Temat: UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH

Oferujemy naszym Klientom usługi związane z umawianiem spotkań handlowych. Nasz dział telemarketingu kontaktuje się z potencjalnymi klientami i proponuje spotkanie z przedstawicielem naszego Zleceniodawcy. Tego typu usługi są popularne w odniesieniu do podmiotów z branży finansowej, usług wsparcia dla biznesu etc. W pierwszym etapie przeprowadzamy pilotaż, za który rozliczamy się w modelu płatności za działanie, po jego zakończeniu i obliczeniu kosztu jednostkowego jednego spotkania możliwe jest rozliczenie w modelu: określona stawka/umówione spotkanie.

Temat: UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH

BADANIE KONKURENCJI LUB STANDARDÓW WEWNĘTRZNYCH - MYSTERY SHOPPING

Jest badaniem służącym zapoznaniu z ofertą konkurencji i zasadami obsługi, choć często też badaniem wewnętrznym standardów działania firmy. Badanie to jest realizowane przez nas najczęściej metodą CATI choć możliwe jest też wykorzystanie techniki obserwacji uczestniczącej niejawnej. Osoba przeprowadzająca badanie (audytor) kreuje codzienną i naturalną sytuację, na podstawie której dokonywana jest późniejsza analiza i ocena ofert, sposobów obsługi lub zachowań pracowników. Możliwość dogłębnego zanalizowania sytuacji, stanowi główną zaletę tego rozwiązania. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 20.02.2013 o godzinie 13:37 z tematu "BADANIA CATI"

konto usunięte

Temat: UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH

Jaki jest koszt takiego pilotażu?

Temat: UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH

odp na prv;)

Następna dyskusja:

Zlecę umawianie spotkań




Wyślij zaproszenie do