Temat: BADANIA CATI

Zapewniamy całkowitą koordynację każdego powierzonego nam badania metodą wywiadu telefonicznego (CATI):
- generujemy odpowiednią optymalną grupę docelową
- tworzymy scenariusz wywiadu (ankiety, zapytania ofertowe, badania preferencji etc.)
- raportujemy wyniki 

Wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny metodą CATI zapewnia lepszą kontrolę nad realizacją zlecenia przy znacząco wyższej jakości uzyskiwanych wyników niż w przypadku tradycyjnego wywiadu telefonicznego.

Temat: BADANIA CATI

BADANIA ZNAJOMOŚCI MARKI

Zanim skierujemy ofertę do potencjalnych Klientów warto sprawdzić, czy kojarzą naszą markę. Podczas takich działań można pozyskać informacje, jakich produktów używają Klienci, a nawet z jakich powodów dokonali takich, a nie innych wyborów. Te elementy nowej wiedzy mogą wpłynąć na rozwój naszych produktów, czy rozszerzenie pola działania naszej firmy.

Temat: BADANIA CATI

BADANIA POTENCJAŁU NABYWCZEGO

Takie badania marketingowe stanowią wyjściową dla wielu analiz marketingowych i sprzedażowych, na podstawie których są podejmowane, często mające strategiczne znaczenie, decyzje odnośnie kształtu produktów, grup docelowych oraz strategii sprzedaży. Dzięki nim uzyskujemy informacje na temat oczekiwań Klientów wobec określonych produktów i usług.

Temat: BADANIA CATI

BADANIE KONKURENCJI LUB STANDARDÓW WEWNĘTRZNYCH - MYSTERY SHOPPING

Jest badaniem służącym zapoznaniu z ofertą konkurencji i zasadami obsługi, choć często też badaniem wewnętrznym standardów działania firmy. Badanie to jest realizowane przez nas najczęściej metodą CATI choć możliwe jest też wykorzystanie techniki obserwacji uczestniczącej niejawnej. Osoba przeprowadzająca badanie (audytor) kreuje codzienną i naturalną sytuację, na podstawie której dokonywana jest późniejsza analiza i ocena ofert, sposobów obsługi lub zachowań pracowników. Możliwość dogłębnego zanalizowania sytuacji, stanowi główną zaletę tego rozwiązania.

Następna dyskusja:

Najnowsze badania ...




Wyślij zaproszenie do