Anna Maria Mierzyńska PSYCHOLOG
Temat: GENEROWANIE LEAD`ÓW HANDLOWYCH
Jest to technika marketingowa pozwalająca uzyskać wstępne informacje na temat potencjału nabywczego grupy docelowej lub specyfikacji działalności poszczególnych podmiotów.Generowanie leadów to działanie, dzięki któremu Klienci mogą w krótkim czasie uzyskać informacje na temat potencjału nabywczego grupy docelowej lub specyfiki działalności poszczególnych podmiotów.
KORZYŚCI:
Ustalamy, które z firm, stanowiących Państwa potencjalnych partnerów biznesowych, mogą być realnie zainteresowane zakupem produktów lub podjęciem współpracy. W drodze kontaktu telefonicznego, w zależności od potrzeb możemy określić:
określamy wstępne zainteresowanie współpracą
definiujemy istotne cechy potencjalnych Klientów (np. wielkość firmy, zasięg działania)
ustalamy osoby decyzyjne oraz bezpośredni kontakt do nich
badamy zakres potrzeb w odniesieniu do oferowanego produktu/rozwiązania
Proponujemy wiedzę, pozwalającą na podejmowanie trafnych kontaktów biznesowych, kierowanie ofert tam, gdzie faktycznie mogą one z dużym prawdopodobieństwem zakończyć się zawarciem umowy.
Generowanie leadów to nieocenione wsparcie dla działu sprzedaży - ogranicza czas nieefektywnych kontaktów, powodując zwiększenie szans na skuteczną sprzedaż.