrodu i domu:

• świecąca kostka brukowa LED
• lampy solarne LED ogrodowe i halogeny LED
• oświetlenie schodów, sufitów, oświetlenie dekoracyjne LED
• żarówki LED
• oświetlenie światłowodowe, gwiezdny sufit
• biokominki
• lustra LED, półki szklane LED
• donice LED, meble LED

Firma DARCOM Aleksandra Kopeć
Email: biuro@led-darcom.pl / silesia@ledprodukt.pl
Strona/Sklep: http://led-darcom.pl
Telefon: (+48) 793-615-139

Tychy, woj. śląskie
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: Reklama

xTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.15 o godzinie 15:26

konto usunięte

Temat: Reklama

Polecam firmę Webatto.pl zajmującą się pozycjonowaniem (i budowaniem) storn internetowych.

Kontakt:
kamil.drzewucki@webatto.plTen post został edytowany przez Autora dnia 13.08.13 o godzinie 15:25
Paweł Adam Wilk

Paweł Adam Wilk Ekspert e-commerce -
ProjektDzisiaj.pl

Temat: Reklama

Witam serdecznie,

Jestem certyfikowanym ekspertem marketingu internetowego, specjalizuje się w reklamowaniu firm, produktów i usług wykorzystując do tego kanały reklamowe Google.
Mam ponad 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu polskich i zagranicznych kampanii reklamowych pracując z budżetami klientów od 600 zł do ponad 200 tyś zł.

Swoją ofertę kieruję do każdego przedsiębiorcy bez względu na branżę czy budżet reklamowy. Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem i podejmę współpracę prowadząc Państwa kampanie reklamowe:

- W wyszukiwarce Google (tzw. linki sponsorowane),
- Banery, w serwisach internetowych,
- W aplikacjach mobilnych i kierowaną na smartfony,
- E-commerce i Google Shopping (produktowa dla e-sklepów),
- Reklamą wideo na YouTube.

Zadanie jakie przed sobą stawiam to osiąganie celów biznesowych klientów.

Zainteresowany? To porozmawiajmy o biznesie, zapraszam Cię do kontaktu już teraz:
web.: http://ProjektDzisiaj.pl
mail.: wilk.praca@gmail.com
tel.: 667 383 500


Obrazek

Następna dyskusja:

Cytaty - marketing, reklama...




Wyślij zaproszenie do