Anna Maria Mierzyńska PSYCHOLOG
Anna Maria Mierzyńska PSYCHOLOG
Temat: UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH
BADANIE KONKURENCJI LUB STANDARDÓW WEWNĘTRZNYCH - MYSTERY SHOPPINGJest badaniem służącym zapoznaniu z ofertą konkurencji i zasadami obsługi, choć często też badaniem wewnętrznym standardów działania firmy. Badanie to jest realizowane przez nas najczęściej metodą CATI choć możliwe jest też wykorzystanie techniki obserwacji uczestniczącej niejawnej. Osoba przeprowadzająca badanie (audytor) kreuje codzienną i naturalną sytuację, na podstawie której dokonywana jest późniejsza analiza i ocena ofert, sposobów obsługi lub zachowań pracowników. Możliwość dogłębnego zanalizowania sytuacji, stanowi główną zaletę tego rozwiązania. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 20.02.2013 o godzinie 13:37 z tematu "BADANIA CATI"
konto usunięte
Temat: UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH
Jaki jest koszt takiego pilotażu?Anna Maria Mierzyńska PSYCHOLOG
Temat: UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH
odp na prv;)Następna dyskusja: